Land Rover Discovery zakup i wrażenia
Moderator: Jerry
Re: Land Rover Discovery zakup i wrażenia
Witam , dzięki za odpowiedź co do sprężyn to już byłem zdecydowany zakupić zestaw na allegro za jakieś 500zł ale gość coś zaczął kręcić z kosztami przesyłki [bardzo wysokie] .,ale kolega powiedział mi że na OLX gość wystawia wszystkie graty do LR i w mojej miejscowości. Oczywiście za sprężyny z podkładkami i śrubkami zapłaciłem 100 zł a następną stówę wziął kolega za montaż i uszczelnienie układu ACE . Ja na razie zostawiłem to pewnie do przyszłej awarii . Kolego przerabiałeś to na zwykłe łączniki ,z tyłu chyba drążek stabilizatora zostaje ten same ? tylko łączniki trzeba zmienić ? a jak wygląda sprawa zestawu przedniej osi ? a i zmiana paska na jaki rozmiar? Jeśli będziesz mógł mi odpowiedzieć to byłbym wdzięczny , jak zachowuje się auto po zmianie ACE na zwykłe ? Pozdrawiam
Re: Land Rover Discovery zakup i wrażenia
Regeneracja - uszczelnienie ACE to ciężka i droga sprawa. Jak już coś tam dłubałeś to jak sam piszesz zostaw to do kolejnej usterki, a potem wywal
Jazda bez tego ustrojstwa chyba nie jest jakimś dramatycznym przeżyciem, DII na sprężynach bez ACE jeździ bardzo fajnie.
Zrób po prostu zawiechę na jakimś przyzwoitym zestawie i ciesz się brakiem kilku elementów które mogą się wysypać.

Zrób po prostu zawiechę na jakimś przyzwoitym zestawie i ciesz się brakiem kilku elementów które mogą się wysypać.
Fortune favours the brave
Re: Land Rover Discovery zakup i wrażenia
wolwo740 pisze:Witam , dzięki za odpowiedź co do sprężyn to już byłem zdecydowany zakupić zestaw na allegro za jakieś 500zł ale gość coś zaczął kręcić z kosztami przesyłki [bardzo wysokie] .,ale kolega powiedział mi że na OLX gość wystawia wszystkie graty do LR i w mojej miejscowości. Oczywiście za sprężyny z podkładkami i śrubkami zapłaciłem 100 zł a następną stówę wziął kolega za montaż i uszczelnienie układu ACE . Ja na razie zostawiłem to pewnie do przyszłej awarii . Kolego przerabiałeś to na zwykłe łączniki ,z tyłu chyba drążek stabilizatora zostaje ten same ? tylko łączniki trzeba zmienić ? a jak wygląda sprawa zestawu przedniej osi ? a i zmiana paska na jaki rozmiar? Jeśli będziesz mógł mi odpowiedzieć to byłbym wdzięczny , jak zachowuje się auto po zmianie ACE na zwykłe ? Pozdrawiam
Oba drążki trzeba wywalić bo ten z tyłu też ma siłownik i nie da się ich zaadaptować (drążków) do wersji bez ACE. Zestaw na obie osie jest dokładnie identyczny, stabilizator, łączniki, nowe gumy przy okazji. Wywalasz pompę od tego ustrojstwa, wkładasz w to miejsce rolkę wraz jej mocowaniem, która występuje w wersji bez ACE i do takiej wersji kupujesz pasek. Potem komputer i gotowe. Auto jeździ lepiej gdyż : siłowników nie masz nowych i albo ciekną albo się przycinają, nowe zestawy drogie a używki przeważnie leżą na złomie bo nikt tego nie chce.
gg 3041301
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość