W Jimnym panhard wykonany jest z gównolitu i łatwo się gnie. Ja swój wygiąłem już 2 razy i 2 razy naprawiałem go na rajdzie. Czy na przykład obspawanie go dookoła dwoma ceownikami ma sens i zda egzamin? Wiem, że można kupić wzmacnianego panharda za 1000 pln, ale ceowniki kosztują dyszkę, a i spawarkę mam.
Wiem, że panharda łatwo się prostuje o drzewo, ale wolałbym w ogóle nie musieć tego robić.
Wzmocnienie panharda w Jimny
Moderator: Albert_N
Wzmocnienie panharda w Jimny
Jimny 1.8is
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe
Re: Wzmocnienie panharda w Jimny
u nas w zmocie drążek kierowniczy jest bestialsko obspawany kątownikiem z jednej strony i się nie gnie więc mogę polecić



TOYOTA
Re: Wzmocnienie panharda w Jimny
Z lagi od krosa zrobić, fi 54


... transporter GV XL7 2.0HDI 6,68l/100km nurza się w zieloność i jak łódka brodzi ...
- vandall_jr
-
- Posty: 3044
- Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
- Lokalizacja: 3city
Re: Wzmocnienie panharda w Jimny
Postaw na wysokość, zamiast kątownika proponuję płaskownik na "sztorc". Zwiększenie średnicy też zmieni układ na korzyść. Jeśli twoje auto jest podniesione to sprawdź czy w stanie "statycznym" punkty mocowania panharda nie są skręcone.
BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL
www blaszczyk4x4.PL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość