Jaki kompresor do lakierowania, piaskowania i narzedzi ?
: pt paź 06, 2006 3:23 am
W ramach remontu blacharskiego, czeka mnie kupno kompresora.
Zastanawiałem się czy nie wynając do piaskowania jakiegoś śrubowego na kilka dni, ale jeśli chodzi o malowanie nawierzchnią to spodziewam się ze remont będzie posuwał się wolno i dalszy wynajem może okazać się drższy niż kupno, a jak kupię to mi zawsze sprzęt zostanie na później.
Myslałem o czyms 2-3 cylindrowym ze 150-200 litrowym zbiornikiem.
Czy kompresor 3JW60 firmy ASPA Wrocław
(jak np.ten http://moto.allegro.pl/item132510105_sp ... 3jw60.html)
Będzie nadawał się do baardzo amatorskiego piaskowania uaza?
Na pierwszy rzut oka widze że 266 litrów na minutę i 6 barów nie daje większej nadziei, ale zastanawiam się czy te parametry to pełne wykorzystanie potencjału tej, w końcu trzycylindrowej, spręzarki.
Słyszałem ze czesto wymieniają zawory na zachodnie.
Czy sam agregat sprężarkowy ma jakies ograniczenia prędkości obrotowej? Czy bez problemu da się podłączyć silnik 2750 obr/min zamiast fabrycznego 1460, czy moze spręzarka tego nie wytrzymac?
Czy któś z Was miał do czynienia z tymi sprężarkami i czy próbował przy jego użyciu piaskować metal?
Do lakierowania jak sądzę powinien starczyć - chyba ze się myle?
Zastanawiałem się czy nie wynając do piaskowania jakiegoś śrubowego na kilka dni, ale jeśli chodzi o malowanie nawierzchnią to spodziewam się ze remont będzie posuwał się wolno i dalszy wynajem może okazać się drższy niż kupno, a jak kupię to mi zawsze sprzęt zostanie na później.
Myslałem o czyms 2-3 cylindrowym ze 150-200 litrowym zbiornikiem.
Czy kompresor 3JW60 firmy ASPA Wrocław
(jak np.ten http://moto.allegro.pl/item132510105_sp ... 3jw60.html)
Będzie nadawał się do baardzo amatorskiego piaskowania uaza?
Na pierwszy rzut oka widze że 266 litrów na minutę i 6 barów nie daje większej nadziei, ale zastanawiam się czy te parametry to pełne wykorzystanie potencjału tej, w końcu trzycylindrowej, spręzarki.
Słyszałem ze czesto wymieniają zawory na zachodnie.
Czy sam agregat sprężarkowy ma jakies ograniczenia prędkości obrotowej? Czy bez problemu da się podłączyć silnik 2750 obr/min zamiast fabrycznego 1460, czy moze spręzarka tego nie wytrzymac?
Czy któś z Was miał do czynienia z tymi sprężarkami i czy próbował przy jego użyciu piaskować metal?
Do lakierowania jak sądzę powinien starczyć - chyba ze się myle?