
Jimny przełączanie napędów
Moderator: Albert_N
Jimny przełączanie napędów
Witam fanatyków marki
Mam takie Suzuki na warsztacie, i jest tak : z prawej strony auta są 3 elektrozawory; jeden na most drugi na blokade i chodzi mi o ten trzeci. Taki okrągły z napisem "aisin" , wygląda mi on na wyrównanie podciśnienia do atmosfery czyli krótko mówiąc spuszczanie podciśnienia. Nie wykazywał on żadnej rezystancji więc go wywaliłem i podłączyłem pierwszy lepszy Pierburg z jakiegoś audi od sterowania turbo i niby wszystko działa. Pytanie moje jaką on powinien mieć rezystancję, nie chciałbym uwalić elementu wykonawczego w module 4x4 ;nie wiem czy te zawory są załaczane z jakiegoś tranzystora czy też z przekaźnika?

Re: Jimny przełączanie napędów
to jest suzuki jimny czy vitara?
Tak czy inaczej w żadnym z powyższych nigdy nie było blokady sterowanej podciśnieniem.
Tak czy inaczej w żadnym z powyższych nigdy nie było blokady sterowanej podciśnieniem.
Re: Jimny przełączanie napędów
pewnie chodzi mu o reduktor
Samurai 91R. 31" booger 5.5t t-max calmini 4.16, na springu
5.12 w mostach itp itd

Re: Jimny przełączanie napędów
a, nie zauważyłem w napisał, że to Jimny w tytule tematu
To te zawory o które pytasz, są tylko i wyłącznie do sprzęgieł kół.
Blokady tak żadnej nie ma.

To te zawory o które pytasz, są tylko i wyłącznie do sprzęgieł kół.
Blokady tak żadnej nie ma.
Re: Jimny przełączanie napędów
i czy coś nie działało, że wywaliłeś ten zaworek czy tak dla sportu? 

Re: Jimny przełączanie napędów
jak załączył 4x4L to nie chciał rozłączać póki nie spuściłem podciśnienia "ręcznie" przez odpięcie wężyka.
Re: Jimny przełączanie napędów
Teraz dokładnie nie pamiętam...
ale tam jest tak, że jeden zawór odpowiada za włączanie a drugi za wyłączanie. Wszytko przy pomocy podciśnienia.
ale tam jest tak, że jeden zawór odpowiada za włączanie a drugi za wyłączanie. Wszytko przy pomocy podciśnienia.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość