Ciagle mam EGRLR_Olek pisze:hmmm,ale po co go demontowales jak wiedziales, ze bez niego tuv nie bedzie?

I katalizator

To jak: trzeba cos robic w ECU po zaslepieniu?
Moderator: Jerry
Ciagle mam EGRLR_Olek pisze:hmmm,ale po co go demontowales jak wiedziales, ze bez niego tuv nie bedzie?
EGR ma za zadanie dopalanie oparow, które dzięki niemu wracają do kolektora ssącego. Czyli wpływa na czystość finalną spalin. Katalizator to osobna bajka.. Auta z EUR 3 to chyba EGR-a wszystkie maja Każde EUR ileś tam ,podnosi wymagania...W renówce na przyklad zlikwidowano smarowanie zwrotnic bo z kalamitkami nie spełniał norm. EURO 4..Po 400 tysiacach zakłada sie zestaw naprawczy juz z kalamitka...herflikd pisze:Euro3 spełnia jak katalizator założysz, Euro4 jak DPF. EGR (chyba) nie ma na to wpływu... aaaaa, że bez EGR czystszy?? chyba nie
pamejudd pisze:A w ogole zaslepienie EGR wymaga motania w ECU, czy jakos magicznie system sam sie adaptuje do braku?
Ach, no piekny komiksKolega Gajowy pisze:pamejudd pisze:A w ogole zaslepienie EGR wymaga motania w ECU, czy jakos magicznie system sam sie adaptuje do braku?![]()
![]()
![]()
http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=8&t=83840
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości