Malowanie mostow itp
Moderator: Zbowid
- marcin-gaz
- Posty: 362
- Rejestracja: sob sty 24, 2004 10:49 pm
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
- marcin-gaz
- Posty: 362
- Rejestracja: sob sty 24, 2004 10:49 pm
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Będę wdzięczny za rzut na priva. Co to jest przygotowanie szlaką pomiedziową???Zbowid pisze:Takie przygotowanie mozna uzyskać niekiedy przez popularne piaskowanie ale lepiej jest to zrobić szlaką pomiedziową lub śrutować.
Służe kartami technicznymi tego produktu. Produkt jest dostepny w sieci dealerów firmy ...... przekażę na priva lub telefonicznie.

Władek - Kraków
Piaskować bedzie można prawdopodobnie tylko do końca roku - ekologia wymogi UE. Poźniej pozostaje między innymi szlaka pomiedziowa(żużel o ostrych krawędziach nadający się do obróbki strumieniowo ściernej )
To sa zastosowania profesjonalne przy produkcji konstrukcji duzogabarytowych jak mosty, konstrukcje hal, marketó itp. Szczegóły są w PN EN ISO 8501 - 1996 ( norma ta znosi popularne stopnie przygotowania - dawniej I, II, III Stopień czystości.) W normie tej zawarte są wzorce przygotowania podłoża.
To sa zastosowania profesjonalne przy produkcji konstrukcji duzogabarytowych jak mosty, konstrukcje hal, marketó itp. Szczegóły są w PN EN ISO 8501 - 1996 ( norma ta znosi popularne stopnie przygotowania - dawniej I, II, III Stopień czystości.) W normie tej zawarte są wzorce przygotowania podłoża.
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.

Możesz mi też dać? "b.olszak@nfosigw.gov.pl"Zbowid pisze:Masz już na skrzynce!
:lol:
Wal na forum to nie reklama tylko informacja bo inaczej będzesz tylko majle wysyłalZbowid pisze:
Służe kartami technicznymi tego produktu. Produkt jest dostepny w sieci dealerów firmy ...... przekażę na priva lub telefonicznie.
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
no jest podkładowy i nawierzniowy, w antykorozji przemysłowej kładzie sie trzy warstwy, najtrwalszy to 'okrętowy ogólnego stosowania' kolorek zwykle szarySeb@ pisze:A wracajac do tego chlorokałczuku mam jedno pytanie. Czy są jakieś rodzaje tej farby![]()
Ubiegłego lata w chlewni lamperie malowałem chlorokałczukiem, i niewiem czy to ten sam rodzaj farby:)
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
darkman pisze:no jest podkładowy i nawierzniowy, w antykorozji przemysłowej kładzie sie trzy warstwy, najtrwalszy to 'okrętowy ogólnego stosowania' kolorek zwykle szary, rozcieńcza sie ksylenem lub toluenem - oba rozcieńczalniki mocno żrąceSeb@ pisze:A wracajac do tego chlorokałczuku mam jedno pytanie. Czy są jakieś rodzaje tej farby![]()
Ubiegłego lata w chlewni lamperie malowałem chlorokałczukiem, i niewiem czy to ten sam rodzaj farby:)
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
rygor materiałowy jest przy stosowaniu ich w zbiornikach wody pitnej itd dedykowanej spozywczości, natomiast są one tzw. ogólnego stosowania, więc można chlastać co pod ręką, głownie jednak antykorozja prewencyjna i renowacja dla środowisk agresywnych. podłoża inne niż metalowe - to raczej chemia malarska innego typu będzie korzystniejsza. dla podłozy ocynkowanych swtosuje się najpierw warstwę zielonego świństewka, niestety zapomniałem już nazwę, sorry.. ale katalog w dobie internetu - to spoko 

Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 58
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 1:31 pm
- Lokalizacja: wojnowice>sląsk
- Kontaktowanie:
1. Jak wyczyścić, bo słyszałem że szczotka na szlifierce to niejest dobry pomysł, bo sie zabardzo powieżcznie wygładza, a pozatym manewrowanie tym po moście było by trudne(różne kanty itp.).krzyś pisze:dobrze gada ...wyczyściś ....grunt....chlorokauczuk ...u mnie tak jest i jest git.
2. Jaki podkład, może minia?? ja tym wszystkie maszyny maluje (bo takmi ojciec każe )ale niewiem czy sie sprawdzi jeśli chodzi o samochody terenowe
3. niemam wiecej pytań:D
Chlorokauczuk był w latach osiemdziesiątych i siedemdziesiątych jedyna dostępna i odporną chemicznie farbą... jest ona jednak bardzo słaba w porównaniu z tym do czego mamy dostęp. Byle jaki epoksyd jest wytrzymalszy i chemicznie( odporność) i mechanicznie.
MInia to rozwiązanie najtańsze i najsłabsze... minia to alkidy czyli farba olejna a w łańcuchu odporności i wytrzymało ści wygląda to tak:
alkid-chlorokauczuk-estrowe i winylowe-akryle- epoksydy- poliuretany - polisiloksany i nie wiadomo co jeszcze. Po drodze mijam kilka typów jako nie dostępne w handlu detalicznym.
Budując system malarski nalezy pamiętać o trzech podstawowych zasadach:
- przygotowanie podłoża No1!!!!!!!!!!!!!
- dobry podkład z inhibitorami korozji tp główny oręż w walce z rudą
- warstwa wykończeniowa o równych cechach - wygląd, odporność, połysk itd itp.
Ja osobicie stosuję systemy trzywarstwowe i takie polecam.
Podsumowując: podłoże, dobry grunt epoksydowy, wierzchnia warstwa.
Wesołych świąt
MInia to rozwiązanie najtańsze i najsłabsze... minia to alkidy czyli farba olejna a w łańcuchu odporności i wytrzymało ści wygląda to tak:
alkid-chlorokauczuk-estrowe i winylowe-akryle- epoksydy- poliuretany - polisiloksany i nie wiadomo co jeszcze. Po drodze mijam kilka typów jako nie dostępne w handlu detalicznym.
Budując system malarski nalezy pamiętać o trzech podstawowych zasadach:
- przygotowanie podłoża No1!!!!!!!!!!!!!
- dobry podkład z inhibitorami korozji tp główny oręż w walce z rudą
- warstwa wykończeniowa o równych cechach - wygląd, odporność, połysk itd itp.
Ja osobicie stosuję systemy trzywarstwowe i takie polecam.
Podsumowując: podłoże, dobry grunt epoksydowy, wierzchnia warstwa.
Wesołych świąt

Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.

Zapominiałem o przykładzie
Malowanie mostów które się sprawdziło w wielu autkach i warunkach ekstremalnych:
tanie
podkład epoksydowy na 75 mikrometrów
warstwa farby epoksydowo-bitumicznej zbrojonej mioxem(tlenek żelaza blaszkowaty) 2 x 125 mikrometrów
i problem z głowy na kilka lat ostrej jazdy - rozwiązanie ciekawe bo odrobinę elastyczne!!

Malowanie mostów które się sprawdziło w wielu autkach i warunkach ekstremalnych:
tanie
podkład epoksydowy na 75 mikrometrów
warstwa farby epoksydowo-bitumicznej zbrojonej mioxem(tlenek żelaza blaszkowaty) 2 x 125 mikrometrów
i problem z głowy na kilka lat ostrej jazdy - rozwiązanie ciekawe bo odrobinę elastyczne!!
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości