Myślę, że zaliczysz jeszcze parę takich napraw, które wpływu nie będą miałyYoorek pisze:Ad rem: Po kilku dniach kontrolka zaczęła palić się non stop na żółto.
Dzisiaj serwis wymienił kompresor zawieszenia na nowy (koszt kompresora podobno 3kPLN wymieniony na gwarancji).
Kontrolka się nie zapala. Przy okazji wymieniono jak zwykle sworznie i takie tam z zawieszenia,
aby było śmiesznie auto po tych operacjach zaczęło mocno ściągać w prawo wg. Panów z serwisu ich prace nie miały na to wpływu.
Co za zbieg okoliczności :/
pozdr
Y

Tak z innej beczki. Udałem się swego czasu do serwisu na Wielickiej, by podali mi EKA, bo kupiłem auto bez znajomości tegoż.
Lalunia, 5 min na kompie, 150 zeta za usługę. Finalizując pytam pana serwisanta o procedurę wprowadzenia kodu. Mówię, że znam, opisana jest w końcu w instrukcji obsługi tyle,że chcę się upwewnić. Bardziej była to forma prowadzenia rozmowy, niż faktyczna potrzeba.
I co...? Ano, zajebisty fachowiec z Gabry, powiedział głosem sugerującym największy seket Masonerii, żebym przyjechał do nich autem, to za odpowiednią stawkę roboczogodziny, wyspecjalizowany pracownik otworzy samochód, na dodatek nie zdradzając tego sekretu



I jak tu nie mówić o niszowości produktu zwanego LR
