rozmiary, odsadzenie, odwracanie
Moderator: Albert_N
-
Zengal

- Posty: 609
- Rejestracja: śr cze 22, 2005 8:38 am
- Lokalizacja: Biłgoraj-Roztocze
Post
autor: Zengal » ndz wrz 30, 2007 10:20 pm
koledzy!!! tak jak w temacie ,zamierzam zakupic fedime simex 35 tylko nie wiem jakich felg mam szukac,jaki wymiar no i gdzie ich szukac...sjakis tanich oczywiscie

no i idąc dalej z tematem ,to nie za duze te koła do GR-a ?do tej pory katuje opony simexa 31 cali i czuje wielki niedosyt w terenie,cały czas czepiam spodem

Genitalia-to nie są włoskie linie lotnicze!!!!!!
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » ndz wrz 30, 2007 10:32 pm
tylko ta fedima ma w rzeczywistości 36,5

-
danielZ
-

- Posty: 160
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 2:24 pm
- Lokalizacja: DG
Post
autor: danielZ » ndz wrz 30, 2007 10:36 pm
N2O pisze:tylko ta fedima ma w rzeczywistości 36,5

nie, to zaduże, lepiej zostać przy 31 i ryć spodem

a tak na serio to nawet 36,5 nie zaszkodzi, ja na 37 śmigam i nic...tylko felgi przydałyby się odsadzone jeżeli takich nie masz
znany jako SIWY1313
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » ndz wrz 30, 2007 10:37 pm
tak swoją drogą czy na 8,5 cala mangels triangular wejdzie simex 36" chodzi o to czy felga ma wystarczające et chodzi mi o gr-a mam 10" ale za szerokie są troche jak dla mnie
w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
danielZ
-

- Posty: 160
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 2:24 pm
- Lokalizacja: DG
Post
autor: danielZ » ndz wrz 30, 2007 10:39 pm
mudder pisze:tak swoją drogą czy na 8,5 cala mangels triangular wejdzie simex 36" chodzi o to czy felga ma wystarczające et chodzi mi o gr-a mam 10" ale za szerokie są troche jak dla mnie
wejdzie, lepsza bedzie ta 8,5 niz 10
znany jako SIWY1313
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » ndz wrz 30, 2007 10:45 pm
no wiem bo ma znacznie mniejsze et

i o to właśnie mi chodzi bo 10" felgi zabójczo działają na zwrotnice
w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
Zengal

- Posty: 609
- Rejestracja: śr cze 22, 2005 8:38 am
- Lokalizacja: Biłgoraj-Roztocze
Post
autor: Zengal » pn paź 01, 2007 6:32 am
no dobra duzo juz wiem,działają dobrze i nie bardzo urywają napędy ale jesze podajcie pełną nazwe i wymiary felg jakich mam szukac do tego, no i oczywiscie gdzie takie cus zakupić

Genitalia-to nie są włoskie linie lotnicze!!!!!!
-
Zengal

- Posty: 609
- Rejestracja: śr cze 22, 2005 8:38 am
- Lokalizacja: Biłgoraj-Roztocze
Post
autor: Zengal » pn paź 01, 2007 6:34 am
aha no i jeszcze jedno ,opony te występują tylko na 16 ?
Genitalia-to nie są włoskie linie lotnicze!!!!!!
-
danielZ
-

- Posty: 160
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 2:24 pm
- Lokalizacja: DG
Post
autor: danielZ » pn paź 01, 2007 1:14 pm
mudder pisze:no wiem bo ma znacznie mniejsze et

i o to właśnie mi chodzi bo 10" felgi zabójczo działają na zwrotnice
jezdziłem 3 lata na 35" z felgami 10" K160, teraz śmigają prawie rok w GR a od 3 miesięcy na 37'' I nic się nie dzieje, w K160 raz wymieniłem łożyska na zwrotnicach, wg mnie kwestia dobrych łożysk, smaru i pilnowania luzu na łozyskach i powinno chulać

znany jako SIWY1313
-
Zengal

- Posty: 609
- Rejestracja: śr cze 22, 2005 8:38 am
- Lokalizacja: Biłgoraj-Roztocze
Post
autor: Zengal » pn paź 01, 2007 8:32 pm
no kurde

czyli co, mozna wsadzic 37" do GR-a i ma to wszystko sie zmieścic i dobrze działać? normalnie juz jestem całkiem kołowaty

Genitalia-to nie są włoskie linie lotnicze!!!!!!
-
danielZ
-

- Posty: 160
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 2:24 pm
- Lokalizacja: DG
Post
autor: danielZ » pn paź 01, 2007 8:43 pm
Zengal pisze:no kurde

czyli co, mozna wsadzic 37" do GR-a i ma to wszystko sie zmieścic i dobrze działać? normalnie juz jestem całkiem kołowaty

37 wchodzi jak ulał

podobno się nie dało, ale jestem uparty jak osioł i sam się muszę przekonać na swojej skórze czy się da. Jest paru forumowiczów, którzy mają mnie za leszcza i dzieciaka za moje zdanie, ale ch..... i takie tam

nie przejmuję się nimi. Za rok planuję 39" tylko muszę dorwać w normalnej cenie przełożenia, po 5 tyś za 2 talerze i 2 wałki to dla mnie o 2,5 tyś zadużo! Przy sprawnych mostach i zwrotnicach 35 i ew fela 10" nic złego nie zrobią. Trzeba się tylko liczyć przy większym ET lub felach 10'' z większym promieniem skrętu, ale dobra technika jazdy to nadrobi

znany jako SIWY1313
-
Zengal

- Posty: 609
- Rejestracja: śr cze 22, 2005 8:38 am
- Lokalizacja: Biłgoraj-Roztocze
Post
autor: Zengal » pn paź 01, 2007 9:00 pm
no to git

wsadzam Fedime Simexa 35" -najlepiej chyba z Janpolu? a takie felgi 10" to gdzie szybko znalesc?
Genitalia-to nie są włoskie linie lotnicze!!!!!!
-
danielZ
-

- Posty: 160
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 2:24 pm
- Lokalizacja: DG
Post
autor: danielZ » pn paź 01, 2007 9:36 pm
poszukaj na Allegro lub na Rajdach, a jak nie 10 to widziałem kilka razy 9. Odrazu poszukaj dętek, będzie troszkę cudowania i rozwiercania felgi lub strugania wętla bo większa dzuirka w feldze dętkowej a mniejsza w bezdętkowej, ale przynajmniej nie zdejmie Ci opony jak będzie mniejsze ciśnienie. I dowiedziałem się ostatnio o jakimś płynie, który się stosuje do środka opony, który w jakiś tam sposób wyważa całe koło, sotsują to w ciężarówkach zamiast kupy odważników, tylko przy tym zapytaj wulkanizatora o wentle z filtrami
znany jako SIWY1313
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » pn paź 01, 2007 11:18 pm
danielZ pisze:mudder pisze:no wiem bo ma znacznie mniejsze et

i o to właśnie mi chodzi bo 10" felgi zabójczo działają na zwrotnice
jezdziłem 3 lata na 35" z felgami 10" K160, teraz śmigają prawie rok w GR a od 3 miesięcy na 37'' I nic się nie dzieje, w K160 raz wymieniłem łożyska na zwrotnicach, wg mnie kwestia dobrych łożysk, smaru i pilnowania luzu na łozyskach i powinno chulać

pytanie tylko po co 10" skoro 8.5 wystarczy

w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » pn paź 01, 2007 11:20 pm
danielZ pisze:Zengal pisze:no kurde

czyli co, mozna wsadzic 37" do GR-a i ma to wszystko sie zmieścic i dobrze działać? normalnie juz jestem całkiem kołowaty

37 wchodzi jak ulał

podobno się nie dało, ale jestem uparty jak osioł i sam się muszę przekonać na swojej skórze czy się da. Jest paru forumowiczów, którzy mają mnie za leszcza i dzieciaka za moje zdanie, ale ch..... i takie tam

nie przejmuję się nimi. Za rok planuję 39" tylko muszę dorwać w normalnej cenie przełożenia, po 5 tyś za 2 talerze i 2 wałki to dla mnie o 2,5 tyś zadużo! Przy sprawnych mostach i zwrotnicach 35 i ew fela 10" nic złego nie zrobią. Trzeba się tylko liczyć przy większym ET lub felach 10'' z większym promieniem skrętu, ale dobra technika jazdy to nadrobi

a czemu 37" miało by nie dać rady w gr skoro w 260 wchodzą tylko w gr trochę droższe koszta przeróbek zawiechy

w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
Drako
-

- Posty: 5017
- Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gliwice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Drako » pn paź 01, 2007 11:21 pm
na oryginalnych simexach 35 chyba jest napisane jaka jest preferowana felga . i jest to chyba wlasnie 8,5 - ale glowy nie dam . jak ktos ma oryginaly to niech przeczyta
-
danielZ
-

- Posty: 160
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 2:24 pm
- Lokalizacja: DG
Post
autor: danielZ » wt paź 02, 2007 9:07 am
mudder pisze:
pytanie tylko po co 10" skoro 8.5 wystarczy

akurat takie na stanie miałem

szukałem pod 35 felg 8,5" ale potem 37 przyszły i akurat 10" idealne
znany jako SIWY1313
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość