Strona 1 z 1

baranki i profile zamknięte, czyli co po malowaniu

: wt sty 05, 2016 12:20 pm
autor: jarcion
Patrol wyspawany (pas przedni, przód podłogi, nadkola) i pomalowany jedynie słusznym systemem 356+990 i co dalej?

1. Na nadkola baranek, ale jaki? APP U100 czy lepiej APP U210? Inny sprawdzony i godny polecenia?

2. Doczytałem się gdzieś, że baranki chłoną wodę i powinny być przemalowane? Prawda to? Jeśli tak, to czym?

3. Baranki APP są opisywane między innymi jako "głuszace". Zawierają Toluen, który jest trujący i rakotwórczy jeśli dobrze pamietam. Czy nadają się zatem także do położenia wewnątrz kabiny na podłodze? W kontekście parowania toluenu zwłaszcza. Paruje tylko podczas schnięcia, czy potem także, w upalne dni podgrzewany przez np. wydech i skrzynię także będzie parować i truć?

4. Jeśli nie baranek to jakie maty głuszące, ale nie wpuszczające wody pod spód?

5. Jaki środek w profile zamknięte? Konkretnie najlepiej :)

Poradźcie proszę, bo chciałbym kontynuować prace zaraz jak mrozy odpuszczą :)

Może możnaby zrobić z tego topika kontynuację wątku "technologie malowania" i przykleić ?

Re: baranki i profile zamknięte, czyli co po malowaniu

: wt sty 05, 2016 1:59 pm
autor: Zbowid
Olej wszystkie baranki - niezależnie od producenta. Lepiej połóż dwie warstwy poliuretanu.
Do profili - mycie i jeszcze raz mycie i epoksyd cienkowpowłokowy - App i na to Korason Loctite.

Re: baranki i profile zamknięte, czyli co po malowaniu

: śr sty 06, 2016 9:27 pm
autor: jarcion
Są dwie warstwy PU :) Dzięki!