okładziny szczęk

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

bratek
Posty: 387
Rejestracja: pn gru 13, 2004 3:09 pm
Lokalizacja: Gdynia

okładziny szczęk

Post autor: bratek » pn maja 08, 2006 9:00 pm

Czy ktoś zna, względnie ma pod ręką i może zmierzyć jaka jest grubość okładziny na szczękach hamulcowych do serii (tył/przód)? Oczywiście - maksymalna grubość - gdy odpakowujemy nowiutkie szczeny z firmowego pudełeczka, lub gdy odbieramy je z warsztatu zajmującego się oklejaniem...
Disco 3.9 LPG

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: okładziny szczęk

Post autor: LR_Olek » pn maja 08, 2006 10:26 pm

bratek pisze:Czy ktoś zna, względnie ma pod ręką i może zmierzyć jaka jest grubość okładziny na szczękach hamulcowych do serii (tył/przód)? Oczywiście - maksymalna grubość - gdy odpakowujemy nowiutkie szczeny z firmowego pudełeczka, lub gdy odbieramy je z warsztatu zajmującego się oklejaniem...
Po co Ci to? Idziesz do milego Pana w Oliwie przy glownej ulicy tam on za jakies grosze pieknie Ci w ciagu godziny obija szczeki. Powtarzam,szczeki ,a nie SZCZEKE :-))
Obija tez tarcze sprzeglowe...jakby co.

Awatar użytkownika
HERROS
 
 
Posty: 178
Rejestracja: pn lis 21, 2005 10:19 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: HERROS » pn maja 08, 2006 10:29 pm

A już chciałem dopisać szczękę :)21
DISCO 300 TDI

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pn maja 08, 2006 10:31 pm

HERROS pisze:A już chciałem dopisać szczękę :)21
mam kumpla co jest protetykiem, ten to dopiero robi SZCZEKI :lol:

bratek
Posty: 387
Rejestracja: pn gru 13, 2004 3:09 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: bratek » wt maja 09, 2006 6:24 am

już się zabrali za kasztanienie...

Mam miłego pana w Gdyni pod ręką - nie chce mi się jechać do Oliwy. Gdy robiłem u niego ostatnio szczęki ręcznego zastrzelił mnie pytaniem o pożądaną grubość - bo takowego pojazdu jak Seria III to on w katalogu nie posiada. Jako że poprzedni właściciel ręcznego nie regulował, więc na jednym z końców okładzina pozostała prawie nie ruszona. I tę grubość przyjęliśmy jako odniesienie.
Niestety (a może na szczęście) pozostałe hamulce były (i są na bieżąco) regulowane - więc są wytarte +/- równomiernie.
Stąd problem i pytanie.
Disco 3.9 LPG

montru
 
 
Posty: 194
Rejestracja: czw sty 19, 2006 9:19 am
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontaktowanie:

Post autor: montru » wt maja 09, 2006 8:17 am

Nowe szczęki mają okładziny o grubości 4,8 mm, ale jeżeli masz toczone lub zużyte bębny to ta grubość już może nie starczyć nawet do regulacji.
lr sI80 sw 50r/ lr 107 sw 56r/ lr sII109 68r/ lr sII 109 pickup 66r/lr 110 300Tdi 87r monstertruck

bratek
Posty: 387
Rejestracja: pn gru 13, 2004 3:09 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: bratek » wt maja 09, 2006 8:19 am

i to jest konkret
bębny nie były toczone, a co do zużycia - oblookam
dzięki serdeczne
Disco 3.9 LPG

montru
 
 
Posty: 194
Rejestracja: czw sty 19, 2006 9:19 am
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontaktowanie:

Post autor: montru » wt maja 09, 2006 1:39 pm

mała poprawka
10' mają grubość 4 mm czyli w 88
11" mają 4,4 mm np w 109
a 11" w 109 2,6 l i stage one z przodu 4,8

pomierzyłem okładziny które kupiłem do nabijania z angolii
lr sI80 sw 50r/ lr 107 sw 56r/ lr sII109 68r/ lr sII 109 pickup 66r/lr 110 300Tdi 87r monstertruck

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt maja 09, 2006 1:40 pm

montru pisze:...
ty misiu maila lepiej sprawdź...
no

:)21
#noichuj

bratek
Posty: 387
Rejestracja: pn gru 13, 2004 3:09 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: bratek » pt sie 25, 2006 11:30 pm

a zna ktoś może grubość okładzin na tarczy sprzęgła w Serii III?
(dyzel jakby to miało jakieś znaczenie)
a jak zna to może poda?
Disco 3.9 LPG

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » sob sie 26, 2006 10:44 am

bratek pisze:a zna ktoś może grubość okładzin na tarczy sprzęgła w Serii III?
(dyzel jakby to miało jakieś znaczenie)
a jak zna to może poda?
ten sam pan co robi okladziny,tez zrobi ci tarcze
poza tym kup nowa oryginalna i po klopocie :lol:

bratek
Posty: 387
Rejestracja: pn gru 13, 2004 3:09 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: bratek » sob sie 26, 2006 3:32 pm

ten pan co mi robi szczęki dość rzadko ma do czynienia z tarczą od SIII
i nie zna pożądanej grubości okładziny

kupić nową... można, można
na lrdirect już za jakieś 30 funciaków
ile w Polsce - pewnie ciut więcej
a stara dobrze oklejona robi jak nówka
koszt oklejenia < 100 pln
różnica do baku, lub aktualnie - na przesyłkę skrzyni do pewnego
warszawskiego warsztatu
Disco 3.9 LPG

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » sob sie 26, 2006 4:34 pm

bratek pisze:ten pan co mi robi szczęki dość rzadko ma do czynienia z tarczą od SIII
i nie zna pożądanej grubości okładziny

kupić nową... można, można
na lrdirect już za jakieś 30 funciaków
ile w Polsce - pewnie ciut więcej
a stara dobrze oklejona robi jak nówka
koszt oklejenia < 100 pln
różnica do baku, lub aktualnie - na przesyłkę skrzyni do pewnego
warszawskiego warsztatu
To ja nie kumam, mi okleil bez szemrania,nawet nie analizowalem jaka gruboscia. robi do dzis,a bylo to jakies 2 lata temu.

Skrzynie kup cala inna/uzywana, za jakies 300-600 zl mozesz miec uzywke skrzynie do serii, mam taka w czesciach jak chcesz to za symboliczne 200zl moge ci ja opylic,tylko ze jest w kilku kartonach.
Jest to skrzynka z reduktorem od SII

bratek
Posty: 387
Rejestracja: pn gru 13, 2004 3:09 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: bratek » sob sie 26, 2006 6:23 pm

bo Ty oklejasz u innego gościa niż ja - przeca pisałem, że mi do Oliwy/Przymorza za daleko
Btw - gdybyś podał dokładniejsze namiary na owego speca to
może się wybiorę.
Skrzynia leci na oględziny
jak będę znał koszt remontu to będę się zastanawiał
aczkolwiek wolę zapłacić parę szelestów więcej za remont i mieć
sprzęt porządnie zrobiony na dłuższy czas - pewny
niż zapłacić trochę mniej za coś, czego nie znam, nie wiem
co jest w środku, nie wiem jak szybko się sypnie itd
Z wyciąganiem skrzyni jest za dużo zabawy (gdy się to robi pod domem
na parkingu), żebym chciał ryzykować w najbliższym czasie powtórkę
z rozrywki.
Disco 3.9 LPG

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » sob sie 26, 2006 6:52 pm

bratek pisze:bo Ty oklejasz u innego gościa niż ja - przeca pisałem, że mi do Oliwy/Przymorza za daleko
Btw - gdybyś podał dokładniejsze namiary na owego speca to
może się wybiorę.
Skrzynia leci na oględziny
jak będę znał koszt remontu to będę się zastanawiał
aczkolwiek wolę zapłacić parę szelestów więcej za remont i mieć
sprzęt porządnie zrobiony na dłuższy czas - pewny
niż zapłacić trochę mniej za coś, czego nie znam, nie wiem
co jest w środku, nie wiem jak szybko się sypnie itd
Z wyciąganiem skrzyni jest za dużo zabawy (gdy się to robi pod domem
na parkingu), żebym chciał ryzykować w najbliższym czasie powtórkę
z rozrywki.
serwis skrzyni do serii jest mniej wiecej nie oplacalny, no chybaze masz nadmiar keszu 8)

bratek
Posty: 387
Rejestracja: pn gru 13, 2004 3:09 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: bratek » śr maja 16, 2007 8:48 pm

LR_Olek pisze: serwis skrzyni do serii jest mniej wiecej nie oplacalny, no chybaze masz nadmiar keszu 8)
tak mnie się właśnie odświeżyło temat i patrzę - aleś pojechał - a posiadanie Serii to niby opłacalne jest?
Disco 3.9 LPG

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » śr maja 16, 2007 9:26 pm

A ja dopisze ze Pan z Oliwy okleja i owszem ale chyba w dzwigach.

Okleilem u niego okladziny od recznego, zero trzymania. Zakupilem nowe fabryczne (niewiele drozsze od oklejenia), hamulec reczny zyletka.

To czym on okleja jest twarde jak beton i sluzy do regeneracji hardmadafaka okladzin w suwnicach.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr maja 16, 2007 9:28 pm

hitry dwa razy płaci
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » śr maja 16, 2007 9:46 pm

Discotheque pisze:A ja dopisze ze Pan z Oliwy okleja i owszem ale chyba w dzwigach.
bo do disco to juz sie nie oplaca.. :lol:

bratek
Posty: 387
Rejestracja: pn gru 13, 2004 3:09 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: bratek » czw maja 17, 2007 6:28 am

Discotheque pisze:A ja dopisze ze Pan z Oliwy okleja i owszem ale chyba w dzwigach.

Okleilem u niego okladziny od recznego, zero trzymania. Zakupilem nowe fabryczne (niewiele drozsze od oklejenia), hamulec reczny zyletka.

To czym on okleja jest twarde jak beton i sluzy do regeneracji hardmadafaka okladzin w suwnicach.
Witizen - Gdynia Leszczynki :)2
Disco 3.9 LPG

Awatar użytkownika
Roch
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: pn lis 08, 2004 10:32 am
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Roch » czw maja 17, 2007 9:11 am

znam- to na moich starych smieciach.
kupowalem tam klocki i bylem zadowolony.
Landrąver Discovęry 200tdi

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » czw maja 17, 2007 10:49 pm

bratek pisze:
Discotheque pisze:A ja dopisze ze Pan z Oliwy okleja i owszem ale chyba w dzwigach.

Okleilem u niego okladziny od recznego, zero trzymania. Zakupilem nowe fabryczne (niewiele drozsze od oklejenia), hamulec reczny zyletka.

To czym on okleja jest twarde jak beton i sluzy do regeneracji hardmadafaka okladzin w suwnicach.
Witizen - Gdynia Leszczynki :)2
Kiedys za czasow kiedy to mercedesy jezdzily na trzynastkach a opony radialne w duzym fiacie byly szczytem lansu obijalem u niego tarcze sprzegla do osobowek.

Na 10 sztuk 8 szarpalo :)21
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » czw maja 17, 2007 10:54 pm

czesław&jarząbek pisze:hitry dwa razy płaci
:)21
Nie chytrosc tylko brak swiadomosci spolecznej i aktualnych cen czesci.
Wtedy jeszcze sobie wyobrazalem ze jak Land Rover to i nowe czesci sa tylko dla arystokratow.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

bratek
Posty: 387
Rejestracja: pn gru 13, 2004 3:09 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: bratek » pt maja 18, 2007 6:24 am

Discotheque pisze:
bratek pisze:
Discotheque pisze:A ja dopisze ze Pan z Oliwy okleja i owszem ale chyba w dzwigach.

Okleilem u niego okladziny od recznego, zero trzymania. Zakupilem nowe fabryczne (niewiele drozsze od oklejenia), hamulec reczny zyletka.

To czym on okleja jest twarde jak beton i sluzy do regeneracji hardmadafaka okladzin w suwnicach.
Witizen - Gdynia Leszczynki :)2
Kiedys za czasow kiedy to mercedesy jezdzily na trzynastkach a opony radialne w duzym fiacie byly szczytem lansu obijalem u niego tarcze sprzegla do osobowek.

Na 10 sztuk 8 szarpalo :)21
Miał sporo czasu i okazji do ćwiczenia - aktualnie nie jest źle :wink:
Disco 3.9 LPG

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pt maja 18, 2007 6:52 am

a ja obijalem tarcze sprzegla do serii u tego typa z oliwy i bylo ok

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość