Regulator cisnienia paliwa TD5

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Ryszard Giedrojć
 
 
Posty: 986
Rejestracja: pn mar 07, 2005 8:25 pm
Lokalizacja: Kozielec

Re: Regulator cisnienia paliwa TD5

Post autor: Ryszard Giedrojć » sob sie 07, 2010 7:37 pm

vip pisze:heheh nie mam żony ale nie obrażaj się SELIM bo to tylko żarcik był...
uwierz że ten cały regulator ciśnienia można naprawić i na pewno będzie chodził... Koszt wszystkich nowych części to ok 200zł...
Jeśli ktoś ma taki kaprys i lubi kupować nowe rzeczy to ok...
Chciałem tylko podpowiedzieć że nie trzeba wydawać 700 czy 800 zł...

Dalej cedzisz zamiast napisać, co trzeba kupić, gdzie i za ile.
Jeep Grand 2,7 CRD , Toyota LC RJ 70

herflikd
Posty: 549
Rejestracja: ndz gru 06, 2009 12:59 pm
Lokalizacja: Grosswallstadt / DE

Re: Regulator cisnienia paliwa TD5

Post autor: herflikd » sob sie 07, 2010 7:59 pm

no powiedz, nie badz TAKI :) bo moj tez ciecze :)
D2 TD5 Było

Awatar użytkownika
vip
Posty: 588
Rejestracja: sob paź 04, 2008 10:38 am
Lokalizacja: Siedlce

Re: Regulator cisnienia paliwa TD5

Post autor: vip » sob sie 07, 2010 9:19 pm

Uszczelkę i oringi wiecie gdzie... Ja dodatkowo nałożyłem szary silikon... Na koniec nowy zawór... Spisałem specyfikacje,, Jutro się postaram odszukać i zamieszczę... Najwięcej roboty jest nie z odkręceniem ale ze skręceniem... kiepski dostęp od góry i od dołu... klucz oczywiście do śrub calowy... Co do roboty to wyjmujemy cały regulator, segerek, następnie zaworek, itp... czyścimy głowiczkę...Reszta tak samo tylko w drugą stronę...
Żeby coś wynaleźć, wystarczy odrobina wyobraźni i sterta złomu./

Awatar użytkownika
tryna
 
 
Posty: 140
Rejestracja: ndz sty 25, 2009 3:56 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Regulator cisnienia paliwa TD5

Post autor: tryna » wt sie 10, 2010 1:18 pm

I tak się wysra w pół roku.

Objawy są następujące padania:
1. Kapie
2. Leje się
3. Leje się na rozrusznik wypalając stycznik
4. Auto nie chce odpalać (za małe ciśnienie na pompowtryskach daje na wejściu)
5. Szukaj nowego regulatora w Rumunii/Ukrainie albo gdzieś tam :)16
Kto za młodu głupi nie był, ten na starość nie zmądrzeje
Disko II TD5

Awatar użytkownika
vip
Posty: 588
Rejestracja: sob paź 04, 2008 10:38 am
Lokalizacja: Siedlce

Re: Regulator cisnienia paliwa TD5

Post autor: vip » śr sie 11, 2010 10:16 am

a co ma się niby lać? i z czego skoro siedzi nowa uszczelka i zawór?
Żeby coś wynaleźć, wystarczy odrobina wyobraźni i sterta złomu./

Awatar użytkownika
Namdan
 
 
Posty: 966
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Z Organizacji Wyzwolenia Plasteliny

Re: Regulator cisnienia paliwa TD5

Post autor: Namdan » ndz gru 11, 2011 11:05 am

Może się komuś przyda:
Oringi do remontu regulatora:
wlot i wylot- 6X1-5V7 - 6.0 na 1.5 mm
do samego regulatora calowe: 106V7 - 0.174 na 0.103" oraz 117V7 - 0.799 na 0.103"
Wszystko oczywiście z vitonu 75
Przy zakupie samej uszczelki często można się przejechać bo są dwa rodzaje i w katalogach jest masę błędów. Tanie są to ja bym brał oba rodzaje albo kupował po rozebraniu.
A jak szwankuje sam regulator bo padła sprężyna albo membrana to wciąż nie ma co kupować całego regulatora za ponad siedem stów ale można założyć regulator audi / volkswagen np: Bosch 0 280 160 575 (ale koniecznie dobrej firmy)
Pozdrawiam
N
Nazywam się Gordon, Gordon Shumway

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Regulator cisnienia paliwa TD5

Post autor: czesław&jarząbek » ndz gru 11, 2011 1:23 pm

dziękuję grzesiu.

nie przypuszczałbym, że w dobie wszechogarniającego kryzysu regulatory staną się hitem sprzedażowym.
czym prędzej zamierzam podnieść stan magazynowy uszczelek i regulatorów nim fala "naprawionych" zaatakuje.
:)21
#noichuj

herflikd
Posty: 549
Rejestracja: ndz gru 06, 2009 12:59 pm
Lokalizacja: Grosswallstadt / DE

Re: Regulator cisnienia paliwa TD5

Post autor: herflikd » ndz gru 11, 2011 1:36 pm

Namdan pisze:Może się komuś przyda:
Oringi do remontu regulatora
N
dostepne tez tutej :)
http://www.ebay.co.uk/itm/TD5-Fuel-Pres ... 6737853687
D2 TD5 Było

Awatar użytkownika
Namdan
 
 
Posty: 966
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Z Organizacji Wyzwolenia Plasteliny

Re: Regulator cisnienia paliwa TD5

Post autor: Namdan » ndz gru 11, 2011 7:03 pm

czesław&jarząbek pisze:
czym prędzej zamierzam podnieść stan magazynowy uszczelek i regulatorów nim fala "naprawionych" zaatakuje.
:)21
Nie naprawiłem regulatora. Wymieniłem na nowy - bosch'a - najlepszy jaki znalazłem. Odpuściłem sobie natomiast wymianę drogiego aluminiowego frezowanego puca bo nic się w nim nie może zepsuć oraz czujnika temp. bo był dobry.
Co do wymiany uszczelek - się zepsują to wymieniam. Nie kupuję całego nowego silnika gdy mi wysiądzie jedna uszczelka.
Prawie 2000 km zrobione i działa. Zobaczymy. Jak coś to odszczekam.
Ostatnio zmieniony ndz gru 11, 2011 7:11 pm przez Namdan, łącznie zmieniany 1 raz.
Nazywam się Gordon, Gordon Shumway

Awatar użytkownika
Namdan
 
 
Posty: 966
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Z Organizacji Wyzwolenia Plasteliny

Re: Regulator cisnienia paliwa TD5

Post autor: Namdan » ndz gru 11, 2011 7:09 pm

czesław&jarząbek pisze:dziękuję grzesiu.

:)21
Już nie udawaj. :)21
Nazywam się Gordon, Gordon Shumway

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Re: Regulator cisnienia paliwa TD5

Post autor: selim » ndz gru 11, 2011 7:18 pm

quote]Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

widzisz różnice gołym okiem ? :wink:
od lewej z VW
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Regulator cisnienia paliwa TD5

Post autor: czesław&jarząbek » ndz gru 11, 2011 7:21 pm

Namdan pisze:
czesław&jarząbek pisze:dziękuję grzesiu.

:)21
Już nie udawaj. :)21
jakby co to odszczekam :)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Namdan
 
 
Posty: 966
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Z Organizacji Wyzwolenia Plasteliny

Re: Regulator cisnienia paliwa TD5

Post autor: Namdan » ndz gru 11, 2011 7:35 pm

selim pisze:quote]Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

widzisz różnice gołym okiem ? :wink:
od lewej z VW
Taaa. Różnica to 600 pln. Te widoczne gołym okiem stają się mniej ważne po montażu.
Nazywam się Gordon, Gordon Shumway

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Re: Regulator cisnienia paliwa TD5

Post autor: selim » ndz gru 11, 2011 7:42 pm

na średnicę dziury
jak mniemam zwróciłeś uwagę ?

bo,reszta pasi

miałem u siebie tych regulatorów -chyba z 7
żaden- nie miał większej dziury
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania

Awatar użytkownika
Namdan
 
 
Posty: 966
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Z Organizacji Wyzwolenia Plasteliny

Re: Regulator cisnienia paliwa TD5

Post autor: Namdan » ndz gru 11, 2011 7:46 pm

Ale ten z małą dziurką jest stosowany w Audi quatro benzyna 6 litrów W12.
:)21

http://e-autoparts.pl/regulator-cisnien ... eview=true
Nazywam się Gordon, Gordon Shumway

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Regulator cisnienia paliwa TD5

Post autor: czesław&jarząbek » ndz gru 11, 2011 8:08 pm

noo...benzyna ma inne ciśnienie w układzie to po pierwsze. po drugie żande, nawet najbardziej frymuśne ałdi czy tam inny wulcwagen nie mają cudownych podkładek pod pompowtryskami :)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Namdan
 
 
Posty: 966
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Z Organizacji Wyzwolenia Plasteliny

Re: Regulator cisnienia paliwa TD5

Post autor: Namdan » ndz gru 11, 2011 8:21 pm

czesław&jarząbek pisze:noo...benzyna ma inne ciśnienie w układzie to po pierwsze. po drugie żande, nawet najbardziej frymuśne ałdi czy tam inny wulcwagen nie mają cudownych podkładek pod pompowtryskami :)21
:)21 4 bary

No spokojnie. Zrobię za królika doświadczalnego i zdam raport. Na razie żadnych różnic i 2tys km. Zresztą nie jestem pierwszy, wg tego co piszą angole to działa.
Nazywam się Gordon, Gordon Shumway

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Regulator cisnienia paliwa TD5

Post autor: czesław&jarząbek » ndz gru 11, 2011 8:28 pm

wg tego co piszą angole to wiesz...cały land rover powinien działać :)21

zwracaj uwagę na poziom oleju w silniku. czy ci przypadkiem nie rośnie...
#noichuj

Awatar użytkownika
Namdan
 
 
Posty: 966
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Z Organizacji Wyzwolenia Plasteliny

Re: Regulator cisnienia paliwa TD5

Post autor: Namdan » ndz gru 11, 2011 8:57 pm

czesław&jarząbek pisze: zwracaj uwagę na poziom oleju w silniku. czy ci przypadkiem nie rośnie...
4 bary to 4 bary. Tu nie ma żadnych czarów.
Uszczelnienia wtrysków padają gęsto w silnikach z oryginalnym regulatorem. Taka sama wada jak wiązka, regulator itd.
Mariuszku a powiedz czemu LR nie sprzedaje jako zamiennika samego regulatora tylko od razu w komplecie z ćwiercią silnika?
Wg. mnie jest to cyniczne wykorzystanie mitu, że na nie-oryginałach ugrzeźniemy gdzieś w głuszy. A na oryginałach to niby takie miodzio?
Passat mojego teścia ma prawie dwa razy większy przebieg niż moje disco a jeździ na takim samym regulatorze i do tej pory bez awarii. A mój oryginał zdechł.
Gdyby w sprzedaży był sam regulator LR'a to bym kupił a tak to rezygnuję i biorę Bosch'a. Sprawdzimy.
Ostatnio zmieniony ndz gru 11, 2011 9:05 pm przez Namdan, łącznie zmieniany 1 raz.
Nazywam się Gordon, Gordon Shumway

Awatar użytkownika
Mikado
 
 
Posty: 1163
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 7:46 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Regulator cisnienia paliwa TD5

Post autor: Mikado » ndz gru 11, 2011 9:04 pm

he he he... dobre pytanie... :)21

no dlaczego? 8)

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Regulator cisnienia paliwa TD5

Post autor: czesław&jarząbek » ndz gru 11, 2011 9:05 pm

bo księgowi tak zdecydowali?
bo społeczeństwo nie ogarniało montażu samego bączka i niszczyło oring?
bo tak?

nie mam pojęcia.

ale...

były same bączki dostępne przez jakiś czas. kilka razy sie nia nie naszczułem nawet...bez sensu...100% reklamacji...
może przypadek, a może nie.
#noichuj

Awatar użytkownika
Namdan
 
 
Posty: 966
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Z Organizacji Wyzwolenia Plasteliny

Re: Regulator cisnienia paliwa TD5

Post autor: Namdan » ndz gru 11, 2011 9:06 pm

Mikado pisze:he he he... dobre pytanie... :)21

no dlaczego? 8)
Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę. :)21
Nazywam się Gordon, Gordon Shumway

Awatar użytkownika
Namdan
 
 
Posty: 966
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Z Organizacji Wyzwolenia Plasteliny

Re: Regulator cisnienia paliwa TD5

Post autor: Namdan » ndz gru 11, 2011 9:10 pm

czesław&jarząbek pisze:bo księgowi tak zdecydowali?
bo społeczeństwo nie ogarniało montażu samego bączka i niszczyło oring?
bo tak?

nie mam pojęcia.

ale...

były same bączki dostępne przez jakiś czas. kilka razy sie nia nie naszczułem nawet...bez sensu...100% reklamacji...
może przypadek, a może nie.
znaczy - jesteś nieodrodnym członkiem społeczeństwa i nie ogarniasz :)21

Po jakich przebiegach mogę się spodziewać reklamacji ze swojej strony?
Nazywam się Gordon, Gordon Shumway

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Regulator cisnienia paliwa TD5

Post autor: czesław&jarząbek » ndz gru 11, 2011 9:14 pm

odchodzi się od wróżenia.

nawet część oryginalna sprzedwana jako część zamienna nie trzyma tej samej jakości co część z pierwszego montażu.
#noichuj

Awatar użytkownika
Namdan
 
 
Posty: 966
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Z Organizacji Wyzwolenia Plasteliny

Re: Regulator cisnienia paliwa TD5

Post autor: Namdan » ndz gru 11, 2011 9:23 pm

czesław&jarząbek pisze:odchodzi się od wróżenia.

nawet część oryginalna sprzedwana jako część zamienna nie trzyma tej samej jakości co część z pierwszego montażu.
I dlatego oringi regulatora trafiają do mojej skrzynki wyprawowej. A jak będę jechał do Afryki to wezmę cały oryginał na zapas. A puki - co test trwa.

Przy tej robocie, ze względu na rodzaj uszczelki pod obudową regulatora zwracam uwagę na moment i sposób dociągania śrub. Jak ktoś nie ma klucza dyn. to lepiej samemu nie robić.
Nazywam się Gordon, Gordon Shumway

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości