konserwacja spodu

oraz piaskowanie i zabezpieczenie antykorozyjne

Moderator: Zbowid

Awatar użytkownika
danp
 
 
Posty: 898
Rejestracja: pn kwie 24, 2006 7:59 am
Lokalizacja: Busko Zdrój
Kontaktowanie:

konserwacja spodu

Post autor: danp » czw cze 08, 2006 7:36 pm

Oczywiście szukałem ale jest tyle opinii że w końcu nie wiem czym to "zachlapać". Pomyślałem ze jako podkład dam Unikor R a na to...
No właśnie, co na to? Słyszałem że chlorokauczuk lubi pękać po jakimś czasie. Może barankiem pociągnąć??
Samurai '94, Collins Mudmax 29", lekko dłubnięty
black CR-V '08

sweetek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 94
Rejestracja: pn sie 29, 2005 9:25 am
Lokalizacja: lublin

Post autor: sweetek » czw cze 08, 2006 8:06 pm

skonsultuj się ze Zbowidem (jest na forum)
i jak zwykle pozdrawiam wszystkich

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11903
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » czw cze 08, 2006 11:08 pm

Nie dawaj ciała !!! gratisowo !!

Unikor R to alkid jeżeli dobrze kojarzę i chlorokauczuk to najsłabsza rozwiązanie.

Daj jakiś epoksyd lub farbę epoksydowo - bitumiczną i będzie git. Poczytaj moje posty opisuję dosyć dokładnie co i jak.
Powodzenia.
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
danp
 
 
Posty: 898
Rejestracja: pn kwie 24, 2006 7:59 am
Lokalizacja: Busko Zdrój
Kontaktowanie:

Post autor: danp » pt cze 09, 2006 8:17 am

czyli unikor a na to jakaś epoksydowo - bitumiczna? a możesz coś konkretnego polecić?
Samurai '94, Collins Mudmax 29", lekko dłubnięty
black CR-V '08

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11903
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » pt cze 09, 2006 11:11 am

Masz na pw odpowiedź! Powodzenia !!
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
danp
 
 
Posty: 898
Rejestracja: pn kwie 24, 2006 7:59 am
Lokalizacja: Busko Zdrój
Kontaktowanie:

Post autor: danp » pt cze 09, 2006 11:14 am

Zbowid pisze:Masz na pw odpowiedź! Powodzenia !!

chyba nie doszło :(
Samurai '94, Collins Mudmax 29", lekko dłubnięty
black CR-V '08

Awatar użytkownika
benek
Posty: 637
Rejestracja: pn wrz 22, 2003 8:01 pm
Lokalizacja: Komorów

Post autor: benek » pt cze 09, 2006 11:42 am

tam gdzie jest baranek to rdzewieje szybciej niż bez niczego bo w starym struclu i tak pod spodem jest rdza którą łatwo nasiąka. Baranek pewnie jest dobry ale na sam wierzch.
U mnie tam gdzie było skorodowane szczotka, podkład jakaś minia co to schnie strasznie długo a potem 2 x chlorokauczuk i tego sól zimą nie ruszyła. Chlorokauczuk od spodu jest OK na wierzchu troche średni bo podobno na słońcu nie powinien przebywać ale wszyskie koparki były nim malowane i ten żółty kolor latami się utrzymaywał. Poza tym się ciągnie i nigdy ładnie nie wyglada.
Generalnie wszysko może być dobre z tym że problem w tym aby wody nie dopuścić pod farbę bo wtedy ma idealne warunki do dalszej korozji.
Rocsta>W460>WK>GU4+LC76

ODPOWIEDZ

Wróć do „Farby i lakiery”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość