Pajero ET dylamat.
Moderator: Albert_N
Pajero ET dylamat.
Kupiłem Pajero na felgach ET-50 z oponami 32x11,5. Oryginalnie Pajero ma opony 31x10,5 na felgach ET+17 dla silnika i chyba ET+10 dla 2,8.
Wkurzają mnie te felgi, opony wystają na jakieś 3 cm, priorytetem jest dla mnie trawałość. Chciałbym kupić nowe felgi, skłaniam się ku ET 0.
Pytanie: Czy opona 32x11,5 będzie obcierać na feldze ET O?
E:
Jest ET-30, wystaja na ok 15mm
Wkurzają mnie te felgi, opony wystają na jakieś 3 cm, priorytetem jest dla mnie trawałość. Chciałbym kupić nowe felgi, skłaniam się ku ET 0.
Pytanie: Czy opona 32x11,5 będzie obcierać na feldze ET O?
E:
Jest ET-30, wystaja na ok 15mm
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Pajero ET dylamat.
Na skretach bedzie ocierac o rame, albo wahacze.
Daj orginaly, lub zrob poszerzenia z gumy
Daj orginaly, lub zrob poszerzenia z gumy
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
Re: Pajero ET dylamat.
Czy jest sens dopłacać do felg DOTZ 300 pln na komplecie?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: Pajero ET dylamat.
Felgi do OR to bardziej alu czy stalu?
E
czy na felge 7" zaloze opone 11,5?
E
czy na felge 7" zaloze opone 11,5?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- Blackbear
- Posty: 644
- Rejestracja: czw maja 07, 2015 11:08 am
- Lokalizacja: Głogów/Polkowice
- Kontaktowanie:
Re: Pajero ET dylamat.
Stalowa felga jest tańsza i łatwiejsza w naprawie. Prostowanie alusów to porażka. Mało kto potrafi to dobrze zrobić. Przy prostowaniu ptorafią popękać. Jak pęknie to dochodzi spawanie. Policzą za to razy dwa. Na plus to oczywiście waga i wygląd.
Radek az tak mocno jeździsz w tym OR, że boisz się o fele? Skoro przesiadłeś się na longa to chyba nie ma ciśnienia
Radek az tak mocno jeździsz w tym OR, że boisz się o fele? Skoro przesiadłeś się na longa to chyba nie ma ciśnienia

Było Pajero, jest Galant
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Pajero ET dylamat.
Zalozysz 11.5 na 7 calowa felge.
Stalowki to teraz bardzo liche robia i niema co demonizowac ALU. Te stalowki to teraz z plasteliny robia, nieczesto sie trafia dobra. Alufelga kosztuje cos kolo 300PLN nowka chromka, wiec naprawa tego mija sie z celem...
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
Re: Pajero ET dylamat.
Kola mnie wystaja za auto. Moge kupic ori alu w stanie db- za 500 i musze dokupic srubki, albo nowki z baszki tysiaka.
Jak zyc panie prezesie?
Jak zyc panie prezesie?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- Blackbear
- Posty: 644
- Rejestracja: czw maja 07, 2015 11:08 am
- Lokalizacja: Głogów/Polkowice
- Kontaktowanie:
Re: Pajero ET dylamat.
Poszerzaj lub zmień opony na węższe. Albo zmień felgi. Nic innego nie wymyślisz.
Było Pajero, jest Galant
- Wowos
-
- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
- Kontaktowanie:
Re: Pajero ET dylamat.
Ja tam preferuję alu. Nigdy jeszcze nie miałem okazji żadnej rozwalić. Za to widziałem wiele pogiętych plastelinowych stalówek.
Poszukaj jakiś alu felg starej daty i będziesz zadowolony - na pewno wytrzymają więcej niż nowe stalówki z prasowanego ryżu....
Poszukaj jakiś alu felg starej daty i będziesz zadowolony - na pewno wytrzymają więcej niż nowe stalówki z prasowanego ryżu....
y60 autobus, czerwony.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość