Auto zachlapane elewacją.

oraz piaskowanie i zabezpieczenie antykorozyjne

Moderator: Zbowid

kpf
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...

Auto zachlapane elewacją.

Post autor: kpf » czw maja 01, 2008 10:20 am

Mam taki problem. Kolesie od ocieplania budynku nie zabezpieczyli zaparkowanych aut. Jak malowali fasadę farbą elewacyjną, to zapaskudzili kilka aut, w tym karwa mój !! :evil: !!
Teraz tam się kłócą z administratorem budynku o pokrycie kosztów czyszeni itd. syf ogólnie.
Zanim oni się tam jakoś dogadają, chciałbym się już tych ciapków pozbyć. Lakier w aucie to nie metalic, jak się tych "fahofcufff" pytałem co to za farbą mi tak auto upiększyli :)11 ... To powiedzieli, że zwykła, taka co im zawsze szef przywozi :-? załamka. Jak znam swoją administrację to nie zainwestowali w żadne supergiper jakościowe elewacje.
Jestem akurat TOTALNYM LAIKIEM jeśli choci o lakiery, więc sorki za ew. błędy merytoryczne, pomylenia pojęć itp :oops:
szybko pojechałem na myjnie, tam mi pojechali jakimś środkiem, ale g. dało.
Spotkał się ktoś z czymś takim wcześniej? Jak mogę ten syf usunąć? help panowie !! plizz
już 2 Nissany T2 i GR

Awatar użytkownika
chiquito83

Post autor: chiquito83 » czw maja 01, 2008 6:47 pm

robisz dokumentacje foto, wysylasz pismo do firmy z zadaniem podania numeru ubezpieczenia oc, zglaszasz szkode do ubezpieczalni i czekasz na rozwoj wypadkow, jesli firma ma opory to zglaszasz to na policje

rafiknt

Post autor: rafiknt » czw maja 01, 2008 6:52 pm

no jasne ptaki tego nie osraly ządaj co twoje :)2
teraz to czarna du...a -ale nadal szukam koyota

Awatar użytkownika
daniel b

Post autor: daniel b » czw maja 01, 2008 6:55 pm

namocz wodą i zejdzie, ale najpierw fotki :D
ZMOTA SCORPION Y60

Leszlek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...

Post autor: Leszlek » czw maja 01, 2008 7:31 pm