gir szifting H&L

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » śr sty 02, 2008 10:38 pm

po co dopisujecie bzdury do watku, do ktorego nie wypada nic dopisywac...

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » śr sty 02, 2008 10:40 pm

po co dopisujecie bzdury do watku, do ktorego nie wypada nic dopisywac...

Awatar użytkownika
ArturM
Posty: 396
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 8:10 pm
Lokalizacja: Kozienice

Re: gir szifting H&L

Post autor: ArturM » śr gru 31, 2008 10:54 am

czesław&jarząbek pisze:robiłem porządki w papierach i znalazłem coś co z niemałym trudem opracował ajreneusz L kiedyś,
czyli wartości przełożeń poszczególnych biegów na reduktorze i bez narastająco.
na kartce mam to w formie graficznej bo chcielismy takie stylowe tabliczki do przynitowania w syfach zrobić, tutaj przepisze poprostu w kolejności dla podniesienia uzytkowników świadomości ogólnej
:)21

jest tak:

1L > 2L > 1H > 3L > 2H > 4L > 5L > 3H > 4H > 5H

no.
:)21

dotyczy wszystkich syfów ze skrzyniami lt i R
Trochę się boję odzywać, ale nie jest przypadkiem tak:
1L > 2L > 3L > 1H > 4L > 2H > 5L > 3H > 4H > 5H

1H to wg Haynesa przełożenie 15.9 a 3L to 16.4. O czym nie wiem ?
Ostatnio zmieniony sob lis 28, 2009 4:24 pm przez ArturM, łącznie zmieniany 2 razy.
Disco 300TDi MY98

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » śr gru 31, 2008 12:00 pm

to pisal ajreniusz l, wieki lat temu,wiec to jest prawda... zwazywszy ze czeslaw to potwierdzil :)21

Awatar użytkownika
ArturM
Posty: 396
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 8:10 pm
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: ArturM » śr gru 31, 2008 12:54 pm

LR_Olek pisze:to pisal ajreniusz l, wieki lat temu,wiec to jest prawda... zwazywszy ze czeslaw to potwierdzil :)21
Stąd własnie moja nieśmiałość w odzywaniu się - kartkowałem se Haynesa i tak mnie naszło - więc pytam - bo na 90% o czymś nie wiem (więc się chętnie dowiem)
Ostatnio zmieniony sob sty 03, 2009 12:58 pm przez ArturM, łącznie zmieniany 1 raz.
Disco 300TDi MY98

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » śr gru 31, 2008 3:04 pm

[quotef0="ArturM"][quotef0="LR_Olek"]to pisal ajreniusz l, wieki lat temu,wiec to jest prawda... zwazywszy ze czeslaw to potwierdzil :)21[/quotef0]

Stąd własnie moja nieśmiałość w odzywaniu się - kartkowałem se Haynesa i tak mnie naszło - więc pytam - bo na 90% o czymś nie wiem (więc się chętnie dowiem)[/quotef0]

a wiesz kto to ajreniusz l? :)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr gru 31, 2008 3:50 pm

nie sprawdzałem
za leniwy jestem :)21
uznałem że skoro ajreneusz policzył to przyjmuję jako dogmat
:)21

chcieliśmy z tego takie ładne tabliczki do przynitowania na deske zrobić, ale brakło fantazji jak to ładnie graficznie rozpracować.
#noichuj

Awatar użytkownika
ArturM
Posty: 396
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 8:10 pm
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: ArturM » śr gru 31, 2008 5:25 pm

LR_Olek pisze: a wiesz kto to ajreniusz l? :)21
Ja jestem kot młody - nie znam nikogo. Szybki Gógiel po powiązaniach CJota daje tylko Irka Le....uka z By...ia, tel. 602...... i tu bym dochodzenie rozpoczął gdybym chciał dochodzić :D Ale to pierwszy strzał i może być w płot :D


@C&J:
Na szybko i wg. Haynesa to tak może:
Obrazek

Ale to powinien ktoś kto ma pojęcie zaprojektować :D
Ostatnio zmieniony sob lis 28, 2009 4:29 pm przez ArturM, łącznie zmieniany 2 razy.
Disco 300TDi MY98

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » śr gru 31, 2008 5:29 pm

[quotee7="ArturM"][quotee7="LR_Olek"]
a wiesz kto to ajreniusz l? :)21[/quotee7]

Ja jestem kot młody - nie znam nikogo. Szybki Gógiel po powiązaniach CJota daje tylko Irka Le....uka z By...ia, tel. 602...... i tu bym dochodzenie rozpoczął gdybym chciał dochodzić :D Ale to pierwszy strzał i może być w płot :D
[/quotee7]

:o

no nie moge...

zgadles :)21

Awatar użytkownika
zaloguj
Posty: 2009
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm

Post autor: zaloguj » śr gru 31, 2008 5:36 pm

..
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 1970 1:00 am przez zaloguj, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » śr gru 31, 2008 5:39 pm

panowie, niepisana zasada jest taka,ze watki przeklejone sa swiete i i ch nie kasztanimy, ok?

Awatar użytkownika
Roch
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: pn lis 08, 2004 10:32 am
Lokalizacja: 3miasto

Re:

Post autor: Roch » wt sty 06, 2009 7:47 pm

LR_Olek pisze:panowie, niepisana zasada jest taka,ze watki przeklejone sa swiete i i ch nie kasztanimy, ok?
przeciez sam kasztanisz 2 posty wyzej, dzięciole. :wink:
Landrąver Discovęry 200tdi

Awatar użytkownika
PabloGda
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 81
Rejestracja: pt sty 07, 2011 5:04 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Re: gir szifting H&L

Post autor: PabloGda » pt mar 25, 2011 1:23 pm

OK wszystko jasne bieg plażowy i z fajką wypasik ale jak to jest w przypadku automatu dzwignia jest tylko w opcjach H-N-L i moje pytanie wiem że H to jak sie wozę po asfaltach a L to jak w terenie i teraz pyatnie jak już jadę i się zakopię to se mam to przełożyć i to coś pomoże czy odrazu, a jak się zakopię to znaczy że dupa jestem i tyle łopata w łapę i po kumpla co ma malucha mam dzwonić by mnie wyciągnał :D
do zabaczenia pod i jak nad wodą
LR Discovery II 1999 td5 AT
www.forum-tryton.pl

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: gir szifting H&L

Post autor: LR_Olek » sob mar 26, 2011 7:24 pm

PabloGda pisze:OK wszystko jasne bieg plażowy i z fajką wypasik ale jak to jest w przypadku automatu dzwignia jest tylko w opcjach H-N-L i moje pytanie wiem że H to jak sie wozę po asfaltach a L to jak w terenie i teraz pyatnie jak już jadę i się zakopię to se mam to przełożyć i to coś pomoże czy odrazu,
bez szans

Awatar użytkownika
PabloGda
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 81
Rejestracja: pt sty 07, 2011 5:04 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Re: gir szifting H&L

Post autor: PabloGda » sob mar 26, 2011 7:50 pm

Wiem wiem dziś se porobiłem testy górka nad jeziorem lekkie błoto i okobongo i pod górę i hmmmm opony BF godrich czy jakoś tak TC się swieci i czy L czy H to i tak dupa teraz mam jeszcze jeden dylemat czy gdybym miał możliwość zblokowania mostu to moim zdaniem bez opon typu MT i tak nie ma szans ale może się mylę ? I tak w zasadzie się zastanawiam do czego i kiedy się używa biegów L ?
do zabaczenia pod i jak nad wodą
LR Discovery II 1999 td5 AT
www.forum-tryton.pl

Land_rowerek
Posty: 324
Rejestracja: pn mar 31, 2008 5:56 pm
Lokalizacja: z gór

Re: gir szifting H&L

Post autor: Land_rowerek » ndz mar 27, 2011 7:21 pm

Discovery II '99 - był

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: gir szifting H&L

Post autor: LR_Olek » ndz mar 27, 2011 8:10 pm

ten tekst pisal uczen podstawowki czy pijany gimnazjalista? :)21

Awatar użytkownika
PabloGda
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 81
Rejestracja: pt sty 07, 2011 5:04 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Re: gir szifting H&L

Post autor: PabloGda » pn mar 28, 2011 8:48 am

Nie wiem kto pisał ale prosto i na temat chyba że koleś bzdury tam pisał ale to się wypowiedzą koledzy specjaliści zapewne :)
do zabaczenia pod i jak nad wodą
LR Discovery II 1999 td5 AT
www.forum-tryton.pl

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: gir szifting H&L

Post autor: pezet » pn sie 15, 2011 5:46 pm

ArturM pisze:
czesław&jarząbek pisze: 1L > 2L > 1H > 3L
Trochę się boję odzywać, ale nie jest przypadkiem tak:
1L > 2L > 3L > 1H
Nie liczyłem ząbków, ale jedno wiem:
z 3L łatwiej ruszyć pod górę niż z 1H.

Więc pewnie Artura wesja prawdziwiejsza jest.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: gir szifting H&L

Post autor: czesław&jarząbek » pn sie 15, 2011 8:09 pm

aleśta kotleta odgrzebały...
#noichuj

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: gir szifting H&L

Post autor: pezet » pn sie 15, 2011 8:19 pm

Zimne kotlety niedobre.
Ale odgrzewane...
mogą być ;)
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: gir szifting H&L

Post autor: czesław&jarząbek » pn sie 15, 2011 8:51 pm

jedynka hi mocniejsza od trójki lo moim zdaniem.
#noichuj

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość