Opaski na przeguby.
Moderator: Albert_N
- dominik502
-
- Posty: 269
- Rejestracja: czw mar 26, 2009 1:17 pm
- Lokalizacja: Płońsk
- Kontaktowanie:
Opaski na przeguby.
Znalazłem na alledrogo coś takiego http://allegro.pl/suzuki-samurai-piersc ... 09856.html.
Czy ktoś ma to zamontowane? Sprawdza się, czy zbędny wydatek?
Czy ktoś ma to zamontowane? Sprawdza się, czy zbędny wydatek?
Suzuki SJ 1.8 M40 - zmienił właściciela
RR P38 4.6 HSE - zmienił właściciela
Pajero II 3.0
RR P38 4.6 HSE - zmienił właściciela
Pajero II 3.0
Re: Opaski na przeguby.
ja nie zgadzam się z opisem aukcji. Z własnych obserwacji:
Przy pierścieniach, tak przegub nie rozpada się na zewnątrz tylko w środku... i niszczył półoś.
Bez pierścienia przegub rozpada się na zewnątrz nie niszcząc półosi.
ps. też zależy jakie przeguby, bo różne, różnie się rozpadały.
ja piszę o NKN`ach. I tylko takie polecam.
(oczywiście pomijając pająki i inne wynalazki ze stanów)
Przy pierścieniach, tak przegub nie rozpada się na zewnątrz tylko w środku... i niszczył półoś.
Bez pierścienia przegub rozpada się na zewnątrz nie niszcząc półosi.
ps. też zależy jakie przeguby, bo różne, różnie się rozpadały.
ja piszę o NKN`ach. I tylko takie polecam.


(oczywiście pomijając pająki i inne wynalazki ze stanów)
- dominik502
-
- Posty: 269
- Rejestracja: czw mar 26, 2009 1:17 pm
- Lokalizacja: Płońsk
- Kontaktowanie:
Re: Opaski na przeguby.
Jesienią wymieniłem pękniętego NTN`a na nowego chińczyka. Auto upalam praktycznie w każdy weekend i jak na razie daje radę.Salata123 pisze: ja piszę o NKN`ach. I tylko takie polecam.![]()
![]()
(oczywiście pomijając pająki i inne wynalazki ze stanów)
Nie podważam jakości NTN, NKN i innych z górnej półki, ale chyba prędzej, czy później każdy się podda.
Suzuki SJ 1.8 M40 - zmienił właściciela
RR P38 4.6 HSE - zmienił właściciela
Pajero II 3.0
RR P38 4.6 HSE - zmienił właściciela
Pajero II 3.0
Re: Opaski na przeguby.
NTN raczej nie kupisz w normalnym handlu, to tylko ASO (razem z półosią o ile się nie mylę). Jeśli rozwaliłeś NTN to zapewne miał kilkanaście lat jazdy za sobą 

Jimny M16A
Żuk A161H 4C90 + Eaton TS5-21
Żuk A161H 4C90 + Eaton TS5-21
Re: Opaski na przeguby.
ja polecam jedynie te z napisem MADE IN JAPAN;)
ale też pękają
co do pękania na zewnątrz i wewnątrz - nie zauważyłem żadnej prawidłowości - miałem bez pierścieni i prawie za każdym razem półoś była obrobiona.
Strasznie wkurza jak kawałki zwybuchowanego przegubu walają się po kuli i uniemożliwiają skręcanie
ale też pękają

co do pękania na zewnątrz i wewnątrz - nie zauważyłem żadnej prawidłowości - miałem bez pierścieni i prawie za każdym razem półoś była obrobiona.
Strasznie wkurza jak kawałki zwybuchowanego przegubu walają się po kuli i uniemożliwiają skręcanie

Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Re: Opaski na przeguby.
Mi w nknach nigdy tak sie nie zdazylo co nie znaczy ze nie może 
A było ich pewnie kolo 12 może 15, juz nie pamietam...

A było ich pewnie kolo 12 może 15, juz nie pamietam...

Re: Opaski na przeguby.
ja też nie licze, ale 3 poszły na jednym rajdzie 

Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Re: Opaski na przeguby.
Mam takie pytanie niezwiązane z tematem...
(Bo mi ledwie udało się ukręcić santanową półoś na wyliftowanej vitarze, gdzie był duży kąt na przegubie)
Adam.Ż pisze:ja też nie licze, ale 3 poszły na jednym rajdzie
Co robicie tymi autami?Salata123 pisze:Mi w nknach nigdy tak sie nie zdazylo co nie znaczy ze nie może
A było ich pewnie kolo 12 może 15, juz nie pamietam...

(Bo mi ledwie udało się ukręcić santanową półoś na wyliftowanej vitarze, gdzie był duży kąt na przegubie)
Futrzak->Vitka '89->Vitka'95 -> GV2000->
Vitka'95 1,6 16V + 0,5T jakiegoś badziewia
Vitka'95 1,6 16V + 0,5T jakiegoś badziewia

Re: Opaski na przeguby.
blokady i 33 cale skutecznie zabijają przeguby i półosie...
Suzuki Samurai - samurai.org.pl
Re: Opaski na przeguby.
blokada, 30 cali i złe ustawienie auta 
ale to było 3 lata temu.
A już 3-ci sezon będzie jechany na tym samym zestawie przegubów

ale to było 3 lata temu.
A już 3-ci sezon będzie jechany na tym samym zestawie przegubów

Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Re: Opaski na przeguby.
suzus1995 pisze:Mam takie pytanie niezwiązane z tematem...
Adam.Ż pisze:ja też nie licze, ale 3 poszły na jednym rajdzieCo robicie tymi autami?Salata123 pisze:Mi w nknach nigdy tak sie nie zdazylo co nie znaczy ze nie może
A było ich pewnie kolo 12 może 15, juz nie pamietam...![]()
(Bo mi ledwie udało się ukręcić santanową półoś na wyliftowanej vitarze, gdzie był duży kąt na przegubie)
Moja doświadczenia są rozciągnięte na przełomie kilku lat, kilku samochodów oraz wielu kierowców

A mi osobiście:
nie udało się ukręcić żadnej półosi ani przegubu z przodu.
Tył: trzy półosie nadkręcone.
Raz ściąłem sprzęgiełko.
Zmieliłem dwa razy atak/talerz.
Jeden reduktor.
trzy silniki.
dwie skrzynie biegów.
jedna buda.

jeden krzywy most tył.
jeden mechanik

Re: Opaski na przeguby.
Popytaj, może ktoś ci zrobi takie małe naklejeczki z symbolami zniszczonego żelaza.Salata123 pisze: A mi osobiście:
nie udało się ukręcić żadnej półosi ani przegubu z przodu.
Tył: trzy półosie nadkręcone.
Raz ściąłem sprzęgiełko.
Zmieliłem dwa razy atak/talerz.
Jeden reduktor.
trzy silniki.
dwie skrzynie biegów.
jedna buda.![]()
jeden krzywy most tył.
jeden mechanik
Będziesz sobie mógł przyklejać, jak piloci samolotach ile strącili wroga

Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Re: Opaski na przeguby.
No 33" do seryjnych samuraiowych mostów to faktycznie nie są dedykowane, tak samo jak do vitary...slavok pisze:blokady i 33 cale skutecznie zabijają przeguby i półosie...
Ale chyba nie trzeba na pierwszym lepszym OSie poniszczyć wszystkiego, co się da, co?

A w ogóle to większość szkód wydaje mi się być wyrządzona skakaniem. A do skakania jest skakanka, a nie Suzuka...

Moszna? Moszna. Prąciem bardzo!Adam.Ż pisze:blokada, 30 cali i złe ustawienie auta
ale to było 3 lata temu.
A już 3-ci sezon będzie jechany na tym samym zestawie przegubów

Żal chłopa.Salata123 pisze:A mi osobiście:
nie udało się ukręcić żadnej półosi ani przegubu z przodu.
Tył: trzy półosie nadkręcone.
Raz ściąłem sprzęgiełko.
Zmieliłem dwa razy atak/talerz.
Jeden reduktor.
trzy silniki.
dwie skrzynie biegów.
jedna buda.![]()
jeden krzywy most tył.
jeden mechanik

Budę widziałem, ale trzy silniki w samcu... Z Ramzesem gadałeś jak zajechać największą ilość silników w samurajach?

Ja z racji nieumiejętności użycia zmieliłem jedno sprzęgiełko w Aro, oraz zepsuło mi się (samo!) wszystko, co spartoliła santana w Vitarze: końcówkę drążka kierowniczego, skrzynię biegów i półoś...
Futrzak->Vitka '89->Vitka'95 -> GV2000->
Vitka'95 1,6 16V + 0,5T jakiegoś badziewia
Vitka'95 1,6 16V + 0,5T jakiegoś badziewia

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość