wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » czw mar 15, 2007 7:55 am
1. to był jej drugi dzień w tym samochodzie
2. mnie chodzi o promień skrętu, kolizji staram się uminkać
moja Seria też lubi się stoczyć
3. Tamten egzemplaż nie był mój tylko znajomego, a ja go od tłumikarza odprowadzałem, u mnie poprostu trzeba przenieść ciężar całego ciała na pedał hamulca

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » czw mar 15, 2007 8:57 am
bratek pisze: Jak depnę to wóz staje w miejscu (lub leci w poślizgu...) aż kontrolka smarowania potrafi zamrugać
yyy...
ty lepiej pompe paliwa sprawdź
i jakość oleju
i układ serwa [jesli jest]

#noichuj
-
bratek

- Posty: 387
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 3:09 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: bratek » czw mar 15, 2007 11:21 am
pompa paliwa nówka czeka na założenie - stara jest szczelna ale muszę ją oddać - pożyczona (brak przecieku paliwa do michy)
olej Orlen HPDO (nie będę lał oleju droższego niż silnik...) - ma cały tydzień, filtr nówka
serwo jest - jak odłączę przewód to faktycznie trzeba skakać na pedale coby hamowało, jak założony - hamuje przynajmniej przyzwoicie.
Po prostu przy normalnym stanie na bagnecie przy ostrym hamowaniu olej na chwilę spieprza do przodu i pompa nie ma czego zasysać.
Jak zaleję oleju 0,5 - 1 cm nad H - nie ma problemu.
Widziałem w katalogu części jako opcjonalne taką blachę co wędruje między blok a miskę - jest tak cwanie wytłoczona, tudzież zaopatrzona w otworki umożliwiająca swobodny spływ oleju a zatrzymująca olej uciekający przy przeciążeniach tył/przód/boki. Najwyraźniej u mnie takie coś nie występuje - trza będzie wykombinować...
Disco 3.9 LPG
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » czw mar 15, 2007 3:25 pm

o u mnie może być ten sam problem, przy ostrym hamowaniu zielona lampka

... w 3 podporowym z SII
chyba pożyczę miskę z 5 podporowego złomu co za garażem stoi

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
georg
- jestem tu nowy...

- Posty: 31
- Rejestracja: wt paź 25, 2005 6:11 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: georg » czw mar 15, 2007 6:22 pm
to że ta kontrolka ma kolor zielony jest bardzo dowcipne
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » czw mar 15, 2007 7:17 pm
Ja do swojej serii założyłem dodatkowo wacupompę od peugota i fura stawała prawie w miejscu. Silnik miałem diesla z tym dziwnym koromysłem do wspomagania hamulców na kolektorze ssącym, którego nigdy się nie dało ustawić.
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » czw mar 15, 2007 9:02 pm
georg pisze:to że ta kontrolka ma kolor zielony jest bardzo dowcipne
ta zielona lampka i wskaźnik temperatury to chyba jedyne na co warto zerkać od czasu do czasu

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
dudek

- Posty: 501
- Rejestracja: wt sty 02, 2007 10:17 pm
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: dudek » czw mar 15, 2007 9:10 pm
skarabeusz pisze:no cóż żaden z kolegów seri nie miał wiec nie mogłem sie przejechać, seria podoba mi się na zdjęciach

i dla tego postanowiłem się nim zainteresować bliżej chyba nie tylko ja postanowiłem kupić samochód który się spodobał na fotkach.
Jeśli chodzi o kupowanie samochodu to nie kupię go na podstawie zdjęć, tylko po oględzinach na miejscu i jeździe testowej.
kolego, ja swojego defa kupiłem z angolii na podstawie trzech zdjęć i jednego krótkiego telefonu. a jak go kupiłem to obecny tu na forum Pepek był świadkiem. W każdym bądź razie rano obudziłem się jako skacowany właściciel landa. i nie żałuję dziś

aha i jak rano przejechałem się na wszelki wypadek 90-tką Pepka bez wspomy to się załamałem
AMG M35A2C 2 1/2 TON
AMG M151A2 MUTT 1/4 Ton
M416
XJ 4.0
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » czw mar 15, 2007 9:34 pm
Ale jaka fajna impra była

Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
bratek

- Posty: 387
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 3:09 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: bratek » pt mar 16, 2007 7:41 am
Pepek pisze:Ja do swojej serii założyłem dodatkowo wacupompę od peugota i fura stawała prawie w miejscu. Silnik miałem diesla z tym dziwnym koromysłem do wspomagania hamulców na kolektorze ssącym, którego nigdy się nie dało ustawić.
u mnie - o dziwo - działa
w każdym razie zdjęcie przewodu podciśnienia podczas pracy lub bepośrednio po jest dość trudne i towarzyszy owej czynności syk świadczący o wyrównaniu różnicy ciśnień.
Pierburg z cytryny leży w piwnicy i czeka na montaż - ale najpierw przetestuję patent, który podrzucił mi znajomy mechanol - taką cwaną rurkę co wytwarza podciśnienie na skutek przepływu strumienia powietrza (pompa eżektorowa lub jakoś tak). Pono w nowych furach na zachodzie takie coś stosują i robi ok. Zobaczymy
Disco 3.9 LPG
-
cichy_SIII_109_SW
-

- Posty: 281
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 4:14 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cichy_SIII_109_SW » pt mar 16, 2007 9:18 am
bratek pisze:
Widziałem w katalogu części jako opcjonalne taką blachę co wędruje między blok a miskę - jest tak cwanie wytłoczona, tudzież zaopatrzona w otworki umożliwiająca swobodny spływ oleju a zatrzymująca olej uciekający przy przeciążeniach tył/przód/boki. Najwyraźniej u mnie takie coś nie występuje - trza będzie wykombinować...
A ja taką mam
Tapeworm pisze: zielona lampka i wskaźnik temperatury to chyba jedyne na co warto zerkać od czasu do czasu
Zwłaszcza gdy ma sie "opcjonalne" 9 łopatkowe śmigło na pustynię, w Kraju Kwitnacej Marchwii przy temperaturze od (-5) zamraża silnik.
Wtedy pozostaje "opcjonalna" tektura na grill.

Seria III'75 109 SW - samodzielny zestaw do majsterkowania
"Stado Baranów"
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » pt mar 16, 2007 2:50 pm
O a ja właśnie przekonałem się, że Seria może być ciut miększa
Wyszło to przypadkiem, wsadziłem ją na nalewki 235/85 miękka guma bieżnik BFG MT i zawieszenie wymiękło o jakieś 25%
prześwit wzrósł, mocy trochę ubyłyło, ale nadal może podjeżdżać pod górę bez obecności kierownika

Prętkość przelotowa po polnych drogach wzrosła o jakieś 15km/h niezależnie od powieszchni...na asfalcie w drugą strone

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości