Witam,
Postanowiłem do zabezpieczenia auta użyć farb firmy Oliva Epirust 2002 oraz EMAPUR-PS90.
Planuje zabezpieczyć podwozie oraz ramę, jak i odświeżyć cały lakier.
Generalnie przyjąłem taką technologie
1.Usunięcie wszelkich luźnych połaci rdzy
2. Dokładne mycie myjką ciśnieniową + detergent
3. Szlifowanie maszyna + ręcznie gdzie nie dojdę
4. Odtłuszczenie (nitro się nada? )
5. Ręcznie nakładane 2 warstwy Epirust 2002
6. Ręcznie nakładane 2 warstwy Emapur PS90
Niestety poprzedni właściciel uszczęśliwił mnie powłoką al'a Bitex, i tutaj rodzi się moje pytanie o przygotowanie podłoża.
Podwozie wymyłem myjką ciśnieniową, w dwóch miejsca "zżartych" bitex ładnie sam odpadł, jednak reszta trzymaj jak diabli.
Pytanie czy przed położenie Epirusta muszę usunąć całą powłokę czy wystarczy zmatowić i odtłuścić?
Jeśli tak czym najskuteczniej usnąć takie coś? Na różnych forach znalazłem rozwiązania jak opalarka+szpachelka, rozpuszczalnik (nitro, benzyna, ksylen).
Przeszukałem forum i w przypadku Interplusa 356 nie ma opcji kładzeni na powłoki bitumiczne.
Czy w przypadku produktu Olivy taki manewr może być wykonany?
Pozdrawiam
yahoo33
Oliva Epirust 2002 - Przygotowanie podłoża
Moderator: Zbowid
Oliva Epirust 2002 - Przygotowanie podłoża
Suzuki Samurai 1.6 Spring, blokada, i inne pierdółki.
Mitsubishi L300 2.4i 4wd LSD.
Mitsubishi L300 2.4i 4wd LSD.
Re: Oliva Epirust 2002 - Przygotowanie podłoża
Na bitum da się położyć wszystko... podobnie jak na rdzę.. Pytanie tylko w jakim celu
Generalnie bitum trzeba usunąć bo to dupowe rozwiązanie. Spróbuj terpentyną
i umyj po wszystkim.

Generalnie bitum trzeba usunąć bo to dupowe rozwiązanie. Spróbuj terpentyną

Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość