ŁAŁ!
Moderator: Albert_N
- lukasz4846
- jestem tu nowy...
- Posty: 71
- Rejestracja: ndz lis 09, 2008 6:14 pm
- Lokalizacja: Mścice
Re: ŁAŁ!
Kolor to dla lansu
Co by auto pod centrami handlowymi pięknie wyglądało 


Re: ŁAŁ!
to te pinć tysi to te same blaszki kosztują bez felg 

jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team
LR disco 200
5 o'clock offroad team
- chiquito83
- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
Re: ŁAŁ!
hyhy to za ta cene to lepiej gasienice sobie zamontowac 

-
-
- Posty: 16166
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
- Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Re: ŁAŁ!
Nowa fela z beadlockiem za oceanem to koszt ok. 180$.
Tak więc albo te z linku są ze stopu berylu, albo ktoś ma całkiem niezłą marżę ...
Tak więc albo te z linku są ze stopu berylu, albo ktoś ma całkiem niezłą marżę ...

w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
- chiquito83
- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
Re: ŁAŁ!
rokfor32 pisze: Tak więc albo te z linku są ze stopu berylu, albo ktoś ma całkiem niezłą marżę ...
juz po Ciebie jadą

Re: ŁAŁ!
rokfor32 pisze:Nowa fela z beadlockiem za oceanem to koszt ok. 180$.
Tak więc albo te z linku są ze stopu berylu, albo ktoś ma całkiem niezłą marżę ...
tylko my jestesmy po tej drugiej stronie oceanu


Y61 GU4
http://airman.org.pl
http://airman.org.pl
-
-
- Posty: 16166
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
- Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Re: ŁAŁ!
Ukryć się nie da
Tyle, że to nie jest jakiś kosmiczny problem, jak chodzi o zakupy. Jak nie ma pośpiechu, to frachtem morskim, przesłanie kompletu felg to cena ok. 100$, czeka się 4 - 6 tygodni.
Nawet po wybuleniu cła i vatu wyjdzie taniej

Tyle, że to nie jest jakiś kosmiczny problem, jak chodzi o zakupy. Jak nie ma pośpiechu, to frachtem morskim, przesłanie kompletu felg to cena ok. 100$, czeka się 4 - 6 tygodni.
Nawet po wybuleniu cła i vatu wyjdzie taniej

w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
- mazurkas007
-
- Posty: 2828
- Rejestracja: czw mar 30, 2006 9:37 am
- Lokalizacja: podlasie
Re: ŁAŁ!
W rosji produkują felgi alu z tym czymś, żeby gumka nie spadła.
Więc nie trzeba się aż za ocean wybierać.
Rozmiar 15x9 ET-25 dla Toyki kosztuje około 900pln ( w przeliczeniu ).
Miałem przyjemność je pomacać pewnego razu w Peterze, naprawde solidna sprawa.
Ruszyła też w Rosji produkcja samoblokujących dyferencjałów, tych ślimakowych, zapomniałem jak to się nazywa
kosztują po 1400/szt dla UAZ i 1000/szt dla NIVA ( w pezeliczeniu ). Mają być też w ofercie dla Toyek i później Nissan.
Więc nie trzeba się aż za ocean wybierać.
Rozmiar 15x9 ET-25 dla Toyki kosztuje około 900pln ( w przeliczeniu ).
Miałem przyjemność je pomacać pewnego razu w Peterze, naprawde solidna sprawa.
Ruszyła też w Rosji produkcja samoblokujących dyferencjałów, tych ślimakowych, zapomniałem jak to się nazywa

Jest 4x4 - rusza wyścig zbrojeń
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor
Re: ŁAŁ!
skoro oferują to im to ktoś kupuje
fakt, że ceny z choinki, ale jak się klientela znajduje to czemu nie kosić marży
też bym tak zrobił
fakt, że ceny z choinki, ale jak się klientela znajduje to czemu nie kosić marży
też bym tak zrobił

jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team
LR disco 200
5 o'clock offroad team
- mazurkas007
-
- Posty: 2828
- Rejestracja: czw mar 30, 2006 9:37 am
- Lokalizacja: podlasie
Re: ŁAŁ!
Jak ktos jest w stanie to narysować w CAD to mogę załatwić tanio wypalenie laserem lub plazmą takiego kółka 'do gumek', w Polska. Pewnie 10mm grubość wystarczy.
Później opiaskować drobnym, miękkim śrutem co by było nice i ocynk, i jest.
Można nawet zrobić złote, blystjaszcze
Później opiaskować drobnym, miękkim śrutem co by było nice i ocynk, i jest.
Można nawet zrobić złote, blystjaszcze

Jest 4x4 - rusza wyścig zbrojeń
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor
- chiquito83
- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
Re: ŁAŁ!
to ja poprosze o takie cos, srednica 3cm 

- mazurkas007
-
- Posty: 2828
- Rejestracja: czw mar 30, 2006 9:37 am
- Lokalizacja: podlasie
Re: ŁAŁ!
chiquito83 pisze:to ja poprosze o takie cos, srednica 3cm
rysunek na maila w CAD i masz, ile chcesz 4 szt, do Disco bburago

A tak BTW to jak sobie pospinam wszystkie swoje znajomosci, to dlaczego ja tych felgów jeszcze w Polska nie produkuje, są chętni


Jest 4x4 - rusza wyścig zbrojeń
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor
Re: ŁAŁ!
mazurkas007 pisze:chiquito83 pisze:to ja poprosze o takie cos, srednica 3cm
rysunek na maila w CAD i masz, ile chcesz 4 szt, do Disco bburago![]()
A tak BTW to jak sobie pospinam wszystkie swoje znajomosci, to dlaczego ja tych felgów jeszcze w Polska nie produkuje, są chętni![]()
jak budziet kakajaś łada rabota to czemu nie

jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team
LR disco 200
5 o'clock offroad team
-
-
- Posty: 16166
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
- Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Re: ŁAŁ!
Te felgi to nie tylko obręcz wypalona laserem z blachy
Całość jest ciut bardziej skomplikowana, aczkolwiek jak najbardziej do skopiowania, no ale w tym są znacznie lepsi (i tańsi ) chinole. Jak się tego kontener zamówi, to zapewne po dużej taniości za sztukę wyjdzie ...
ps. Jak już, to jaka kopia staunów po taniości by się przydała (ale niezła jakościowo), bo te od kangurów to zawału można dostać ...

Całość jest ciut bardziej skomplikowana, aczkolwiek jak najbardziej do skopiowania, no ale w tym są znacznie lepsi (i tańsi ) chinole. Jak się tego kontener zamówi, to zapewne po dużej taniości za sztukę wyjdzie ...

ps. Jak już, to jaka kopia staunów po taniości by się przydała (ale niezła jakościowo), bo te od kangurów to zawału można dostać ...

w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
- chiquito83
- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
Re: ŁAŁ!
u nas na wsi taki wkurzajacy wulkanizator jest.. tak sobie mysle, kupic takie ustrojstwo i go odwiedzic "paaanie ile za zmiane opon na letnie?" 

-
-
- Posty: 16166
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
- Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Re: ŁAŁ!
Sama obręcz dociskowa - owszem. Bardziej skomplikowana jest sama felga, w końcu obręcz do czegoś trzeba przykręcić.stebel pisze:No ale tak wykonany beadlock tez bedzie dzialac....i jest dosc popularny za oceanem.rokfor32 pisze:Te felgi to nie tylko obręcz wypalona laserem z blachy

w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
- stebel
- Posty: 397
- Rejestracja: pn sty 10, 2005 1:04 am
- Lokalizacja: 40 mil od Rubiconu
- Kontaktowanie:
Re: ŁAŁ!
Wystarczy w zwykla felge wspawac wewnetrzy pierscien do ktorego dokreca ie ten zewnetrzny...no problemrokfor32 pisze:
Sama obręcz dociskowa - owszem. Bardziej skomplikowana jest sama felga, w końcu obręcz do czegoś trzeba przykręcić.

Si vis pacem para bellum.
-
-
- Posty: 16166
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
- Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Re: ŁAŁ!
Ty widziałeś na żywo takie felgi, więc się wydaje to łatwe
Dla kogoś, kto nie widział, i patrzy tylko na obrazek w necie - cóż taki obrazek niewiele mówi o tym, jak to działa
Drugi pierścień również służy do centrowania opony na feldze. W przypadku stalowych felg, jak ktoś ma w miarę pojęcie o spawaniu, to sprawa faktycznie nie jest zbyt trudna. A pospawane musi być solidnie, bo przy kiepskich spawach zdarza się oderwać te pierścienie od felgi, jak się powietrza solidniej nadmucha
No i dobrze jest, jak po tym spawaniu felga jeszcze jako - tako prosta będzie
Natomiast z alusami już tak prosto nie jest, a ja tam alusy wolę ...
ps. Pisałeś kiedyś, że najczęściej z zewnątrz oponę ściąga. U mnie jakoś kurna odwrotnie, już chyba ze trzy razy odpadła po wewnętrznej. Z zewnątrz też się oczywista przytrafiało, ale nie dostrzegam jakiejś stałej tendencji, raczej jak się jej uda.
Dlatemu jednak stauny

Dla kogoś, kto nie widział, i patrzy tylko na obrazek w necie - cóż taki obrazek niewiele mówi o tym, jak to działa

Drugi pierścień również służy do centrowania opony na feldze. W przypadku stalowych felg, jak ktoś ma w miarę pojęcie o spawaniu, to sprawa faktycznie nie jest zbyt trudna. A pospawane musi być solidnie, bo przy kiepskich spawach zdarza się oderwać te pierścienie od felgi, jak się powietrza solidniej nadmucha


Natomiast z alusami już tak prosto nie jest, a ja tam alusy wolę ...

ps. Pisałeś kiedyś, że najczęściej z zewnątrz oponę ściąga. U mnie jakoś kurna odwrotnie, już chyba ze trzy razy odpadła po wewnętrznej. Z zewnątrz też się oczywista przytrafiało, ale nie dostrzegam jakiejś stałej tendencji, raczej jak się jej uda.
Dlatemu jednak stauny

w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
- mazurkas007
-
- Posty: 2828
- Rejestracja: czw mar 30, 2006 9:37 am
- Lokalizacja: podlasie
Re: ŁAŁ!
Jest 4x4 - rusza wyścig zbrojeń
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor
Re: ŁAŁ!
% minut roboty w Cadzie.
Felga 15"
grubość pierścienia dociskowego 10mm,
gwint śruby 8.
Pierścień osadczy 25mm grubości,
"szerokość" pierścienia 40 mm
mocowanie 26 śrub 8 o długości 65mm, ale to można zmienić

Prawa autorskie zastrzeżone
a tak mniej wiecej by koło wyglądało

Felga 15"
grubość pierścienia dociskowego 10mm,
gwint śruby 8.
Pierścień osadczy 25mm grubości,
"szerokość" pierścienia 40 mm
mocowanie 26 śrub 8 o długości 65mm, ale to można zmienić


Prawa autorskie zastrzeżone

a tak mniej wiecej by koło wyglądało

Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem
Jeep
Chevy Suburban
Jeep
Chevy Suburban
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość