Mosty super super Parcha

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » pn lut 18, 2008 9:38 pm

a w 4.2d nie jest czasem 4.11 ?
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » pn lut 18, 2008 10:43 pm

Oj chyba 4.11 ....
Mam nóweczki w pudełeczku :wink:
Sam myślałem niedawno coby do Defa mosty zarzucić jedynie słuszne :)21

.... ale żeśta mnie wyśmiali :-?
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
Tołdi
Posty: 527
Rejestracja: śr lip 07, 2004 4:49 pm
Lokalizacja: Margonin

Post autor: Tołdi » wt lut 19, 2008 6:10 pm

N2O pisze:a w 4.2d nie jest czasem 4.11 ?
nia pamiętam przełożenia ale 4,2 jest szybszy od 2,8

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » wt lut 19, 2008 10:22 pm

Igor909 pisze:Oj chyba 4.11 ....
Mam nóweczki w pudełeczku :wink:
Sam myślałem niedawno coby do Defa mosty zarzucić jedynie słuszne :)21

.... ale żeśta mnie wyśmiali :-?
w LS ostatnio proponowali mi zmiane na 4,11 dla 35" Simexów :oops:

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » wt mar 11, 2008 4:46 pm

@Toroo wykombinowałeś coś z tymi mostami? :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
krzysiek-gdansk
Posty: 596
Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzysiek-gdansk » wt mar 11, 2008 7:02 pm

TRAWOLT pisze:@Toroo wykombinowałeś coś z tymi mostami? :D
Zostal przy oryginalnych :D Bez rzezby..
RRC 3.9 EFI Vogue SE Black.
2" + 265/75R16.. W końcu :)21

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » pt mar 14, 2008 1:39 am

TRAWOLT pisze:@Toroo wykombinowałeś coś z tymi mostami? :D
Po pełnej analizie wszystkich za i przeciw, postanowiłem pozostać przy orginale.
Za zaoszczędzoną resztę kpiłem sobie Samuraja :)21

Awatar użytkownika
krzysiek-gdansk
Posty: 596
Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzysiek-gdansk » pt mar 14, 2008 3:44 pm

Toroo pisze:
TRAWOLT pisze:@Toroo wykombinowałeś coś z tymi mostami? :D
Po pełnej analizie wszystkich za i przeciw, postanowiłem pozostać przy orginale.
A nie mowilem?! :D
RRC 3.9 EFI Vogue SE Black.
2" + 265/75R16.. W końcu :)21

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt mar 14, 2008 4:01 pm

krzysiek-gdansk pisze:A nie mowilem?! :D
ale to wcale śmieszne nie jest
uzdatnienie oryginałów wychodzi drożej niż przekładka z tfu patrola
smutne ale prawdziwe :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
krzysiek-gdansk
Posty: 596
Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzysiek-gdansk » pt mar 14, 2008 5:10 pm

TRAWOLT pisze:
krzysiek-gdansk pisze:A nie mowilem?! :D
ale to wcale śmieszne nie jest
uzdatnienie oryginałów wychodzi drożej niż przekładka z tfu patrola
smutne ale prawdziwe :roll: :D
To tak jak z viejta chcesz zrobic dyzla..

Cena zalozenia gazu - 4500
Niech pali 20 x 2.20 = 44 zl.

Cena wsadzenia dyzla - tez pewnie cos kolo tego.. (cena silnika, przekladka itd)
Palic bedzie 12-15 x 4.20 = 50-55 zl..

Wiec sie nie oplaca :D
A to tez jest tylko usprawnianie. Ale jak zawsze jest kilka za i przeciw..
RRC 3.9 EFI Vogue SE Black.
2" + 265/75R16.. W końcu :)21

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » sob mar 15, 2008 6:18 pm

krzysiek-gdansk pisze:To tak jak z viejta chcesz zrobic dyzla..
nie widzę nic złego w tym pomyśle jeżeli rozmawiamy o RRC który jest trudno osiągalny z normalnym tdi, natomiast przy disco to już właściciel przed zakupem powinien wiedzieć czego chce i być świadom konsekwencji.

Powiem tak, osobiście nie mam przekonania do gazu w aucie terenowym. Założenie instalacji gazowej swoje kosztuje, utrzymanie jej też. W zwiazku z tym, ja wolałbym dołożyć i założyć "bezproblemowego" diesla, niż później płakać: że dużo pali, że gaz nie robi, że silnik pada itp. itd.

no i chyba trochę naciągasz swoje teorie:
krzysiek-gdansk pisze:Niech pali 20 x 2.20 = 44 zl.
tu chyba trochę ten gaz zaniżyłeś
krzysiek-gdansk pisze:Palic bedzie 12-15 x 4.20 = 50-55 zl..
za to diesela chyba zawyżyłeś
:roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
krzysiek-gdansk
Posty: 596
Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzysiek-gdansk » sob mar 15, 2008 6:23 pm

TRAWOLT pisze:
krzysiek-gdansk pisze:To tak jak z viejta chcesz zrobic dyzla..
nie widzę nic złego w tym pomyśle jeżeli rozmawiamy o RRC który jest trudno osiągalny z normalnym tdi, natomiast przy disco to już właściciel przed zakupem powinien wiedzieć czego chce i być świadom konsekwencji.

Powiem tak, osobiście nie mam przekonania do gazu w aucie terenowym. Założenie instalacji gazowej swoje kosztuje, utrzymanie jej też. W zwiazku z tym, ja wolałbym dołożyć i założyć "bezproblemowego" diesla, niż później płakać: że dużo pali, że gaz nie robi, że silnik pada itp. itd.

no i chyba trochę naciągasz swoje teorie:
krzysiek-gdansk pisze:Niech pali 20 x 2.20 = 44 zl.
tu chyba trochę ten gaz zaniżyłeś
krzysiek-gdansk pisze:Palic bedzie 12-15 x 4.20 = 50-55 zl..
za to diesela chyba zawyżyłeś
:roll: :D
Moze i masz racje.. Ale pisalem o wtrysku.. Mysle ze kolo tego powinno byc.

Gaz jak najbardziej robi jak jest dobrze zalozony i wszystko wyregulowane i juz nie wspomne ze najlepsza sekwencja. Wtedy jezdzi..

Wole benzyna + gaz. Nie topie samochodu zeby mi sie w czyms dizel przydal.

To jest MOJA prywatna opinia :D

Pozdro!
RRC 3.9 EFI Vogue SE Black.
2" + 265/75R16.. W końcu :)21

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » sob mar 15, 2008 6:46 pm

krzysiek-gdansk pisze:To jest MOJA prywatna opinia :D
i tego się trzymajmy :D

Ty wolisz V8 z gazem

ja wolę V8 bez gazu :D

ale jeszcze bardziej wolę jeździć gdzie chce i ile chce, niż się szczypać przy tankowaniu na stacji - więc zostaje telepawka :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
krzysiek-gdansk
Posty: 596
Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzysiek-gdansk » sob mar 15, 2008 7:16 pm

TRAWOLT pisze:
krzysiek-gdansk pisze:To jest MOJA prywatna opinia :D
i tego się trzymajmy :D

Ty wolisz V8 z gazem

ja wolę V8 bez gazu :D

ale jeszcze bardziej wolę jeździć gdzie chce i ile chce, niż się szczypać przy tankowaniu na stacji - więc zostaje telepawka :roll: :D
Nie nie nie.. :D Ja tez wole viejta bez gazu.. Ale jak moge placic mniej to dlaczego nie..
RRC 3.9 EFI Vogue SE Black.
2" + 265/75R16.. W końcu :)21

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » sob mar 15, 2008 7:45 pm

krzysiek-gdansk pisze:Ale jak moge placic mniej to dlaczego nie..
z tym, że te założenie może być słuszne lub nie w zależności od robionego przebiegu - ale to tylko moja opinia :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » sob mar 15, 2008 7:50 pm

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
krzysiek-gdansk
Posty: 596
Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzysiek-gdansk » sob mar 15, 2008 7:53 pm

Wonszu.. Lepszy silnik jest na piardy
RRC 3.9 EFI Vogue SE Black.
2" + 265/75R16.. W końcu :)21

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » sob mar 15, 2008 7:58 pm

krzysiek-gdansk pisze:Wonszu.. Lepszy silnik jest na piardy
eetam najlepszy silnik jest w serii
niby benzyna z gazem, a spala olej :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
krzysiek-gdansk
Posty: 596
Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzysiek-gdansk » sob mar 15, 2008 9:43 pm

TRAWOLT pisze:
krzysiek-gdansk pisze:Wonszu.. Lepszy silnik jest na piardy
eetam najlepszy silnik jest w serii
niby benzyna z gazem, a spala olej :roll: :D
Mowimy oczywiscie o Wezowej serii? Tak dla scislosci?
RRC 3.9 EFI Vogue SE Black.
2" + 265/75R16.. W końcu :)21

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » ndz mar 16, 2008 12:56 pm

chyba głowicę mam pękniętą, ale sprawdzać tego nawet nie zamierzam, jeżdżę i do lewa, a oleje dobieram wedle pór roku i gęstości :)21
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
krzysiek-gdansk
Posty: 596
Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzysiek-gdansk » pn mar 17, 2008 12:14 pm

Wąż pisze:chyba głowicę mam pękniętą, ale sprawdzać tego nawet nie zamierzam, jeżdżę i do lewa, a oleje dobieram wedle pór roku i gęstości :)21
a kiedy na masle bedziesz jezdzic?
RRC 3.9 EFI Vogue SE Black.
2" + 265/75R16.. W końcu :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość