Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
nazwisko1
-

- Posty: 227
- Rejestracja: pn gru 20, 2010 9:12 pm
- Lokalizacja: Kraków/okolice
Post
autor: nazwisko1 » pt sty 13, 2012 10:24 pm
Witam. Na początek chce przeprosić ze spamuje trochę nowymi wątkami ale ja juz taki jestem
Planuje we Vitarze zmianę kierownicy na mniejszą i tu moje pytanie jak jest mocowana kiera we Vitce i może ktoś ma taką wiedzę ze podpowie mi czy spasuje takie cudo
http://allegro.pl/kierownica-skora-lopa ... 06562.html
Było Daihatsu furioza 2x Suzuki vitara 1.6 3x Frontera 2.0 Jeep ZJ 4.0
Jest Pajerak II 3d 2.5
-
viperecki

- Posty: 1749
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 4:38 pm
- Lokalizacja: JURA Podzamcze
Post
autor: viperecki » pt sty 13, 2012 11:12 pm
Samurai 91R. 31" booger 5.5t t-max calmini 4.16, na springu

5.12 w mostach itp itd
-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » pt sty 13, 2012 11:35 pm
no co biegi będzie łopatkami zmieniał a przyciskami włączał blokady, halogeny, windy

Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
nazwisko1
-

- Posty: 227
- Rejestracja: pn gru 20, 2010 9:12 pm
- Lokalizacja: Kraków/okolice
Post
autor: nazwisko1 » pt sty 13, 2012 11:36 pm
nie no znajomy mi moze sprezentować, łopatki się zdejmie i bedzie mała do kręcenia

Było Daihatsu furioza 2x Suzuki vitara 1.6 3x Frontera 2.0 Jeep ZJ 4.0
Jest Pajerak II 3d 2.5
-
pilaw
- jestem tu nowy...

- Posty: 62
- Rejestracja: ndz wrz 18, 2011 11:16 am
Post
autor: pilaw » sob sty 14, 2012 9:54 am
kolego kup sobie poprostu nabę i mniejsza kierownice, zeby to jakos wygladało. pozdrawaim
-
myros
- jestem tu nowy...

- Posty: 68
- Rejestracja: sob wrz 30, 2006 7:37 pm
- Lokalizacja: Podhale
Post
autor: myros » sob sty 14, 2012 10:18 am
samurai '88 4.16 GTI.
LR disko 200
-
pilaw
- jestem tu nowy...

- Posty: 62
- Rejestracja: ndz wrz 18, 2011 11:16 am
Post
autor: pilaw » sob sty 14, 2012 11:30 am
-
Tabson
-

- Posty: 139
- Rejestracja: pt lut 12, 2010 12:29 pm
Post
autor: Tabson » sob sty 14, 2012 6:32 pm
Z tym rozmiarem to fajna sprawa mała piekna i sportowa , tylko gorzej jak padnie wspomaganie

-
pilaw
- jestem tu nowy...

- Posty: 62
- Rejestracja: ndz wrz 18, 2011 11:16 am
Post
autor: pilaw » sob sty 14, 2012 8:16 pm
skoro ktos sie decywduje na mniejsza kierownice to musi sie liczyc z tym ze jak padnie wspomaganie bedzie cieżko krecic, poza tym wspomagnaie nie sada od tak sobie. to sie stłyszy i wyczuwa ze jest cos nie tak
-
Marcel1989
-

- Posty: 195
- Rejestracja: ndz mar 16, 2008 6:30 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Marcel1989 » ndz sty 15, 2012 11:44 am
pilaw pisze:skoro ktos sie decywduje na mniejsza kierownice to musi sie liczyc z tym ze jak padnie wspomaganie bedzie cieżko krecic, poza tym wspomagnaie nie sada od tak sobie. to sie stłyszy i wyczuwa ze jest cos nie tak
Hołek nie słyszał w takim razie

Samurai 1,3i
PTO + 4,16 + Silverstone 31"
-
pilaw
- jestem tu nowy...

- Posty: 62
- Rejestracja: ndz wrz 18, 2011 11:16 am
Post
autor: pilaw » pn sty 16, 2012 7:58 am
Słuchaj kolego nie porównuj auta rajdowego Hołka do jakiejs cywilnej wersji pojazdu.

-
Zonk
-

- Posty: 226
- Rejestracja: ndz sty 07, 2007 5:14 pm
- Lokalizacja: wrocław
Post
autor: Zonk » pn sty 16, 2012 9:09 am
Kolego podziel się wiedzą tajemną jak to można wcześniej usłyszeć pękający pasek klinowy albo wąż hydrauliczny.

-
pilaw
- jestem tu nowy...

- Posty: 62
- Rejestracja: ndz wrz 18, 2011 11:16 am
Post
autor: pilaw » pn sty 16, 2012 11:28 am
Pasek prosze bardzo jezeli sie zaglada pod maske to oglada sie wszystkie zeczy jakie mogły by muc sie popsuc np sparciały, popekany pasek wielorowkowy, lub klinowy odpowiadajcy za wspomaganie

a waż od tak sobie nie peka chyba że zestarości lub jak cos go przyciera, za zwyczaj przewody sa tak puszczone zeby nic im sie nie powinno stac. Ale zdazaja sie takie przypadki ze jego mocowanie peknie i moze o cos przytrzec. Wszytko zalezy od kastruktorów damego pojazdu.pozdrawam
-
Zonk
-

- Posty: 226
- Rejestracja: ndz sty 07, 2007 5:14 pm
- Lokalizacja: wrocław
Post
autor: Zonk » pn sty 16, 2012 11:50 am
pilaw pisze:, poza tym wspomagnaie nie sada od tak sobie. to sie stłyszy i wyczuwa ze jest cos nie tak
Ja się o tą cześć wypowiedzi pytam a nie jak wzrokowo ocenić stan paska.
-
pilaw
- jestem tu nowy...

- Posty: 62
- Rejestracja: ndz wrz 18, 2011 11:16 am
Post
autor: pilaw » pn sty 16, 2012 2:14 pm
skoli na kierownicy piszczenie pompy wspomagania np(łożysko)
-
nazwisko1
-

- Posty: 227
- Rejestracja: pn gru 20, 2010 9:12 pm
- Lokalizacja: Kraków/okolice
Post
autor: nazwisko1 » pn sty 16, 2012 3:17 pm
pilaw pisze:, poza tym wspomagnaie nie sada od tak sobie. to sie stłyszy i wyczuwa ze jest cos nie tak
Wczoraj przy podjeździe znajomemu pękła metalowa rurka od wspomagania w trooperze i nic sie nie dało wyczuć ani usłyszeć
Sciągneliśmy pasek od pompy żeby nie chodziła na sucho i dalszą częsc wyprawy ćwiczył ręce

Było Daihatsu furioza 2x Suzuki vitara 1.6 3x Frontera 2.0 Jeep ZJ 4.0
Jest Pajerak II 3d 2.5
-
Marcel1989
-

- Posty: 195
- Rejestracja: ndz mar 16, 2008 6:30 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Marcel1989 » pn sty 16, 2012 4:12 pm
pilaw pisze:Słuchaj kolego nie porównuj auta rajdowego Hołka do jakiejs cywilnej wersji pojazdu.

Ale dlaczego nie moge porównywać wspomagania w aucie od Hołka do wspomagania w normalnym cywilnym aucie??
Przecież te auto to nie jest żadna technologia NASA. Normalne hydrauliczne wspomaganie tam będzie miał.
Materiały może inne, ale zasada działania taka sama.
Samurai 1,3i
PTO + 4,16 + Silverstone 31"
-
pilaw
- jestem tu nowy...

- Posty: 62
- Rejestracja: ndz wrz 18, 2011 11:16 am
Post
autor: pilaw » pn sty 16, 2012 4:38 pm
a zastanawialiśćie sie dlaczego pekła

? moze juz czas był na nia zeby ja wymienic?
-
nazwisko1
-

- Posty: 227
- Rejestracja: pn gru 20, 2010 9:12 pm
- Lokalizacja: Kraków/okolice
Post
autor: nazwisko1 » pn sty 16, 2012 5:57 pm
ale nie umiem ocenić stanu "zmęczenia materiału" a wymieniając wszystko profilaktycznie to po nie długim czasie uzbiera się na drugi wóz

Było Daihatsu furioza 2x Suzuki vitara 1.6 3x Frontera 2.0 Jeep ZJ 4.0
Jest Pajerak II 3d 2.5
-
Tabson
-

- Posty: 139
- Rejestracja: pt lut 12, 2010 12:29 pm
Post
autor: Tabson » pn sty 16, 2012 9:57 pm
pilaw pisze:a zastanawialiśćie sie dlaczego pekła

? moze juz czas był na nia zeby ja wymienic?
,,Może złośliwość rzeczy martwych"

Bądź prawo przypadku

W rajdach jak w życiu czasem cos sie upier... i już wracajac do tematu kierownicy im większa średnica tym się łatwiej kręci. A jak wspomaganko dobrze bangla to można sobie eksperymentować nawet i ze sterami od samolotu

kto komu zabroni

-
myros
- jestem tu nowy...

- Posty: 68
- Rejestracja: sob wrz 30, 2006 7:37 pm
- Lokalizacja: Podhale
Post
autor: myros » pn sty 16, 2012 10:09 pm
Tabson pisze:im większa średnica tym się łatwiej kręci
W tym rzecz, Tabson, że w terenie czasem trzeba
szybko skręcić.
samurai '88 4.16 GTI.
LR disko 200
-
RadziO413
-

- Posty: 282
- Rejestracja: czw mar 20, 2008 9:55 pm
- Lokalizacja: Opole
Post
autor: RadziO413 » pn sty 16, 2012 11:07 pm
myros pisze:Tabson pisze:im większa średnica tym się łatwiej kręci
W tym rzecz, Tabson, że w terenie czasem trzeba
szybko skręcić.
Bzdura! kierownica prędkości nie daje

Sj 413 89' [S]pecial werszyn
-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » wt sty 17, 2012 12:16 am
czasami szybciej jest sie odbić od drzewa
2 razy przetestowane, niestety

bo wolałbym uniknąć(nie ze względu na auto...)
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
Zonk
-

- Posty: 226
- Rejestracja: ndz sty 07, 2007 5:14 pm
- Lokalizacja: wrocław
Post
autor: Zonk » wt sty 17, 2012 9:01 am
RadziO413 pisze:myros pisze:Tabson pisze:im większa średnica tym się łatwiej kręci
W tym rzecz, Tabson, że w terenie czasem trzeba
szybko skręcić.
Bzdura! kierownica prędkości nie daje

Zgadza się przy małej czy dużej dalej tyle samo obrotów jest od oporu do oporu. Tylko ze przy małej jesteś w stanie szybciej po niej rączki przekładać

-
myros
- jestem tu nowy...

- Posty: 68
- Rejestracja: sob wrz 30, 2006 7:37 pm
- Lokalizacja: Podhale
Post
autor: myros » wt sty 17, 2012 11:04 am
RadziO413 pisze:Bzdura! kierownica prędkości nie daje
Prędkości czego? Bo chyba w tym samym czasie i tej samej prędkości liniowej, kierownica o mniejszym promieniu skręci o większy kąt.
samurai '88 4.16 GTI.
LR disko 200
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość