Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...
Moderator: Jerry
Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...
moj lr 4 wlasnie skonczyl swa pierwsza 5 latke, nawet wczoraj na badaniach wyszlo ze amortyzatory sa sprawne -ale niestety ostatnio musialem wymienic gumy w zawieszeniu tylnym przy ok 186 tys - wymagalo to odciecia srob bo tak zardzewialy ze nie szlo ich ani odkrecic ani pozniej wybic- czesc rozwiercalismy.
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...
Jakość gównolitu w gównianej marce, nie ma się co dziwić 

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...
214 tys km ( wlasnie minelo mu 6 lat )- padła pompa paliwa w baku.
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...
z twojego rejonu mam kilka takich przypadków rocznie.
zacznij tankować w delegacji.

zacznij tankować w delegacji.

#noichuj
Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...
Tankuje orlena tylko i to z własnego węża więc ta awaria musiala wynikać z wyjatkowego w naszym regionie zanieczystrzenia powietrza.
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...
Co ma pompa do powietrza?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...
Pewnie nic.jradek pisze:Co ma pompa do powietrza?
Dziś wjeżdżając do McDonads wjeżdżał za nami piękny czarny Range Rover Evoque. Poszliśmy przejeść, napić się i trochę nam się zeszło, tak z 30min. Wchodząc do samochodu ujrzeliśmy taki widok:

Uwierzycie w to że jest to trzeci Range/Land Rover jakiego widziałem całego (nie po stłuczce) tachanego przez lawetę w tym miesiącu. Z tydzień temu kumpel laweciarz brał na pakę nowe Discovery, wtedy w rozmowie z nim mówiłem mu że na pewnym forum te samochody nie uchodzą za bezawaryjne

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...
Zanieczyszczone powietrze i taki efekt. To przez wieśmaki. Widły w gównie znaczy.
Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...
Jak co? - krztusi sie.jradek pisze:Co ma pompa do powietrza?
Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...
Na plus na pewno szybkość Asistance, widać, że mają wprawę. Ciekawe jakbym zadzwonił do Mitsu? Ile by wysyłali lawetę?Marcingalloper pisze:Pewnie nic.jradek pisze:Co ma pompa do powietrza?
Dziś wjeżdżając do McDonads wjeżdżał za nami piękny czarny Range Rover Evoque. Poszliśmy przejeść, napić się i trochę nam się zeszło, tak z 30min. Wchodząc do samochodu ujrzeliśmy taki widok:
Uwierzycie w to że jest to trzeci Range/Land Rover jakiego widziałem całego (nie po stłuczce) tachanego przez lawetę w tym miesiącu. Z tydzień temu kumpel laweciarz brał na pakę nowe Discovery, wtedy w rozmowie z nim mówiłem mu że na pewnym forum te samochody nie uchodzą za bezawaryjne.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...
Radek, jak masz jeszcze ramę, to se lawetę podczep i będziesz na elerach kasę trzepał.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...
Przy 226 tys padło turbo. (Zakładam że główną przyczyna jest ciągle opalanie nawet kilkanaście razy dziennie -specyfika pracy) Ale obecnie 236 i reszta ok.
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości