DIII Suspension fault wg. serwisu Bluetooth problem :/

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Flytier
Posty: 784
Rejestracja: sob lip 12, 2008 7:17 am
Lokalizacja: Kraków

Re: DIII Suspension fault wg. serwisu Bluetooth problem :/

Post autor: Flytier » pt lip 16, 2010 1:04 am

Yoorek pisze:Ad rem: Po kilku dniach kontrolka zaczęła palić się non stop na żółto.
Dzisiaj serwis wymienił kompresor zawieszenia na nowy (koszt kompresora podobno 3kPLN wymieniony na gwarancji).
Kontrolka się nie zapala. Przy okazji wymieniono jak zwykle sworznie i takie tam z zawieszenia,
aby było śmiesznie auto po tych operacjach zaczęło mocno ściągać w prawo wg. Panów z serwisu ich prace nie miały na to wpływu.
Co za zbieg okoliczności :/
pozdr
Y
Myślę, że zaliczysz jeszcze parę takich napraw, które wpływu nie będą miały :)21 .

Tak z innej beczki. Udałem się swego czasu do serwisu na Wielickiej, by podali mi EKA, bo kupiłem auto bez znajomości tegoż.
Lalunia, 5 min na kompie, 150 zeta za usługę. Finalizując pytam pana serwisanta o procedurę wprowadzenia kodu. Mówię, że znam, opisana jest w końcu w instrukcji obsługi tyle,że chcę się upwewnić. Bardziej była to forma prowadzenia rozmowy, niż faktyczna potrzeba.
I co...? Ano, zajebisty fachowiec z Gabry, powiedział głosem sugerującym największy seket Masonerii, żebym przyjechał do nich autem, to za odpowiednią stawkę roboczogodziny, wyspecjalizowany pracownik otworzy samochód, na dodatek nie zdradzając tego sekretu :o . Zacząłem się śmiać i mówię, że auto jest zablokowane i nie jeździ. Pan zasugerował lawetę plus ich usługe :cry: :)21 !
I jak tu nie mówić o niszowości produktu zwanego LR :)3 ?!

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: DIII Suspension fault wg. serwisu Bluetooth problem :/

Post autor: GAZFAN » pt lip 16, 2010 1:46 pm

Flytier pisze:[

Ano, zajebisty fachowiec z Gabry, powiedział głosem sugerującym największy seket Masonerii, żebym przyjechał do nich autem, to za odpowiednią stawkę roboczogodziny, wyspecjalizowany pracownik otworzy samochód, na dodatek nie zdradzając tego sekretu :o . Zacząłem się śmiać i mówię, że auto jest zablokowane i nie jeździ. Pan zasugerował lawetę plus ich usługe :cry: :)21 !
A co zdziwienie Twoje budzi w tym że chłop własną usługę chce sprzedać?
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
Flytier
Posty: 784
Rejestracja: sob lip 12, 2008 7:17 am
Lokalizacja: Kraków

Re: DIII Suspension fault wg. serwisu Bluetooth problem :/

Post autor: Flytier » sob lip 17, 2010 9:40 am

GAZFAN pisze:
Flytier pisze:[

Ano, zajebisty fachowiec z Gabry, powiedział głosem sugerującym największy seket Masonerii, żebym przyjechał do nich autem, to za odpowiednią stawkę roboczogodziny, wyspecjalizowany pracownik otworzy samochód, na dodatek nie zdradzając tego sekretu :o . Zacząłem się śmiać i mówię, że auto jest zablokowane i nie jeździ. Pan zasugerował lawetę plus ich usługe :cry: :)21 !
A co zdziwienie Twoje budzi w tym że chłop własną usługę chce sprzedać?
Tak, budzi, bo to żadna usługa jest!
Wiem, że patrzysz na to z innej perspektywy, ale bez przesady. Sam dobrze wiesz, że w książeczce dołączanej do auta jest to pokazane.
Pomijam, że przy cenie dostępu do EKA, powinno być to,grzecznościowo powiedziane.
Ja rozumiem. Każdy chce zarobić, ale to tak, jakby w salonie Saab'a goście kasowali za pokazanie, jak się otwiera szyby!
Jako klientowi marki LR, nie podoba mi się takie podejście. Takie moje prawo. Dlatego pożegnałem się śmiechem z tym panem, a wrażenie profi podejścia pozostało.
Ostatnio zmieniony sob lip 17, 2010 10:01 am przez Flytier, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
andrzej:)
 
 
Posty: 2894
Rejestracja: sob kwie 12, 2008 12:57 am
Lokalizacja: p-ń

Re: DIII Suspension fault wg. serwisu Bluetooth problem :/

Post autor: andrzej:) » sob lip 17, 2010 9:53 am

GAZFAN pisze:
Flytier pisze:[

Ano, zajebisty fachowiec z Gabry, powiedział głosem sugerującym największy seket Masonerii, żebym przyjechał do nich autem, to za odpowiednią stawkę roboczogodziny, wyspecjalizowany pracownik otworzy samochód, na dodatek nie zdradzając tego sekretu :o . Zacząłem się śmiać i mówię, że auto jest zablokowane i nie jeździ. Pan zasugerował lawetę plus ich usługe :cry: :)21 !
A co zdziwienie Twoje budzi w tym że chłop własną usługę chce sprzedać?
Sprzedaż słaba to i nie ma co serwisować, a żyć jakoś trzeba :)21

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: DIII Suspension fault wg. serwisu Bluetooth problem :/

Post autor: GAZFAN » wt lip 20, 2010 6:21 am

Flytier pisze:
GAZFAN pisze:
Flytier pisze:[

Ano, zajebisty fachowiec z Gabry, powiedział głosem sugerującym największy seket Masonerii, żebym przyjechał do nich autem, to za odpowiednią stawkę roboczogodziny, wyspecjalizowany pracownik otworzy samochód, na dodatek nie zdradzając tego sekretu :o . Zacząłem się śmiać i mówię, że auto jest zablokowane i nie jeździ. Pan zasugerował lawetę plus ich usługe :cry: :)21 !
A co zdziwienie Twoje budzi w tym że chłop własną usługę chce sprzedać?
Tak, budzi, bo to żadna usługa jest!
Wiem, że patrzysz na to z innej perspektywy, ale bez przesady. Sam dobrze wiesz, że w książeczce dołączanej do auta jest to pokazane.
Pomijam, że przy cenie dostępu do EKA, powinno być to,grzecznościowo powiedziane.
Ja rozumiem. Każdy chce zarobić, ale to tak, jakby w salonie Saab'a goście kasowali za pokazanie, jak się otwiera szyby!
Jako klientowi marki LR, nie podoba mi się takie podejście. Takie moje prawo. Dlatego pożegnałem się śmiechem z tym panem, a wrażenie profi podejścia pozostało.
Nie rozumiem po co go pytałeś jak wiedziałeś, jak w książeczce jest.
i nie widzę powodu czemu przy cenie dostępu do eka użycie powinno być dorzucane gratis...
Przypomina mi to sytuację jak Klient kupował auto za 280 tysi i zrobił awanturę bo breloczki do kluczyków były te po 40 zł a nie po 60. I dodatkowo na wydaniu jakies 30 razy wracał do tego że koniecznie mamy mu dać po czapce dla jego dwóch synów.. Na pytanie w końcu a w imię czego mamy mu to dać za darmo odpowiedział: bo mi się należy.
Sorry.. żenada.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: DIII Suspension fault wg. serwisu Bluetooth problem :/

Post autor: czesław&jarząbek » wt lip 20, 2010 7:27 am

te e fiflaczek...dzwoniłeś jakoś w weekend, co chciałeś?
#noichuj

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: DIII Suspension fault wg. serwisu Bluetooth problem :/

Post autor: GAZFAN » wt lip 20, 2010 8:22 am

kontakt do Seby S.
Już mam od Szarego.... projekt pewien ruszam. :)2
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
mephi
Posty: 1663
Rejestracja: czw mar 09, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: Mazowieckie, czasami Śląsk

Re: DIII Suspension fault wg. serwisu Bluetooth problem :/

Post autor: mephi » wt lip 20, 2010 8:26 am

GAZFAN pisze: Klient kupował auto za 280 tysi
Znaczy się pleps, cienas i w dodatku na raty :)21
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: DIII Suspension fault wg. serwisu Bluetooth problem :/

Post autor: GAZFAN » wt lip 20, 2010 8:34 am

nie... chodzi o to że w takiej sytuacji klient probuje wyprosić dwie czapeczki...
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: DIII Suspension fault wg. serwisu Bluetooth problem :/

Post autor: Albert_N » wt lip 20, 2010 9:09 am

w sumie byscie nie zbiednieli, a klient by sie poczul...
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: DIII Suspension fault wg. serwisu Bluetooth problem :/

Post autor: GAZFAN » wt lip 20, 2010 9:27 am

nie chodzi o zbiednienie... ale o zasady. I o nieprzeginanie...
Niejeden Klient otrzymywał czapki jak z dzieciakami po odbiór przychodził :)2
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
welminski
 
 
Posty: 249
Rejestracja: pn sie 16, 2004 10:53 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: DIII Suspension fault wg. serwisu Bluetooth problem :/

Post autor: welminski » wt lip 20, 2010 11:22 am

Histeryzujecie, ja w suzuce jak ostatnio kupowałem to postawiłem warunek, że chce toster - taki sprytny co wypala S na grzankach 8) no i dostałem, gratis (ale skądeś go sprowadzali ze dwa tygodnie, więc pewnie w zamian doliczyli mi 50 zeta za gumowe dywaniki) ;)
Trooper. Isuzu Trooper.

Maq
Posty: 1573
Rejestracja: pt lut 21, 2003 12:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: DIII Suspension fault wg. serwisu Bluetooth problem :/

Post autor: Maq » wt lip 20, 2010 12:01 pm

GAZFAN pisze:Niejeden Klient otrzymywał czapki jak z dzieciakami po odbiór przychodził :)2
Ja nie dostałem. A z dwójką rozbójników przyszedłem :roll:
LR2 - jej
LR3 - jego

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: DIII Suspension fault wg. serwisu Bluetooth problem :/

Post autor: GAZFAN » wt lip 20, 2010 12:49 pm

Bo takie rzeczy to indywidualne podejście handlowca, firmy itd...
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Re: DIII Suspension fault wg. serwisu Bluetooth problem :/

Post autor: tybero » wt lip 20, 2010 12:55 pm

czyli jednak trzeba bylo napisac podanie o sprzedaz do dzialu zbytu... :)21
Mistrzow uprasza sie o spokoj

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: DIII Suspension fault wg. serwisu Bluetooth problem :/

Post autor: GAZFAN » wt lip 20, 2010 9:36 pm

Teeee... cichaj :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
Flytier
Posty: 784
Rejestracja: sob lip 12, 2008 7:17 am
Lokalizacja: Kraków

Re: DIII Suspension fault wg. serwisu Bluetooth problem :/

Post autor: Flytier » śr lip 21, 2010 11:07 am

GAZFAN pisze: Nie rozumiem po co go pytałeś jak wiedziałeś, jak w książeczce jest.
i nie widzę powodu czemu przy cenie dostępu do eka użycie powinno być dorzucane gratis...
Przypomina mi to sytuację jak Klient kupował auto za 280 tysi i zrobił awanturę bo breloczki do kluczyków były te po 40 zł a nie po 60. I dodatkowo na wydaniu jakies 30 razy wracał do tego że koniecznie mamy mu dać po czapce dla jego dwóch synów.. Na pytanie w końcu a w imię czego mamy mu to dać za darmo odpowiedział: bo mi się należy.
Sorry.. żenada.
Żenada powiadasz. No cóż ...... :(

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia!

Nie rozumiesz, po co pytałem, skoro wiem :-? ??
Wydawało mi się, że dość jasno nakreśliłem całą sytuację!
Od "zwyczjowej" rozmowy i "zagadania", po fakt szoku :o :o !!! sugerowanym zamówieniem lawety, by Specnaz pokazał mi jak wklepywać kod !!!!

Wiem, znam sposób, jest w rzeczonej książeczce.
Mam wkleić jpega :roll: ??!

Co ma cena dostępu EKA, do darmowej instrukcji?
Ano to, że są dealerem, a nie li i tylko ( co mógłbym jeszcze zrozumieć ) serwisem tej marki. I jak sam nazwałeś"produkt" ten ,został już sprzedany.

A mi, w ogóle nie przypomina przytoczonej sytuacji :)9 ! Nie zabiegałem o czapeczkę, ani breloczki, ale zapytałem o "otwieranie szyb" !

Zenada...?? Wiesz, może właśnie dla tego, że było to 28 tysi, klient pomyślał, że breloczki za 60 zeta i 2 czpeczki po stówie są żenadą dla sprzedawcy, by się o nie wykłócać :)18 ?!

Ja tam się nie znam, ale zawsze (od czasów komuny :)21 ) myślałem, że to klient generuje popyt!
Wspomniany klient za parę lat, kupując nowe auto będzie miał w dupie sprzedawcę, u którego musiał żebrać o bzdety :)17 !!
Kupi u innego lub zmieni markę.

Klient nasz...cham :o ??

Sami nie raz piszecie jak wielkie bonusy dostajecie kupujac jakieś auto. I nie są to trzy stówki, ale tysiace złotych upustu.

Żenada?

Tak. Dla oficjalnych...., LR :)3 !

Piotrul
 
 
Posty: 2824
Rejestracja: śr lip 06, 2005 11:04 am
Lokalizacja: Gdańsk/Kaszuby

Re: DIII Suspension fault wg. serwisu Bluetooth problem :/

Post autor: Piotrul » śr lip 21, 2010 12:31 pm

Żenada
Dość często Gazfan używa tego słowa....
Wypala się czy co :)21
Frontera 2,4 zagazowana, Disco II
Alfa Romeo Sprint.

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: DIII Suspension fault wg. serwisu Bluetooth problem :/

Post autor: GAZFAN » śr lip 21, 2010 12:44 pm

Flytier pisze:
GAZFAN pisze: Nie rozumiem po co go pytałeś jak wiedziałeś, jak w książeczce jest.
i nie widzę powodu czemu przy cenie dostępu do eka użycie powinno być dorzucane gratis...
Przypomina mi to sytuację jak Klient kupował auto za 280 tysi i zrobił awanturę bo breloczki do kluczyków były te po 40 zł a nie po 60. I dodatkowo na wydaniu jakies 30 razy wracał do tego że koniecznie mamy mu dać po czapce dla jego dwóch synów.. Na pytanie w końcu a w imię czego mamy mu to dać za darmo odpowiedział: bo mi się należy.
Sorry.. żenada.
Żenada powiadasz. No cóż ...... :(

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia!

Nie rozumiesz, po co pytałem, skoro wiem :-? ??
Wydawało mi się, że dość jasno nakreśliłem całą sytuację!
Od "zwyczjowej" rozmowy i "zagadania", po fakt szoku :o :o !!! sugerowanym zamówieniem lawety, by Specnaz pokazał mi jak wklepywać kod !!!!

Wiem, znam sposób, jest w rzeczonej książeczce.
Mam wkleić jpega :roll: ??!

Co ma cena dostępu EKA, do darmowej instrukcji?
Ano to, że są dealerem, a nie li i tylko ( co mógłbym jeszcze zrozumieć ) serwisem tej marki. I jak sam nazwałeś"produkt" ten ,został już sprzedany.

A mi, w ogóle nie przypomina przytoczonej sytuacji :)9 ! Nie zabiegałem o czapeczkę, ani breloczki, ale zapytałem o "otwieranie szyb" !

Zenada...?? Wiesz, może właśnie dla tego, że było to 28 tysi, klient pomyślał, że breloczki za 60 zeta i 2 czpeczki po stówie są żenadą dla sprzedawcy, by się o nie wykłócać :)18 ?!

Ja tam się nie znam, ale zawsze (od czasów komuny :)21 ) myślałem, że to klient generuje popyt!
Wspomniany klient za parę lat, kupując nowe auto będzie miał w dupie sprzedawcę, u którego musiał żebrać o bzdety :)17 !!
Kupi u innego lub zmieni markę.

Klient nasz...cham :o ??

Sami nie raz piszecie jak wielkie bonusy dostajecie kupujac jakieś auto. I nie są to trzy stówki, ale tysiace złotych upustu.

Żenada?

Tak. Dla oficjalnych...., LR :)3 !
Żenada była w użyciu do Klient od dywaników a nie Twojej sytuacji...
Z powodu natłoku kropek, myśli przerywanych nei do końca zrozumiałem tą Twoją ostatnią wypowiedź więc sorry...
Aha, Klient rzeczywiście nie musiał wypraszać czapek... mógł je po prostu kupić.
I nadal nie uzasadniłeś mi czemu gość miał Ci za darmo opisać usługę którą sprzedaje.
Gdzie pracujesz?
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: DIII Suspension fault wg. serwisu Bluetooth problem :/

Post autor: GAZFAN » śr lip 21, 2010 12:47 pm

Flytier pisze: Tak. Dla oficjalnych...., LR :)3 !
Wypowiadam się tutaj jako GAZFAN a nie JLR Polska.

Po prostu nie rozumiem jak można wytaczać oskarżenia, marudzić, fochować się bo ktoś nie chciał dać czegoś na czym zarabia za darmo. I wymagać tego do niego bo....? no właśnie.. nie następuje bo...
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: DIII Suspension fault wg. serwisu Bluetooth problem :/

Post autor: GAZFAN » śr lip 21, 2010 12:50 pm

Flytier pisze: Co ma cena dostępu EKA, do darmowej instrukcji?
Ano to, że są dealerem, a nie li i tylko ( co mógłbym jeszcze zrozumieć ) serwisem tej marki. I jak sam nazwałeś"produkt" ten ,został już sprzedany.
Kod EKA jeden produkt.
Usługa serwisowa wprowadzenia drugi produkt.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
Sejlor
 
 
Posty: 180
Rejestracja: pn sie 21, 2006 10:45 pm
Lokalizacja: 10*26' N 61*21' E

Re: DIII Suspension fault wg. serwisu Bluetooth problem :/

Post autor: Sejlor » śr lip 21, 2010 2:02 pm

Motoryzacja to sie skonczyla chwile po tym jak wyszla jakubowska ze studia tv.
Teraz to jest marketnig, marketing i jeszcze raz zlodziejstwo. Howk :)21
Ma wjeżdżać do garażu

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: DIII Suspension fault wg. serwisu Bluetooth problem :/

Post autor: DamnIt! » śr lip 21, 2010 5:32 pm

Sejlor pisze:Motoryzacja to sie skonczyla chwile po tym jak wyszla jakubowska ze studia tv.
Teraz to jest marketnig, marketing i jeszcze raz zlodziejstwo. Howk :)21
:)2

masz u mnie kaszankę :)21
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości