Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
krism
Posty: 393
Rejestracja: ndz paź 23, 2005 3:10 pm
Lokalizacja: rybnik
Kontaktowanie:

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: krism » śr wrz 24, 2014 7:36 pm

moj lr 4 wlasnie skonczyl swa pierwsza 5 latke, nawet wczoraj na badaniach wyszlo ze amortyzatory sa sprawne -ale niestety ostatnio musialem wymienic gumy w zawieszeniu tylnym przy ok 186 tys - wymagalo to odciecia srob bo tak zardzewialy ze nie szlo ich ani odkrecic ani pozniej wybic- czesc rozwiercalismy.

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: czesław&jarząbek » śr wrz 24, 2014 8:11 pm

standard.
śruby się tnie i zakłada nowe.
#noichuj

Ingrid
Posty: 397
Rejestracja: czw lut 25, 2010 11:23 pm

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: Ingrid » czw paź 02, 2014 10:41 pm

Jakość gównolitu w gównianej marce, nie ma się co dziwić :)2

Awatar użytkownika
krism
Posty: 393
Rejestracja: ndz paź 23, 2005 3:10 pm
Lokalizacja: rybnik
Kontaktowanie:

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: krism » czw paź 01, 2015 6:34 pm

214 tys km ( wlasnie minelo mu 6 lat )- padła pompa paliwa w baku.

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: czesław&jarząbek » czw paź 01, 2015 8:27 pm

z twojego rejonu mam kilka takich przypadków rocznie.
zacznij tankować w delegacji.
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
krism
Posty: 393
Rejestracja: ndz paź 23, 2005 3:10 pm
Lokalizacja: rybnik
Kontaktowanie:

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: krism » ndz paź 11, 2015 8:34 pm

Tankuje orlena tylko i to z własnego węża więc ta awaria musiala wynikać z wyjatkowego w naszym regionie zanieczystrzenia powietrza.

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: czesław&jarząbek » pn paź 12, 2015 6:55 pm

może być.
#noichuj

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: jradek » wt paź 13, 2015 7:03 pm

Co ma pompa do powietrza?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: Marcingalloper » wt paź 13, 2015 7:38 pm

jradek pisze:Co ma pompa do powietrza?
Pewnie nic.
Dziś wjeżdżając do McDonads wjeżdżał za nami piękny czarny Range Rover Evoque. Poszliśmy przejeść, napić się i trochę nam się zeszło, tak z 30min. Wchodząc do samochodu ujrzeliśmy taki widok:

Obrazek

Uwierzycie w to że jest to trzeci Range/Land Rover jakiego widziałem całego (nie po stłuczce) tachanego przez lawetę w tym miesiącu. Z tydzień temu kumpel laweciarz brał na pakę nowe Discovery, wtedy w rozmowie z nim mówiłem mu że na pewnym forum te samochody nie uchodzą za bezawaryjne :)21 .

Ingrid
Posty: 397
Rejestracja: czw lut 25, 2010 11:23 pm

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: Ingrid » wt paź 13, 2015 9:39 pm

Zanieczyszczone powietrze i taki efekt. To przez wieśmaki. Widły w gównie znaczy.

Awatar użytkownika
krism
Posty: 393
Rejestracja: ndz paź 23, 2005 3:10 pm
Lokalizacja: rybnik
Kontaktowanie:

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: krism » pt paź 16, 2015 5:19 pm

jradek pisze:Co ma pompa do powietrza?
Jak co? - krztusi sie.

Awatar użytkownika
and_y
 
 
Posty: 861
Rejestracja: wt cze 14, 2011 7:42 am
Lokalizacja: Przemyśl/Kraków

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: and_y » ndz paź 18, 2015 9:28 am

to nie iwok...
...

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: jradek » ndz paź 18, 2015 10:36 am

Marcingalloper pisze:
jradek pisze:Co ma pompa do powietrza?
Pewnie nic.
Dziś wjeżdżając do McDonads wjeżdżał za nami piękny czarny Range Rover Evoque. Poszliśmy przejeść, napić się i trochę nam się zeszło, tak z 30min. Wchodząc do samochodu ujrzeliśmy taki widok:

Obrazek

Uwierzycie w to że jest to trzeci Range/Land Rover jakiego widziałem całego (nie po stłuczce) tachanego przez lawetę w tym miesiącu. Z tydzień temu kumpel laweciarz brał na pakę nowe Discovery, wtedy w rozmowie z nim mówiłem mu że na pewnym forum te samochody nie uchodzą za bezawaryjne :)21 .
Na plus na pewno szybkość Asistance, widać, że mają wprawę. Ciekawe jakbym zadzwonił do Mitsu? Ile by wysyłali lawetę?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: Misiek Cypr » ndz paź 18, 2015 7:13 pm

Radek, jak masz jeszcze ramę, to se lawetę podczep i będziesz na elerach kasę trzepał.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
krism
Posty: 393
Rejestracja: ndz paź 23, 2005 3:10 pm
Lokalizacja: rybnik
Kontaktowanie:

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: krism » czw sie 04, 2016 10:46 pm

Przy 226 tys padło turbo. (Zakładam że główną przyczyna jest ciągle opalanie nawet kilkanaście razy dziennie -specyfika pracy) Ale obecnie 236 i reszta ok.

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: czesław&jarząbek » pt sie 05, 2016 6:48 am

a ty masz 2.7 jeszcze?
#noichuj

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości