baranki i profile zamknięte, czyli co po malowaniu

oraz piaskowanie i zabezpieczenie antykorozyjne

Moderator: Zbowid

Awatar użytkownika
jarcion
 
 
Posty: 879
Rejestracja: pt sty 24, 2003 5:16 pm
Lokalizacja: 3miasto

baranki i profile zamknięte, czyli co po malowaniu

Post autor: jarcion » wt sty 05, 2016 12:20 pm

Patrol wyspawany (pas przedni, przód podłogi, nadkola) i pomalowany jedynie słusznym systemem 356+990 i co dalej?

1. Na nadkola baranek, ale jaki? APP U100 czy lepiej APP U210? Inny sprawdzony i godny polecenia?

2. Doczytałem się gdzieś, że baranki chłoną wodę i powinny być przemalowane? Prawda to? Jeśli tak, to czym?

3. Baranki APP są opisywane między innymi jako "głuszace". Zawierają Toluen, który jest trujący i rakotwórczy jeśli dobrze pamietam. Czy nadają się zatem także do położenia wewnątrz kabiny na podłodze? W kontekście parowania toluenu zwłaszcza. Paruje tylko podczas schnięcia, czy potem także, w upalne dni podgrzewany przez np. wydech i skrzynię także będzie parować i truć?

4. Jeśli nie baranek to jakie maty głuszące, ale nie wpuszczające wody pod spód?

5. Jaki środek w profile zamknięte? Konkretnie najlepiej :)

Poradźcie proszę, bo chciałbym kontynuować prace zaraz jak mrozy odpuszczą :)

Może możnaby zrobić z tego topika kontynuację wątku "technologie malowania" i przykleić ?
W 160 3,3 TD (wyprawowy)
była niwka (i uaz, i aro też )

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11903
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Re: baranki i profile zamknięte, czyli co po malowaniu

Post autor: Zbowid » wt sty 05, 2016 1:59 pm

Olej wszystkie baranki - niezależnie od producenta. Lepiej połóż dwie warstwy poliuretanu.
Do profili - mycie i jeszcze raz mycie i epoksyd cienkowpowłokowy - App i na to Korason Loctite.
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
jarcion
 
 
Posty: 879
Rejestracja: pt sty 24, 2003 5:16 pm
Lokalizacja: 3miasto

Re: baranki i profile zamknięte, czyli co po malowaniu

Post autor: jarcion » śr sty 06, 2016 9:27 pm

Są dwie warstwy PU :) Dzięki!
W 160 3,3 TD (wyprawowy)
była niwka (i uaz, i aro też )

ODPOWIEDZ

Wróć do „Farby i lakiery”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości