Orurowanie ochronne na nowo
Moderator: Zbowid
Orurowanie ochronne na nowo
Panowie zabrałem się dzielnie do odnowienia orurowania ochronnego w mojej Vitarze. Odkręciłem wszystkie elementy, wyczyściłem papierem ściernym do gołej blachy następnie zainspirowany reklamą pomalowałem wszystko farbą hammerit. Jeszcze to co jest czarne idzie przeżyć ale białe elementy wyglądają haniebnie i opłakanie, mimo 5 warstw jakie położyłem. Musze wszystko wyczyścić jeszcze raz no i czytam ten dział (farby i lakiery) na tym forum, sporo informacji, ale troszkę za mądrze dla mnie. Chciałbym to zrobić prosto, porządnie i żeby, tak by to jakoś wyglądało. Nie posiadam kompresora, więc zakupie farbę i podkład w sprayu, co radzicie? Jaki podkład i jaką farbę?
Su-suka Vitara 1.6
Oczywiście że tak, przerabiałem ten pomysł, ale czy nie cieszy bardziej jak zrobisz coś sam a zwłaszcza w swoim kochanym samochodzie. Określając coś prosto nie miałem namyśli tanio, ale laika, który kupi parę puszek sprayu i zrobi to w piwnicy, tak chciałbym to zrobić. Na allegro jest wiele pokładów i lakierów, pytanie czy warto? Proszę was o obiektywną ocenę i poradę, może nie do końca profesjonalnego efektu ale mojego rękąpavvel pisze: wieziesz do zakladu mowisz co i jak placisz i jestes zadowolony
Su-suka Vitara 1.6
Łoj łoj 
Wersja za która @Zbowid zrzuci mnie ze schodów jeszcze w tym tygodniu
1. oczyścić ścier papierem do gołej stali,
2. kup Fertan (np. sklep www.rajdy4x4.pl) i pomaluj zgodnie z instrukcją
3. na to podkład reaktywny np. Sikkens Wash Primer(sklep jest na skrzyżowaniu Zakopianki z Faustyny zaraz przy torach kolejowych i stacji)
4. na to można położyć w zasadzie wszystko najtaniej chlorokauczuk ale nie polecam.
Wersja droższa i lepsza:
1. oczyścić ścier papierem do gołej stali,
2. podkład epoksydowy np. Oliva farba okrętowa,
3. a na wierzch jakiś poliuretan.
Wersja którą ja bym uskutecznił:
1. wypiaskować
2. pomalować proszkowo lub ocynkować
to wcale nie jest takie drogie

Wersja za która @Zbowid zrzuci mnie ze schodów jeszcze w tym tygodniu

1. oczyścić ścier papierem do gołej stali,
2. kup Fertan (np. sklep www.rajdy4x4.pl) i pomaluj zgodnie z instrukcją
3. na to podkład reaktywny np. Sikkens Wash Primer(sklep jest na skrzyżowaniu Zakopianki z Faustyny zaraz przy torach kolejowych i stacji)
4. na to można położyć w zasadzie wszystko najtaniej chlorokauczuk ale nie polecam.
Wersja droższa i lepsza:
1. oczyścić ścier papierem do gołej stali,
2. podkład epoksydowy np. Oliva farba okrętowa,
3. a na wierzch jakiś poliuretan.
Wersja którą ja bym uskutecznił:
1. wypiaskować
2. pomalować proszkowo lub ocynkować
to wcale nie jest takie drogie
LR Disco 300
LR SIII reanimacja
Chodój łópiesz
LR SIII reanimacja
Chodój łópiesz
Można też sprayami. Na wiosnę regenerowałem alusy w plaskatym sprayami do malowania felg. Kupowałem w norauto, podkład, kolor i bezbarny. Efekt końcowy więcej niż zadowalajacy, wulkanizator nie wierzył że koła malowane były sprayami. Niestety robota wysoce czasochłonna. Nastepnym razem oddam do piaskowania i lakierowania. Samo malowanie zgodnie z instrukcją zajęło mi cały wiosenny wekend.
vick W 160
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Okretowe sa takie same jak wszystkie inne, epoksydy, epo-bitumeny, acryle, bitumeny, poliuretany, chlorokauczuki, itp.
Jedyne prawdziwie okretowe, to antyporostowki, jakby ktos parcha chcial w wodzie na dwa tygodnie zostawic, to polecam, glonami ani muszlami nie zarosnie
Jedyne prawdziwie okretowe, to antyporostowki, jakby ktos parcha chcial w wodzie na dwa tygodnie zostawic, to polecam, glonami ani muszlami nie zarosnie

Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość