discovery 2,5 tdi ,97r, cieknące zwrotnice i problem hamulce

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

arekz1980
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: pt sty 09, 2009 9:10 pm

discovery 2,5 tdi ,97r, cieknące zwrotnice i problem hamulce

Post autor: arekz1980 » wt mar 09, 2010 11:00 pm

WITAM!
1.w moim disco ciekną zwrotnice, wiem ze trzeba bedzie wymienic uszczelniacze, lecz zauważyłem na kulach zwrotnic ubytki na tym chromie czy niklu i drobne "wżery", czy może ktoś wie kto lub sam regenerował te kule.
2.drugi problem to nierówne zużycie klockow hamulcowych ( chodzi o grubość) z tyłu, czy przyczyną może być zanieczyszczenia układu zacisków, czy może już trzeba wymienic uszczelniacze i tłoczki zacisków.
dzieki za info i przepraszam jeśli te tematy sie powtórzyły

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: discovery 2,5 tdi ,97r, cieknące zwrotnice i problem hamulce

Post autor: gri74 » wt mar 09, 2010 11:08 pm

wymienić kule i wszystko co potrzeba, sprawdzić resztę i wyregulować, nowe tłoczki i uszczelnienia....i zapomnieć
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

arekz1980
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: pt sty 09, 2009 9:10 pm

Re: discovery 2,5 tdi ,97r, cieknące zwrotnice i problem hamulce

Post autor: arekz1980 » wt mar 09, 2010 11:14 pm

a może ktoś wie kto ma lub ma kule zwrotnic używane w dobrym stanie?

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: discovery 2,5 tdi ,97r, cieknące zwrotnice i problem hamulce

Post autor: gri74 » wt mar 09, 2010 11:18 pm

w dobrym stanie to są w sklepie.
używane to już masz
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Jefersson 00
 
 
Posty: 224
Rejestracja: pt wrz 14, 2007 2:17 pm
Lokalizacja: z bazin

Re: discovery 2,5 tdi ,97r, cieknące zwrotnice i problem hamulce

Post autor: Jefersson 00 » śr mar 10, 2010 1:54 pm

arekz1980 pisze:WITAM!


2.drugi problem to nierówne zużycie klockow hamulcowych ( chodzi o grubość) z tyłu, czy przyczyną może być zanieczyszczenia układu zacisków, czy może już trzeba wymienic uszczelniacze i tłoczki zacisków.
dzieki za info i przepraszam jeśli te tematy sie powtórzyły
nie zaszkodzi wymienić tłoczków i uszczelek (polecam z nierdzewki - raz zrobisz i zapomnisz) natomiast przyczyną tego , że wewnętrzny klocek prawie nowy a zewnętrzny to sama blacha jest to , że sam zacisk jest już wytarty i klocek nie jest w tym miejscu co powinien - objawia się to śladem tarcia klocka po tarczy przy piaście(wsęsie wpadnięty bardziej jest) *napawać i poszlifować jarzmo *lub pogrubasić i podszlifnąć klocek za pomocą migomatu i pilnika (to tak na szybko)
ales

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości