Disco II - kilka pytań
Moderator: Jerry
Disco II - kilka pytań
Witam
Mam kilka pytań odnośnie Disco 2. Jest to autko które od dawna bardzo mi się podoba. Wstrzymywałem się z zakupem jednak przez tą opinię która krąży iż jest awaryjne...
Miałem jakiś czas temu przyjemność przewieźć się tym autem z automatyczną skrzynią biegów i nie byłem zadowolony, auto wydawało się bardzo "zamulone" i wiem że jeśli już to tylko manual.
Jest też inna sprawa która nie bardzo mi się spodobała... Może to głupota ? ale chyba nie...
Mam 188cm wzrostu i fotel w LR jest na skrzyni i generalnie przy najniższej (chyba) pozycji głowę miałem praktycznie na suficie - nie bardzo czułem się komfortowo...
Czy ktoś z Was ma podobne uczucia przy takim wzroście, czy jednak da się fotel ustawić niżej i jest dobrze ?
Ps. Bardzo bym chciał kupić 2 po lifcie z nowymi lampami - ale czy poza nimi są jakieś szczególne różnice ? Bo same światła to też chyba można bez problemu przełożyć do wersji przed liftem ?
Czy tapicerka skóra/alcantara - wyciera i mechaci się z czasem ?
Mam kilka pytań odnośnie Disco 2. Jest to autko które od dawna bardzo mi się podoba. Wstrzymywałem się z zakupem jednak przez tą opinię która krąży iż jest awaryjne...
Miałem jakiś czas temu przyjemność przewieźć się tym autem z automatyczną skrzynią biegów i nie byłem zadowolony, auto wydawało się bardzo "zamulone" i wiem że jeśli już to tylko manual.
Jest też inna sprawa która nie bardzo mi się spodobała... Może to głupota ? ale chyba nie...
Mam 188cm wzrostu i fotel w LR jest na skrzyni i generalnie przy najniższej (chyba) pozycji głowę miałem praktycznie na suficie - nie bardzo czułem się komfortowo...
Czy ktoś z Was ma podobne uczucia przy takim wzroście, czy jednak da się fotel ustawić niżej i jest dobrze ?
Ps. Bardzo bym chciał kupić 2 po lifcie z nowymi lampami - ale czy poza nimi są jakieś szczególne różnice ? Bo same światła to też chyba można bez problemu przełożyć do wersji przed liftem ?
Czy tapicerka skóra/alcantara - wyciera i mechaci się z czasem ?
Discovery II
"Jeśli coś jest za trudne, to znaczy że Ty jesteś za słaby"
"Jeśli coś jest za trudne, to znaczy że Ty jesteś za słaby"
Re: Disco II - kilka pytań
kup jeepa
lub pajero
rantlowery się psujom
a - świateł nie przełożysz
manual
? ASB jest the best from the best
pewnie bujanie umarło
taicerka - jak wszędzie
lub pajero

rantlowery się psujom
a - świateł nie przełożysz
manual

pewnie bujanie umarło
taicerka - jak wszędzie
Wszystko co naprawdę lubię jest niemoralne, nielegalne lub tuczące
Disco 2 V8 4,6, Xsara 1,6
Disco 2 V8 4,6, Xsara 1,6
Re: Disco II - kilka pytań
i zaraz Cię Moderator zakasuje, albo wykasujeemkg pisze: a - świateł nie przełożysz

Re: Disco II - kilka pytań
a co, nie merytoryczny byłemtomquat pisze: Moderator zakasuje, albo wykasuje


edyta :
oczywiście, jeśli założymy, że przełożenie świateł za pomocą flexy jest proste - to jak najbardziej tak
tylko po co


Wszystko co naprawdę lubię jest niemoralne, nielegalne lub tuczące
Disco 2 V8 4,6, Xsara 1,6
Disco 2 V8 4,6, Xsara 1,6
- brodafidela
-
- Posty: 8529
- Rejestracja: czw cze 05, 2008 2:22 pm
- Lokalizacja: kraków
Re: Disco II - kilka pytań
Od tego zacznij - pomacaj inne opcje samochodów.Daarekk pisze: Mam 188cm wzrostu i fotel w LR jest na skrzyni i generalnie przy najniższej (chyba) pozycji głowę miałem praktycznie na suficie - nie bardzo czułem się komfortowo...
Jak masz szurać głową po podsufitce przez 800 km - to nie wiem czy bedziesz zadowolony z samochodu.
II TD5, LK (10,2): „Tak więc ten, któremu się wydaje, że stoi, niech uważa, aby nie upadł”.
Re: Disco II - kilka pytań
nie śledziłeś pewnego wątku, na pewnym forumemkg pisze:a co, nie merytoryczny byłemtomquat pisze: Moderator zakasuje, albo wykasuje![]()
edyta :
oczywiście, jeśli założymy, że przełożenie świateł za pomocą flexy jest proste - to jak najbardziej tak
tylko po co![]()

Re: Disco II - kilka pytań
No wlasnie, dlatego pytam czy tak jest w Disco że siedzi sie wysoko...
Co do lamp to na allegro widzialem rok 2000 i nowe lampy wiec myslalem ze sie da
pewnoe fachowiec jakis hehe.
Manual ma jakies wady?
Co do lamp to na allegro widzialem rok 2000 i nowe lampy wiec myslalem ze sie da

Manual ma jakies wady?
Discovery II
"Jeśli coś jest za trudne, to znaczy że Ty jesteś za słaby"
"Jeśli coś jest za trudne, to znaczy że Ty jesteś za słaby"
- brodafidela
-
- Posty: 8529
- Rejestracja: czw cze 05, 2008 2:22 pm
- Lokalizacja: kraków
Re: Disco II - kilka pytań
ma ...Daarekk pisze:No wlasnie, dlatego pytam czy tak jest w Disco że siedzi sie wysoko...
Co do lamp to na allegro widzialem rok 2000 i nowe lampy wiec myslalem ze sie dapewnoe fachowiec jakis hehe.
Manual ma jakies wady?
trzeba wachlować

II TD5, LK (10,2): „Tak więc ten, któremu się wydaje, że stoi, niech uważa, aby nie upadł”.
Re: Disco II - kilka pytań
Ano ... Czasem występuje tylko w PDF ieDaarekk pisze:
Manual ma jakies wady?

LR Discovery 2_ V8 4,0L.
Re: Disco II - kilka pytań
kurna, podlinkuj - może i coś przegapiłemtomquat pisze: nie śledziłeś pewnego wątku, na pewnym forum

Wszystko co naprawdę lubię jest niemoralne, nielegalne lub tuczące
Disco 2 V8 4,6, Xsara 1,6
Disco 2 V8 4,6, Xsara 1,6
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 26
- Rejestracja: pn paź 27, 2008 11:34 am
- Lokalizacja: Zamość
Re: Disco II - kilka pytań
Ja mam 185 i nie szuram łbem po suficie. Auto jest doskonałe jesli chodzi o komfort jazdy. W terenie też hula (nawet seryjne), ale trzeba go wyczuć i nie wpieprzać w bagno, bo utonie. Awaryjność - jak każde inne nie nowe. Ma swoje standardowe przypadłości - do opanowania. Trzeba mieć pod ręką dedykowany komputer, bo byle kto nie ogarnie.
I nie słuchaj pierdół, że sie pieprzy cały czas. Jak będzie dbał i lał dobre paliwo - to posłuży. Jesli mogę doradzić - staraj sie nie kupować egzemplarza z pneumatycznym zawieszeniem (tylnym) i opcją "kontroli przechyłów oraz z szyberdachem (to jest porażka). Dobrej fury taniej jak 20 tysięcy - nie staraj się znaleźć, bo raczej nie znajdziesz (chyba, że moją;);)).
I nie słuchaj pierdół, że sie pieprzy cały czas. Jak będzie dbał i lał dobre paliwo - to posłuży. Jesli mogę doradzić - staraj sie nie kupować egzemplarza z pneumatycznym zawieszeniem (tylnym) i opcją "kontroli przechyłów oraz z szyberdachem (to jest porażka). Dobrej fury taniej jak 20 tysięcy - nie staraj się znaleźć, bo raczej nie znajdziesz (chyba, że moją;);)).
Re: Disco II - kilka pytań
Witam,
a ja uważam, że w tym aucie tylko automat, bo:
1. manual R380 jest za słaby i pada
2. automat w przeciwieństwie do manualu w tym auciej jest niezajeby...ny - sprawdzone na własnej skórze
3. to jest autobus a nie rajdówka, więc jak zrobisz lift, itp. to i tak się ścigać tym autem nie będziesz, więc co z tego, że automat jest lekko przymulony
4. automat daje Ci w terenie płynność przeniesienia napędu na koła, którą w manualu tracisz podczas zmiany biegu, gdy np. wpadłeś w bardziej grząski teren lub zapomniałeś zredukować pod stromą górkę
5. D2 TD5 z automatem pojeździłem sporo po ukrainie, rumunii i w koło komina w bardzo różnych warunkach z bardzo różnym obciążeniem i nigdy mnie nie zawiódł podczas gdy każdy z moich kolegó z manualem R380 miał conajmniej jedną większą naprawę w porównywalnym czasie i przebiegu
6. teraz od blisko 4 lat ujeżdżam D3 w automacie i to jest poezja ale już pod D2 z automatem wiedziałem, że automat to jest to co mi odpowiada najbardziej
7. w terenie po wciśnięciu przycisku przy lewarku jak bardzo chcesz masz możliwość manualnej zmiany przełożeń
Co do wygody - to jest to bardzo wygodne auto, niezlaeżnie od wielkości brzucha i wzrostu - sam wielkoludem jeśli o wzrost nie jestem (180) ale mam kilku zaprzyjaźnionych wielkoludów 190cm o postórze konkretnego vikinga i mieszczą się bez bulu nawet w myśliwskim kapeluszu i niczym nie szurają.
Co do wsiadania na tylne siedzenia no to tutaj mistrzostwa nie ma jeśli chodzi o samo wsiadanie, ale jak już się usiądzie to petarda.
KArolek
a ja uważam, że w tym aucie tylko automat, bo:
1. manual R380 jest za słaby i pada
2. automat w przeciwieństwie do manualu w tym auciej jest niezajeby...ny - sprawdzone na własnej skórze
3. to jest autobus a nie rajdówka, więc jak zrobisz lift, itp. to i tak się ścigać tym autem nie będziesz, więc co z tego, że automat jest lekko przymulony
4. automat daje Ci w terenie płynność przeniesienia napędu na koła, którą w manualu tracisz podczas zmiany biegu, gdy np. wpadłeś w bardziej grząski teren lub zapomniałeś zredukować pod stromą górkę
5. D2 TD5 z automatem pojeździłem sporo po ukrainie, rumunii i w koło komina w bardzo różnych warunkach z bardzo różnym obciążeniem i nigdy mnie nie zawiódł podczas gdy każdy z moich kolegó z manualem R380 miał conajmniej jedną większą naprawę w porównywalnym czasie i przebiegu
6. teraz od blisko 4 lat ujeżdżam D3 w automacie i to jest poezja ale już pod D2 z automatem wiedziałem, że automat to jest to co mi odpowiada najbardziej
7. w terenie po wciśnięciu przycisku przy lewarku jak bardzo chcesz masz możliwość manualnej zmiany przełożeń
Co do wygody - to jest to bardzo wygodne auto, niezlaeżnie od wielkości brzucha i wzrostu - sam wielkoludem jeśli o wzrost nie jestem (180) ale mam kilku zaprzyjaźnionych wielkoludów 190cm o postórze konkretnego vikinga i mieszczą się bez bulu nawet w myśliwskim kapeluszu i niczym nie szurają.
Co do wsiadania na tylne siedzenia no to tutaj mistrzostwa nie ma jeśli chodzi o samo wsiadanie, ale jak już się usiądzie to petarda.
KArolek
-------------
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat
Re: Disco II - kilka pytań
Ktoś kiedyś coś sprzedawałemkg pisze:kurna, podlinkuj - może i coś przegapiłemtomquat pisze: nie śledziłeś pewnego wątku, na pewnym forum

...
Re: Disco II - kilka pytań
tja, wiemy, wiemyand_y pisze:Ktoś kiedyś coś sprzedawałemkg pisze:kurna, podlinkuj - może i coś przegapiłemtomquat pisze: nie śledziłeś pewnego wątku, na pewnym forum

Wszystko co naprawdę lubię jest niemoralne, nielegalne lub tuczące
Disco 2 V8 4,6, Xsara 1,6
Disco 2 V8 4,6, Xsara 1,6
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości