Jaki podkład pod Celux'a
Moderator: Zbowid
Jaki podkład pod Celux'a
Nie wiem czy dobrze szukałem ale nie znalazłem informacji jaki podkład dać pod farbę Celux. Gdybyście mogli doradzić zarówno podkład na powierzchnię po piaskowaniu jak i czyszczeniu tarczą ścierną (nie idealnie obrobiona powierzchnia).
rybak
Tu masz jeden z przykładów: http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=44211
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.

Pewnie czytał ale Heniek z Szopy doradza coś innego "równie skutecznego"Zbowid pisze:No akurat wosha to bym nie polecał...ale zrobisz jak uważasz. A pierwszy post czytałeś?

PS> @Zbowid a ty przyjedziesz kiedyś do Krakowa



LR Disco 300
LR SIII reanimacja
Chodój łópiesz
LR SIII reanimacja
Chodój łópiesz
- Elwood
-
- Posty: 1374
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 10:27 am
- Lokalizacja: z wykopalisk...
- Kontaktowanie:
Waschprimera można spokojnie polecić o ile jest stosowany zgodnie z kartą i w jednym cyklu technologicznym. Waschprimer powinien byc nałożony cieniutkim filmem i tu jest klucz, ponieważ w grubszej powłoce jest najsłabszym ogniwem systemu w przeciwieństwie do podkładów epoksydowych (łatwy do zerwania). Nakładanie go więc pędzlem i krytykowanie innych Heńków jest tu nie na miejscu.
Stosowałem Sikkensa i nie mam z tym najmniejszych problemów (potem baza i nawierzchniowy również Sikkensa).
Bardzo korzystnie cenowo w stosunku do jakości, patent Zbowida. Podkład interplus 256 (można go aplikować ręcznie) lub 356 i na to poliuretan (Akzo Nobel, Sikkens też z tej grupy).
Kolejne warstwy podkładu można nakładać bez matowienia poprzedniej, co w warunkach Heńka z Szopy jest idealnym rozwiązaniem.
I to, co warto doczytać w poprzednich wątkach... przygotowanie powierzchni!
Interplus toleruje gorzej przygotowane powierzchnie i to kolejny jego mocny atut.
Renowacja tą technologią aut do terenu, gdzie estetyka wystaczy "na cztery", to najlepsze rozwiązanie i wydaje się być najskuteczniejszym.
Wady:
- aplikacja wymaga większych dysz niż stosowanych powszechnie w warsztatach lakierniczych, co powoduje dodawanie większej ilości rozcieńczalnika a to z kolei może mieć wpływ na utwardzanie
- dostępność produktów w 20l pojemnikach
Stosowałem Sikkensa i nie mam z tym najmniejszych problemów (potem baza i nawierzchniowy również Sikkensa).
Bardzo korzystnie cenowo w stosunku do jakości, patent Zbowida. Podkład interplus 256 (można go aplikować ręcznie) lub 356 i na to poliuretan (Akzo Nobel, Sikkens też z tej grupy).
Kolejne warstwy podkładu można nakładać bez matowienia poprzedniej, co w warunkach Heńka z Szopy jest idealnym rozwiązaniem.
I to, co warto doczytać w poprzednich wątkach... przygotowanie powierzchni!
Interplus toleruje gorzej przygotowane powierzchnie i to kolejny jego mocny atut.
Renowacja tą technologią aut do terenu, gdzie estetyka wystaczy "na cztery", to najlepsze rozwiązanie i wydaje się być najskuteczniejszym.
Wady:
- aplikacja wymaga większych dysz niż stosowanych powszechnie w warsztatach lakierniczych, co powoduje dodawanie większej ilości rozcieńczalnika a to z kolei może mieć wpływ na utwardzanie
- dostępność produktów w 20l pojemnikach
The Bluesmobile
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość