Wieści z LR
Moderator: Jerry
- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Re: Wieści z LR
no właśnie nie bałdzo
to co piszesz, to było stanowisko firmy z połowy zeszłego roku, kiedy stwierdzono że to będzie entry-level w formie fun-cara w cenie 20-25k funtów
natomiast o całej gamie modelowej pod marką defender nie słyszałem
i chyba jednak DC100 będzie właśnie nowym defem, na platformie range rovera sport, z różnymi możliwościami zabudowy - to są grudniowe wieści z LR, w osobie szefa działu projektowego
Once it does enter production, it will mark the end of production for the Defender, which while it may be a capable off-roader which has aged well, in terms of design and overall look, it is still outdated, unrefined and inefficient, and in this age of stop-start and AEB, it is a real dinosaur.
i rozdupcył mnie tekst, że nowy defender będzie dla użytkownika bardziej "świadomego stylu" (style-conscious)
http://www.autoevolution.com/news/produ ... 53267.html
ech [cenzura]
system start-stop, odzyskiwanie energii kinetycznej z hamulców, sonary srary radary i wazonik na chryzantemy jak w new beetle
świat się kończy - ok, to było pewne że def w tej formie nie ma szans na istnienie, ale totalnie dać dupy i iść w kierunku pedalskich samochodów dla surferów i fryzjerów?
kupię pumę ze zwybuchowanym 2,2
to co piszesz, to było stanowisko firmy z połowy zeszłego roku, kiedy stwierdzono że to będzie entry-level w formie fun-cara w cenie 20-25k funtów
natomiast o całej gamie modelowej pod marką defender nie słyszałem
i chyba jednak DC100 będzie właśnie nowym defem, na platformie range rovera sport, z różnymi możliwościami zabudowy - to są grudniowe wieści z LR, w osobie szefa działu projektowego
Once it does enter production, it will mark the end of production for the Defender, which while it may be a capable off-roader which has aged well, in terms of design and overall look, it is still outdated, unrefined and inefficient, and in this age of stop-start and AEB, it is a real dinosaur.
i rozdupcył mnie tekst, że nowy defender będzie dla użytkownika bardziej "świadomego stylu" (style-conscious)

http://www.autoevolution.com/news/produ ... 53267.html
ech [cenzura]
system start-stop, odzyskiwanie energii kinetycznej z hamulców, sonary srary radary i wazonik na chryzantemy jak w new beetle
świat się kończy - ok, to było pewne że def w tej formie nie ma szans na istnienie, ale totalnie dać dupy i iść w kierunku pedalskich samochodów dla surferów i fryzjerów?
kupię pumę ze zwybuchowanym 2,2
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
Re: Wieści z LR
musisz sie pogodzić faktami:Damian pisze: (...)
ech [cenzura]
system start-stop, odzyskiwanie energii kinetycznej z hamulców, sonary srary radary i wazonik na chryzantemy jak w new beetle
świat się kończy - ok, to było pewne że def w tej formie nie ma szans na istnienie, ale totalnie dać dupy i iść w kierunku pedalskich samochodów dla surferów i fryzjerów?
1. LR ma parcie na premium i trole z lasu ma w dupie.
2. jaki by nie był następca defa będzie to rozwój ala Jeep ( tfu!) czyli z auta wojskowo-użytkowego robimy zabaweczkę
3. dzięki dc100 będzie można dokonać komingautu - kupujesz i włala juz wiadomo że kręci cie fryzjerstwo ( pierwszy egz dostanie mr.Piróg gdyz ma świadomośc stylu

(wieść niesie że po zapoznaniu sie z tymi faktami niektórzy rzucili prace w LR...

P.S. ruchy w temacie przeglądów technicznych pokazują namacalnie że 15 letnia puma nie bedzie dobrym zakupem w UE....

- HiJack
-
- Posty: 284
- Rejestracja: pt cze 15, 2007 6:57 pm
- Lokalizacja: Warszawa.......................UK
Re: Wieści z LR
D3 
One wife, livid

One wife, livid
- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Re: Wieści z LR
ta grafika stara jest
punkt 4 wywalamy, a nowy def będzie w wersjach pick-up, 5 drzwi (jak wrangler unlimited - ten to przynajmniej jeszcze rasową terenówką jest i się broni), wersja sport, wersja z uchwytami na deski surfingowe i wersja z wazonami na chryzantemy
jedna platforma, fefnaście samochodów z różnymi budami
dla piłkarza
dla żony piłkarza
dla fryzjera
dla beach boya
itd itp
w sumie tak samo było z platformą rrc/def/d1
tylko czasy i priorytety inne, klient też się zmienił i dziś jest "style-conscious"
punkt 4 wywalamy, a nowy def będzie w wersjach pick-up, 5 drzwi (jak wrangler unlimited - ten to przynajmniej jeszcze rasową terenówką jest i się broni), wersja sport, wersja z uchwytami na deski surfingowe i wersja z wazonami na chryzantemy
jedna platforma, fefnaście samochodów z różnymi budami
dla piłkarza
dla żony piłkarza
dla fryzjera
dla beach boya
itd itp
w sumie tak samo było z platformą rrc/def/d1
tylko czasy i priorytety inne, klient też się zmienił i dziś jest "style-conscious"
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
- HiJack
-
- Posty: 284
- Rejestracja: pt cze 15, 2007 6:57 pm
- Lokalizacja: Warszawa.......................UK
Re: Wieści z LR
No, opublikowana w listopadzie zeszlego roku... nowszej nie widzialemDamian pisze:ta grafika stara jest

D3 
One wife, livid

One wife, livid
Re: Wieści z LR
to elementarne:Damian pisze: w sumie tak samo było z platformą rrc/def/d1
tylko czasy i priorytety inne, klient też się zmienił i dziś jest "style-conscious"
czasy macho - był defender
tera nastają czasy metroseksualne... i będzie dc100
klientela sprzeda defendery zrobi se manicure i ustawi się po DC100...by podkreślić swą metroseksualność

...kurwac obsmiał bym sie gdyby to nie była prawda

Re: Wieści z LR
Trynd jak wszędzie. Mniejsze, byle jakie, sprzedać drogo i zapomnieć.
Skupić sie na szukaniu nowgo jelenia, starego mając w doopie.

Skupić sie na szukaniu nowgo jelenia, starego mając w doopie.

SALLAAA
- Janusz2000
-
- Posty: 900
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 7:34 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Wieści z LR
defender to nie czasy macho - tylko czasy masochistów...
DC100 będzie spoko, dali radę z nowym Rangem, to przy pomocy hinduskiej kasy zrobią i fajny produkt w tym segmencie, trochę wiecej plastiku przeżyjecie. Trochę więcej wiary
DC100 będzie spoko, dali radę z nowym Rangem, to przy pomocy hinduskiej kasy zrobią i fajny produkt w tym segmencie, trochę wiecej plastiku przeżyjecie. Trochę więcej wiary

-
-
- Posty: 11514
- Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Długa Szlachecka
- Kontaktowanie:
Re: Wieści z LR
Szkoda że nie ma ikonki śmiechu z trzęsącym się brzuchem 

Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 

Re: Wieści z LR
Sam niedawno stwierdziłem że gdyby def poszedł w takim kierunku jak wrangler unlimited - byłby to właściwy kierunek.
W sensie bardziej uniwersalnego i zabawowo/gadżeciarskiego nadwozia. jakieś dachy ściągane, aranżacje wnętrza, pierdołowate dywaniki z bieżnikiem opon i + 20% NOWYCH i uhepionych klientów. Więcej nie trzeba, szłoby jak ta lala.
W sensie bardziej uniwersalnego i zabawowo/gadżeciarskiego nadwozia. jakieś dachy ściągane, aranżacje wnętrza, pierdołowate dywaniki z bieżnikiem opon i + 20% NOWYCH i uhepionych klientów. Więcej nie trzeba, szłoby jak ta lala.
Praca na warsztacie jest zdrowa. Spaceruje się w poszukiwaniu narzędzi które przed chwilą tu były...
Re: Wieści z LR
tylko, że wrangler unlm jest w pełni rasą terenówką rama, mosty, red itp itd, a wersja rubicon już w ogóle. 

spoko luzik
www.wawa4x4.pl
www.wawa4x4.pl
Re: Wieści z LR
taaaa
nie ma to jak wieści z pierwszej ręki

nie ma to jak wieści z pierwszej ręki

Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Re: Wieści z LR
o to jest bardzo ciekawe, to na zasadzie sprężyny działa? ;DDamian pisze:odzyskiwanie energii kinetycznej z hamulców,
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Re: Wieści z LR
masz lepszą pierwszą rękę?gri74 pisze:taaaa![]()
nie ma to jak wieści z pierwszej ręki

dc100 miał być entry-level (co mnie b. ucieszyło), a def miał być zupełnie inną konstrukcją
wychodzi jednak, że dc100 będzie platformą - matką dla całej gamy "defęderów"
tak wynika z oficjalnych komunikatów i tyle.
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
Re: Wieści z LR
hmmm...a wersje defa fire&ice, SVX, czy inneQL pisze:Sam niedawno stwierdziłem że gdyby def poszedł w takim kierunku jak wrangler unlimited - byłby to właściwy kierunek.
W sensie bardziej uniwersalnego i zabawowo/gadżeciarskiego nadwozia. jakieś dachy ściągane, aranżacje wnętrza, pierdołowate dywaniki z bieżnikiem opon i + 20% NOWYCH i uhepionych klientów. Więcej nie trzeba, szłoby jak ta lala.

zasłanianie sie normami Unii to tez nie do końca prawda gdyż merc ze swoim Gwagenem daja rade...
wniosek jest prosty jak maska defa: LRowi nie po drodze z prosta konstrukcja użytkową gdyz chce byc premium.
gadżecik dla fryzjera serfującego jest dzezi
rustykalny wół roboczy jest passe na salonach i uj
P.S. Wezu nie osmieszaj sie ; wpisz se w gugle KERS lub hamowanie rekuperacyjne
Re: Wieści z LR
Pomijając kwestię prestiżu-sryżu, nie powinno się porównywać LR do Merca, czy Toyoty.
LR to marka niszowa. Tym bardziej wyniki finansowe na każdym modelu są ważne.
G może się słabo sprzedawać. Stać ich na to. Worek napełni a-klasa, c-klasa, czy paleta dostawczych.
Małe i ekologiczne wypełnią też statystki norm.
Nowy wóz ( zamiast defa ) musiałby być odpowiednikiem hila, czy innego pickupa, aby jako-tako się sprzedawał.
jako-tako
Ryzyko spore, nie bardzo jest czym nadgonić w razie lipy, nie ma taniej fabryki w RPA, czy na innym zadupiu.
Pamiętajmy kto rządzi.
Beżowi nie mają skrupułów, nie mają też sentymentów. Znam ich, pracuję z nimi trochę.
Marka rządzi się swoimi (nowymi) prawami i tyle. Angole to angole, po całej, dzisiejszej brytyjskiej motoryzacji to świetnie widać.

LR to marka niszowa. Tym bardziej wyniki finansowe na każdym modelu są ważne.
G może się słabo sprzedawać. Stać ich na to. Worek napełni a-klasa, c-klasa, czy paleta dostawczych.
Małe i ekologiczne wypełnią też statystki norm.
Nowy wóz ( zamiast defa ) musiałby być odpowiednikiem hila, czy innego pickupa, aby jako-tako się sprzedawał.
jako-tako
Ryzyko spore, nie bardzo jest czym nadgonić w razie lipy, nie ma taniej fabryki w RPA, czy na innym zadupiu.
Pamiętajmy kto rządzi.
Beżowi nie mają skrupułów, nie mają też sentymentów. Znam ich, pracuję z nimi trochę.
Marka rządzi się swoimi (nowymi) prawami i tyle. Angole to angole, po całej, dzisiejszej brytyjskiej motoryzacji to świetnie widać.

łoś też człowiek
- Janusz2000
-
- Posty: 900
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 7:34 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Wieści z LR
Ale dzięki temu, że kolejno BMW, FORD a teraz beżowi pompują w tą firmę kasę to cały czas istnieje. Inaczej skończyła by jak Rover albo TVR.. a od czasu D3 co wypuszczą nowy model to notują wzrosty, procentowo jedne z największych wśród europejsich producentów. RR Sport, D4, Freelander 2, nowy duży Range i Evouqe - ten ostatni to marketingowy majstersztyk. Gotowa technologia z Freelandera, a marża na produkcie większa niż w Audi czy BMW, wręcz absurdalna i do tego sprzedaje się jak świerze bułki...
bez tego wszystkiego dawno by nie było Defendera - takim modelem - dla tak wąskiej grupy docelowej nie da się istnieć na rynku...
Moja wiara w DC100 bierze się stąd, że tak długo jak ten samochód będzie w założeniu oferowany nie tylko dla gości z deską surfingową na plaże, ale także dla różnych służb (czyli podobnie do Wranglera) to musi zachować pewnie walory amochodu użytkowego, a że nie będzie miał mostów - trudno, jakiś postęp musi być... inaczej ciągle byśmy jeździli Serią albo Willisami...
bez tego wszystkiego dawno by nie było Defendera - takim modelem - dla tak wąskiej grupy docelowej nie da się istnieć na rynku...
Moja wiara w DC100 bierze się stąd, że tak długo jak ten samochód będzie w założeniu oferowany nie tylko dla gości z deską surfingową na plaże, ale także dla różnych służb (czyli podobnie do Wranglera) to musi zachować pewnie walory amochodu użytkowego, a że nie będzie miał mostów - trudno, jakiś postęp musi być... inaczej ciągle byśmy jeździli Serią albo Willisami...
- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Re: Wieści z LR
i tu trzeba przyznać rację właścicielom marki - być może była to jedyna droga do utrzymania się marki a nawet dużego sukcesu. firma w niszy się odnalazła, jeśli chodzi o premium suv, to konkurencji nie ma. tułaregi czy inne emele mogą się schować ze swoimi dizajnami, jakością wykonania i prestiżem.Koro pisze: wniosek jest prosty jak maska defa: LRowi nie po drodze z prosta konstrukcja użytkową gdyz chce byc premium.
gadżecik dla fryzjera serfującego jest dzezi
rustykalny wół roboczy jest passe na salonach i uj
nie oznacza to jednak, że musi mi się to podobać, nawet jeśli używane L322 jest autem, którym chciałbym jeździć po mieście.
po prostu żal trochę dupsko ściska, bo odchodzi legenda 60 lat i zastępuje ją nowy imidż dla nowego klienta. pech chce, że to klient liczniejszy i o bardziej zasobnym portfelu.
mówisz? a ile tych aut sprzedaje się do służb?Janusz2000 pisze:Moja wiara w DC100 bierze się stąd, że tak długo jak ten samochód będzie w założeniu oferowany nie tylko dla gości z deską surfingową na plaże, ale także dla różnych służb (czyli podobnie do Wranglera) to musi zachować pewnie walory amochodu użytkowego, a że nie będzie miał mostów - trudno, jakiś postęp musi być... inaczej ciągle byśmy jeździli Serią albo Willisami...
wierzysz w zapewnienie, że dc100 został w pierwszym rzędzie opracowany w oparciu o potrzeby służb, jak gadał McGovan (szef projektu)?
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Wieści z LR
w mylnym jesteś błędzie. nawet goście z iveco niechętnie wspominają o pojazdach na M... 

#noichuj
Re: Wieści z LR
se tak wykminiłem że cień szansy jest...
DC100 dla fryzjerów w UE i serferów w USA... ( w UE bedzie trudno gdyz jest juz konkurencja... w postaci yeti
)
ale w Indiach defender sie odnajdzie jeszcze przez dekady...
więc bedzie mozna sciągac defendera z Indii na zasadzie LC105 czy nowej 70 tki.. ( choć jest możliwość że UE zabroni...)
P.S. brak mi tu błyskotliwych acz stonowanych wypowiedzi brandmenadzera który od razu znał by odpowiedzi na wszystkie pytania... uspokoił by i zainteresował jednocześnie...
eh, były czasy...
a tera to jak te dzieci we mgle

DC100 dla fryzjerów w UE i serferów w USA... ( w UE bedzie trudno gdyz jest juz konkurencja... w postaci yeti

ale w Indiach defender sie odnajdzie jeszcze przez dekady...
więc bedzie mozna sciągac defendera z Indii na zasadzie LC105 czy nowej 70 tki.. ( choć jest możliwość że UE zabroni...)
P.S. brak mi tu błyskotliwych acz stonowanych wypowiedzi brandmenadzera który od razu znał by odpowiedzi na wszystkie pytania... uspokoił by i zainteresował jednocześnie...

eh, były czasy...


- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
-
-
- Posty: 11514
- Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Długa Szlachecka
- Kontaktowanie:
Re: Wieści z LR
Nie byt dużo. Łącznie 20% z F2.Janusz2000 pisze:... Evouqe - ten ostatni to marketingowy majstersztyk. Gotowa technologia z Freelandera, ....
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 

-
-
- Posty: 11514
- Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Długa Szlachecka
- Kontaktowanie:
Re: Wieści z LR
Zamieniam się w słuch... Tak w procentach poproszę sprzedaż do klienta indywidualnego a do wszelkich służb.Damian pisze: mówisz? a ile tych aut sprzedaje się do służb?
Żeby było jasne gdzie jest główny odbiorca.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości