wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
nowicjusz127

- Posty: 2121
- Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
- Lokalizacja: okolice Wrocka
Post
autor: nowicjusz127 » ndz lis 09, 2008 11:28 am
czesław&jarząbek pisze:LR_Olek pisze:nowicjusz127 pisze:
no jak nie wiesz?
-niewiedza mechanika
-razace zaniedbanie
mozta tak dlugo
niektorzy "fachowcy" maja szczescie tak wyrozumialy klient to skarb nie ma co...

takie to wiem...
myslalem,ze jakies inne

jest jeszcze jedna dość ważna...może być w sensie
-nie przeprowadzona modernizacja rozrządu stosownie do vin'u
oczywiscie.wynika to bezposrednio z niewiedzy

-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » pn lis 10, 2008 9:58 pm
nowicjusz127 pisze:czesław&jarząbek pisze:LR_Olek pisze:
takie to wiem...
myslalem,ze jakies inne

jest jeszcze jedna dość ważna...może być w sensie
-nie przeprowadzona modernizacja rozrządu stosownie do vin'u
oczywiscie.wynika to bezposrednio z niewiedzy

mechanika
-
Flis
- jestem tu nowy...

- Posty: 15
- Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 8:21 am
Post
autor: Flis » wt lis 18, 2008 9:15 pm
Witam . Odwiedzilem mechanika ktory stwiedzil że przyczyną zerwania paska było zatarcie walka rozrzadu (brak smarowania - pozapychane kanaliki lub coś z pąpą olejową) Vacu pompa byla już rozebrana bo nie jest znitowana tyko skręcona , walek jest ostro pokancerowany i panewki ,dzwigieniki polamane . Prawdopodobne pierścienie i panewki byly wymieniane co do rys na cylindrach to nie jest tragicznie .
-
Flis
- jestem tu nowy...

- Posty: 15
- Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 8:21 am
Post
autor: Flis » wt lis 18, 2008 9:17 pm
ale wpadka pąpa (pisze się pompa )

-
Wąż
-

- Posty: 4688
- Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
- Lokalizacja: plama oleju
Post
autor: Wąż » wt lis 18, 2008 9:18 pm
ktoś musiał dłłuuugo oleju nie zmieniać

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos

always look on the bright side of life

-
Flis
- jestem tu nowy...

- Posty: 15
- Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 8:21 am
Post
autor: Flis » wt lis 18, 2008 9:29 pm
Teraz czekam na kosztorys reanimacji silnika albo będe szukał jakiegoś używanego .
-
tytusdezoo
- jestem tu nowy...

- Posty: 73
- Rejestracja: wt gru 06, 2005 9:55 pm
- Lokalizacja: Krakow
Post
autor: tytusdezoo » śr lis 19, 2008 6:42 pm
Flis pisze:Teraz czekam na kosztorys reanimacji silnika albo będe szukał jakiegoś używanego .
No i slusznie z ta uzywka
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » śr lis 19, 2008 8:56 pm
za tyle co w tej aukcji to nawet pompy oleju z rozrządem nie kupisz...
#noichuj
-
BocianWaw
-

- Posty: 174
- Rejestracja: wt lis 18, 2008 10:20 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: BocianWaw » śr lis 19, 2008 9:01 pm
szukaj chlopie angola......
BOCIAN
Ps. śmierć plastikom!
-
jarekstryszawa
-

- Posty: 4409
- Rejestracja: sob sie 12, 2006 10:28 pm
- Lokalizacja: Stryszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jarekstryszawa » śr lis 19, 2008 9:06 pm
czesław&jarząbek pisze:za tyle co w tej aukcji to nawet pompy oleju z rozrządem nie kupisz...
małym druczkiem w opisie aukcji: "powyższa cena dotyczy przykładowego rozebrania i złożenia silnika"
-
gucio1234

- Posty: 319
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 10:11 pm
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: gucio1234 » śr lis 19, 2008 10:26 pm
jarekstryszawa pisze:czesław&jarząbek pisze:za tyle co w tej aukcji to nawet pompy oleju z rozrządem nie kupisz...
małym druczkiem w opisie aukcji: "powyższa cena dotyczy przykładowego rozebrania i złożenia silnika"
Wiek nie ten, oczy nie te

. Te małe literki juz nie zawsze widze.

Marcin (gucio1234)
-
Flis
- jestem tu nowy...

- Posty: 15
- Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 8:21 am
Post
autor: Flis » czw lis 20, 2008 8:12 pm
Już szukam ale nie jest to proste na kolejną mine latwo się naciąć może ktoś ma jakieś sprawdzone na miary ?
-
tytusdezoo
- jestem tu nowy...

- Posty: 73
- Rejestracja: wt gru 06, 2005 9:55 pm
- Lokalizacja: Krakow
Post
autor: tytusdezoo » czw lis 20, 2008 8:38 pm
Flis pisze:Już szukam ale nie jest to proste na kolejną mine latwo się naciąć może ktoś ma jakieś sprawdzone na miary ?
Jako takich namiarow na konkretnego goscia to nie mam.Ja kupilem moj silnik u jakiegos typa w Nowej Soli ale juz nawet jego adresu nie pamietam.Ale to byl chyba fuksior bo facet nawet za bardzo nie wiedzial co sprzedaje.Na placu mial z 400 aut z Anglii ale same plastiki.I tylko jedno disco.Sprobuj zagadnac Czeslawa na priv.Chyba zna jakiegos goscia spod Wawy ktory mial swego czasu mnogosc anglikow.Najwazniejsze jak bedziesz taki silnik kupowal to z auta a nie z palety.Podstawa to odpalic syfa i pomierzyc kompresje.A jak by sie dalo autem przejechac to juz bedzie zajebiscie.No i jakies tam inne pierdoly posprawdzac.I najlepiej to pojedz z jakims swoim zaufanym dobrym mechesem.
-
nowicjusz127

- Posty: 2121
- Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
- Lokalizacja: okolice Wrocka
Post
autor: nowicjusz127 » czw lis 20, 2008 8:48 pm
ja tam bym zaszalal.kup nowke

W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni
już Polska
-
Highway

- Posty: 534
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 11:59 am
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Highway » pt lis 21, 2008 9:48 am
Skoro temat dotyczy silników to mam pytanie...
Mam do zrobienia kilka (np.: dyfer tył, chłodnica, i inne

) detali w Disco I oraz silnik. Chciałbym uniknąć błędów i dać go do zrobienia komuś kto wie jak LR wygląda (głównie o silnik mi chodzi). Może mi kogoś polecicie (woj. śląskie i opolskie preferowane).
Tylko martwi ujrzeli koniec wojny.
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » pt lis 21, 2008 10:00 am
Highway pisze:Skoro temat dotyczy silników to mam pytanie...
Mam do zrobienia kilka (np.: dyfer tył, chłodnica, i inne

) detali w Disco I oraz silnik. Chciałbym uniknąć błędów i dać go do zrobienia komuś kto wie jak LR wygląda (głównie o silnik mi chodzi). Może mi kogoś polecicie (woj. śląskie i opolskie preferowane).
Kilka postów wyżej masz

czesław&jarząbek
-
Flis
- jestem tu nowy...

- Posty: 15
- Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 8:21 am
Post
autor: Flis » śr gru 10, 2008 9:26 pm
No i kupilem używany silnik z przebiegiem 70 000 tyś mil - samochód przyjechal na kolach z angli .W przyszlym tygodniu powinienem mieć poskladane wszystko do kupy.Ciekawe czy będzie róznica w jeżdzie w porównaniu z moim starym silnikiem ?
-
metiu2008
- jestem tu nowy...

- Posty: 10
- Rejestracja: śr gru 10, 2008 11:44 pm
Post
autor: metiu2008 » czw gru 11, 2008 12:03 am
Moze kto mi powie jaka moze byc przyczyna podczas jazdy freelander mi zgasł i coś stuknęło . No więc zatrzymałem się i i probuje zapalić , rozrusznik kreci normalnie(no moze troche tak jakby lzej albo mi sie wydaje) ale auto niestety nie zapali. Nie mam pojęcia gdzie szukać winy. Mechanik zagladał i tez nie bardzo. od czego zacząć???
-
metiu2008
- jestem tu nowy...

- Posty: 10
- Rejestracja: śr gru 10, 2008 11:44 pm
Post
autor: metiu2008 » czw gru 11, 2008 12:04 am
Moze kto mi powie jaka moze byc przyczyna podczas jazdy freelander mi zgasł i coś stuknęło . No więc zatrzymałem się i i probuje zapalić , rozrusznik kreci normalnie(no moze troche tak jakby lzej albo mi sie wydaje) ale auto niestety nie zapali. Nie mam pojęcia gdzie szukać winy. Mechanik zagladał i tez nie bardzo. od czego zacząć?
Jak mozecie odpiszcie na maila bo pozniej moge nie odnalesc tego forum

-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » czw gru 11, 2008 12:04 am
zmienic mechanika na poczatek ....
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
nowicjusz127

- Posty: 2121
- Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
- Lokalizacja: okolice Wrocka
Post
autor: nowicjusz127 » czw gru 11, 2008 12:04 am
metiu2008 pisze:Moze kto mi powie jaka moze byc przyczyna podczas jazdy freelander mi zgasł i coś stuknęło . No więc zatrzymałem się i i probuje zapalić , rozrusznik kreci normalnie(no moze troche tak jakby lzej albo mi sie wydaje) ale auto niestety nie zapali. Nie mam pojęcia gdzie szukać winy. Mechanik zagladał i tez nie bardzo. od czego zacząć???
jaki silnik w tym fredzie masz?tylko nie pisz 2 litry diesel bo wyjde z siebie chyba...

W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni
już Polska
-
metiu2008
- jestem tu nowy...

- Posty: 10
- Rejestracja: śr gru 10, 2008 11:44 pm
Post
autor: metiu2008 » czw gru 11, 2008 12:06 am
kolego wzystkie paski sa na swoim miejscu i silnik kreci.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości