Przymierzam się do zakupu mitsubishi pajero z silnikiem 3,2 did 160kM
> samochód niezwykle komfortowy (jeździłem, to wiem), system napędu 4x4 z super selektem i blokadą dyferencjału - poprostu lux.
> Jakie wady ma ten samochód? co najczęściej się sypie? czy istnieją do niego jakiekolwiek zamienniki czy tylko oryginalne (raczej drogie) części? jakie ma sprzęgło ten samochód - zwykłe czy tzw. dwumasę?
> Czy istnieje możliwość podniesienia prześwitu (poprzez wymianę pewnych elementów zawieszenia) i jaki mniej więcej jest to koszt?
> Z góry dziękuję za wszelkie informacje
>
> Pozdrawiam
> Jarek Czernicki
Mitsubishi pajero 3,2 did 160kM
Moderator: Albert_N
Re: Mitsubishi pajero 3,2 did 160kM

Coś się koledze pomyliło ...
Proponuje poczytać dział mitsu - sporo info było ....

Tomek
Pajero I 2.5 na AT R.I.P.
Jamnik 1.3 na MT R.I.P
Jamnik 1.6 na MT
Pajero II 2.8 na MT
Pajero I 2.5 na AT R.I.P.
Jamnik 1.3 na MT R.I.P
Jamnik 1.6 na MT
Pajero II 2.8 na MT
- bilans
- Posty: 1972
- Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
- Kontaktowanie:
Re: Mitsubishi pajero 3,2 did 160kM
zdrajca misia do suzuki ... 

wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/
http://www.firmabilans.pl/
Re: Mitsubishi pajero 3,2 did 160kM
w tym dziale dowiesz się o tym najwięcejjarekc pisze:Przymierzam się do zakupu mitsubishi pajero z silnikiem 3,2 did 160kM
> samochód niezwykle komfortowy (jeździłem, to wiem), system napędu 4x4 z super selektem i blokadą dyferencjału - poprostu lux.
> Jakie wady ma ten samochód? co najczęściej się sypie? czy istnieją do niego jakiekolwiek zamienniki czy tylko oryginalne (raczej drogie) części? jakie ma sprzęgło ten samochód - zwykłe czy tzw. dwumasę?
> Czy istnieje możliwość podniesienia prześwitu (poprzez wymianę pewnych elementów zawieszenia) i jaki mniej więcej jest to koszt?
> Z góry dziękuję za wszelkie informacje
>
> Pozdrawiam
> Jarek Czernicki
mniej brania więcej czytania

2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
Re: Mitsubishi pajero 3,2 did 160kM
Ja właśnie taki kupiłem - robiłem research - są dwie główne miny - pompa wtryskowa - od 5kPLN za regenerowaną do 8-9 za nową i korozja (łączenia blach - nie widać z zewnątrz). Do tego dużo elementów w zawieszeniu do ewentualnego zużycia. Korozję można zweryfikować, pompę można zabudżetować. 

Była Alfa 4x4, było Pajero, są Ssangyong i Subaru
Re: Mitsubishi pajero 3,2 did 160kM
witam
Nie jestem "zdrajcą" suzuki - moja grand vitara okazała się trochę za mała (wersja 5drzwi). poza tym - pomimo wielu zalet - brak możliwości jeżdżenia 4x4 po czarnym asfalcie jest decydującym czynnikiem o wymianie.
Nie jestem "zdrajcą" suzuki - moja grand vitara okazała się trochę za mała (wersja 5drzwi). poza tym - pomimo wielu zalet - brak możliwości jeżdżenia 4x4 po czarnym asfalcie jest decydującym czynnikiem o wymianie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości