Staun Beadlocks 7-9" na feldze 5,5"
Moderator: Albert_N
Staun Beadlocks 7-9" na feldze 5,5"
Mam pytanie, ma ktoś może doświadczenie z beadlockami firmy Staun?
Czy są jakieś przeciwwskazania przed założeniem Staun 7-9" na felgę 5,5" (oryginalna Suzuki)?
Czy są jakieś przeciwwskazania przed założeniem Staun 7-9" na felgę 5,5" (oryginalna Suzuki)?
Samurai Coily '98
Re: Staun Beadlocks 7-9" na feldze 5,5"
Dzięki za informację.
Jeszcze jedno pytanie, czy wentyl może znajdować się po zewnętrznej stronie felgi (problem z zaciskami) ?
Jeszcze jedno pytanie, czy wentyl może znajdować się po zewnętrznej stronie felgi (problem z zaciskami) ?
Samurai Coily '98
Re: Staun Beadlocks 7-9" na feldze 5,5"
czy ktoś robił pomiary ,jakiemu ciśnieniu w oponie na mechanicznym beadlocku odpowiada jazda na zerowym ciśnieniu z beadlockiem pneumatycznym



Re: Staun Beadlocks 7-9" na feldze 5,5"
Wentyl mozesz mieć w kazdym miejscu
, pod warunkiem , że :
- Będziesz miał do niego dostęp do pompowania , wykrecenia , sprawdzenia cisnienia powietrza
- Nie będzie narażony na uszkodzenia : z racji skręcenia zaworu pod kątem w stosunku do dętki ( to jest naprawdę bardzo wazne przy ustalaniu , gdzie dziurę wiercić ) , nie może być blisko zacisków hamulca , wystawać zanadto i.t.p.
[/URL][/img
Ogólnie przy montażu beadlocków pneumatycznych najważniejsze jest właśnie prawidłowe zamontowanie dętki ( własciwej
!) , jej zawór przy napompowaniu musi się dość swobodnie układać , bo inaczej po kilku obrotach kołami mozna go wyrwać . No i pamiętać trzeba o uszczelnieniu zaworu. Na zdjęciu widać jak naturalnie układa się zawór i w podobny sposób musi się układać na feldze
[/URL][/img]
No i odpowiednie ułożenie głównego zaworu w tunelu dla niego przeznaczonym .
[/URL][/img]
Głównym powodem awarii opon z beadlockami jest właśnie złe , niedokładne i bez wyobraźni ich montowanie , co powoduje bąć urwanie zaworu , bądź przetarcie gumy - kołnierz beadlocka zawsze jest cały - to dętkę szlag trafia . Niestety nawet w zakładach wulkanizacyjnych nie robi sie tego codziennie , przeważnie ludzie robią
oczy , i to własciciel kół musi stac i mówić co i jak mają robić .
aha - duuuuużo talku do środka kołnierza

- Będziesz miał do niego dostęp do pompowania , wykrecenia , sprawdzenia cisnienia powietrza
- Nie będzie narażony na uszkodzenia : z racji skręcenia zaworu pod kątem w stosunku do dętki ( to jest naprawdę bardzo wazne przy ustalaniu , gdzie dziurę wiercić ) , nie może być blisko zacisków hamulca , wystawać zanadto i.t.p.

Ogólnie przy montażu beadlocków pneumatycznych najważniejsze jest właśnie prawidłowe zamontowanie dętki ( własciwej


No i odpowiednie ułożenie głównego zaworu w tunelu dla niego przeznaczonym .

Głównym powodem awarii opon z beadlockami jest właśnie złe , niedokładne i bez wyobraźni ich montowanie , co powoduje bąć urwanie zaworu , bądź przetarcie gumy - kołnierz beadlocka zawsze jest cały - to dętkę szlag trafia . Niestety nawet w zakładach wulkanizacyjnych nie robi sie tego codziennie , przeważnie ludzie robią

aha - duuuuużo talku do środka kołnierza

Xtreme Off Road Team
692 490 694
692 490 694
Re: Staun Beadlocks 7-9" na feldze 5,5"
Jeszcze raz dziękuje za porady .Jutro podjadę do chłopaków z wulkanizacji, ale coś mi się wydaje że będzie problem z prawidłowym umieszczeniem wentla od dętki. Jeżeli ma być nie przekręcony to wyjdzie po wewnętrznej stronie felgi ,a tam go skoszą zaciski .
Co miałeś na myśli pisząc "dętka właściwa"?
Co miałeś na myśli pisząc "dętka właściwa"?
Samurai Coily '98
Re: Staun Beadlocks 7-9" na feldze 5,5"
witam
dołączam się z pytaniem co robić gdy mam felgi dętkową. Czy da się założyć beadlocka 


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości