Staun Beadlocks 7-9" na feldze 5,5"

rozmiary, odsadzenie, odwracanie

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
TadeuszJ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 1:27 pm
Lokalizacja: Wadowice

Staun Beadlocks 7-9" na feldze 5,5"

Post autor: TadeuszJ » sob mar 07, 2009 12:40 pm

Mam pytanie, ma ktoś może doświadczenie z beadlockami firmy Staun?
Czy są jakieś przeciwwskazania przed założeniem Staun 7-9" na felgę 5,5" (oryginalna Suzuki)?
Samurai Coily '98

Awatar użytkownika
m.wilk
 
 
Posty: 293
Rejestracja: sob paź 13, 2007 12:16 pm
Lokalizacja: Świdnik
Kontaktowanie:

Re: Staun Beadlocks 7-9" na feldze 5,5"

Post autor: m.wilk » sob mar 07, 2009 6:49 pm

nie ma
Xtreme Off Road Team
692 490 694

Awatar użytkownika
TadeuszJ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 1:27 pm
Lokalizacja: Wadowice

Re: Staun Beadlocks 7-9" na feldze 5,5"

Post autor: TadeuszJ » sob mar 07, 2009 8:52 pm

Dzięki za informację.
Jeszcze jedno pytanie, czy wentyl może znajdować się po zewnętrznej stronie felgi (problem z zaciskami) ?
Samurai Coily '98

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Re: Staun Beadlocks 7-9" na feldze 5,5"

Post autor: Flor » sob mar 07, 2009 11:49 pm

czy ktoś robił pomiary ,jakiemu ciśnieniu w oponie na mechanicznym beadlocku odpowiada jazda na zerowym ciśnieniu z beadlockiem pneumatycznym ?? :-?

Awatar użytkownika
m.wilk
 
 
Posty: 293
Rejestracja: sob paź 13, 2007 12:16 pm
Lokalizacja: Świdnik
Kontaktowanie:

Re: Staun Beadlocks 7-9" na feldze 5,5"

Post autor: m.wilk » ndz mar 08, 2009 7:37 am

Wentyl mozesz mieć w kazdym miejscu :D , pod warunkiem , że :
- Będziesz miał do niego dostęp do pompowania , wykrecenia , sprawdzenia cisnienia powietrza
- Nie będzie narażony na uszkodzenia : z racji skręcenia zaworu pod kątem w stosunku do dętki ( to jest naprawdę bardzo wazne przy ustalaniu , gdzie dziurę wiercić ) , nie może być blisko zacisków hamulca , wystawać zanadto i.t.p.
Obrazek[/URL][/img
Ogólnie przy montażu beadlocków pneumatycznych najważniejsze jest właśnie prawidłowe zamontowanie dętki ( własciwej !!!) , jej zawór przy napompowaniu musi się dość swobodnie układać , bo inaczej po kilku obrotach kołami mozna go wyrwać . No i pamiętać trzeba o uszczelnieniu zaworu. Na zdjęciu widać jak naturalnie układa się zawór i w podobny sposób musi się układać na feldze
Obrazek[/URL][/img]
No i odpowiednie ułożenie głównego zaworu w tunelu dla niego przeznaczonym .
Obrazek[/URL][/img]
Głównym powodem awarii opon z beadlockami jest właśnie złe , niedokładne i bez wyobraźni ich montowanie , co powoduje bąć urwanie zaworu , bądź przetarcie gumy - kołnierz beadlocka zawsze jest cały - to dętkę szlag trafia . Niestety nawet w zakładach wulkanizacyjnych nie robi sie tego codziennie , przeważnie ludzie robią :o oczy , i to własciciel kół musi stac i mówić co i jak mają robić .
aha - duuuuużo talku do środka kołnierza !!
Xtreme Off Road Team
692 490 694

Awatar użytkownika
TadeuszJ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 1:27 pm
Lokalizacja: Wadowice

Re: Staun Beadlocks 7-9" na feldze 5,5"

Post autor: TadeuszJ » ndz mar 08, 2009 12:22 pm

Jeszcze raz dziękuje za porady .Jutro podjadę do chłopaków z wulkanizacji, ale coś mi się wydaje że będzie problem z prawidłowym umieszczeniem wentla od dętki. Jeżeli ma być nie przekręcony to wyjdzie po wewnętrznej stronie felgi ,a tam go skoszą zaciski .
Co miałeś na myśli pisząc "dętka właściwa"?
Samurai Coily '98

Awatar użytkownika
pinc6x6
 
 
Posty: 2747
Rejestracja: pn lut 18, 2008 8:34 pm
Lokalizacja: Poznań

Re: Staun Beadlocks 7-9" na feldze 5,5"

Post autor: pinc6x6 » ndz mar 08, 2009 12:36 pm

witam :D dołączam się z pytaniem co robić gdy mam felgi dętkową. Czy da się założyć beadlocka ??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Felgi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości