problem ze skrzynia

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Mih
Posty: 447
Rejestracja: wt maja 03, 2005 11:41 am
Lokalizacja: janow

Post autor: Mih » ndz lip 01, 2007 1:15 pm

a wracajac do tematu, bloczy sie synchronizator 5 biegu, jest nowy, i cos z nim tak, skrzynia ma napady raz sie bloczy raz nie, ale czesciej tak. i wtedy tak ciagnie ze trudno jedynke wylaczyc, na na wstecznym to jakbym mial reczny zaciagniety.
ERA...ERO disco..ROSJA&JAPONIA RZADZI

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz lip 01, 2007 1:26 pm

dodatki molibdenowe są spoko.
popieram.

w jednym z poprzednich wcieleń oleje z dodatkami molibdenowymi stosowałem w ciężarówkach-robiły bardzo fajnie.

lane do "naszych syfów" wyraznie zmieniały kulturę pracy mechanizmów.

jedynie mam kiepskie doświadczenie z olejem silnikowym fuchs z dodatkiem molibdenowym właśnie-starzeje się w motórze znacznie szybciej niż każdy inny olej.
ale ćwiczyłem to na wi-ejcie także mógł go wykanczać proces przetwarzania paliwa w ciepło...
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » ndz lip 01, 2007 2:04 pm

Najlepsze sa w ofercie liqui moly dodatki zatytulowane "zapobieganie problemom" :)21
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz lip 01, 2007 5:01 pm

jogibabuu pisze:w nowej nic sie nie poprawilo, w sumie warunki ma lepsze niz w dziupli ale nie chce dalej wspolpracowac... :)21
może jej górskie powietrze nie służy?
albo ją w ciemnicy trzymasz
albo coś...
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Elwood
 
 
Posty: 1374
Rejestracja: śr lis 22, 2006 10:27 am
Lokalizacja: z wykopalisk...
Kontaktowanie:

Post autor: Elwood » ndz lip 01, 2007 5:01 pm

czesław&jarząbek pisze:dodatki molibdenowe są spoko.
popieram.

w jednym z poprzednich wcieleń oleje z dodatkami molibdenowymi stosowałem w ciężarówkach-robiły bardzo fajnie.

lane do "naszych syfów" wyraznie zmieniały kulturę pracy mechanizmów.

jedynie mam kiepskie doświadczenie z olejem silnikowym fuchs z dodatkiem molibdenowym właśnie-starzeje się w motórze znacznie szybciej niż każdy inny olej.
ale ćwiczyłem to na wi-ejcie także mógł go wykanczać proces przetwarzania paliwa w ciepło...
:)21
Fuchs to bardzo dobra marka, jeden z nieliczych producentów olejów i smarów. Zgadzam się z tym co napisał Ptak.
Reanimowanie przekładni dodatkami to kieliszek przed krzesłem. Moge polecić zdecydowanie oleje Mobila (zwłaszcza silnikowe) a dla extra Wagantów Motula (choć to już przerost formy nad treścią). Poza tym za nim bezmyślnie coś dodamy warto zasięgnąć opinii u źródła, jedyny problem to tylko do niego trafić.
A propos Alfy (gwarancja), stało w papierach z serwisu jak drut.
The Bluesmobile
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."

Awatar użytkownika
kondziu
Posty: 544
Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: kondziu » ndz lip 01, 2007 8:00 pm

Ostatnio dodałem do reduktora i skrzyni dodatek moli z dwusiarczkiem i rewelacja ciszej biegi lepiej wchodzą i nie ma takich stuków na luzie reduktora. Pierwszy produkt który rzeczywiście działa na mechanikę a nie tylko na psychikę :)2
Disco 95 300tdi
ONE LIFE. LIVE IT.
http://4x4.szczecin.pl

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » ndz lip 01, 2007 8:36 pm

kondziu pisze:Ostatnio dodałem do reduktora i skrzyni dodatek moli z dwusiarczkiem
a ile tego wlales ?

jak w ogole to sie dawkuje,bo wyczytalem gdzies w otchlani sieci ze taka tuba za przeszlo 20 zyli to starczy na litr oleju, co przy ilosciach hurtowych jakie wlewa sie do lr to troszke duzawo keszu ...

Awatar użytkownika
Ptak
Posty: 1612
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 6:01 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Ptak » ndz lip 01, 2007 9:03 pm

Dużawo keszu ale robi swoje warto !!
LR Disco 300
LR SIII reanimacja
Chodój łópiesz

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz lip 01, 2007 9:11 pm

Elwood pisze:
czesław&jarząbek pisze:dodatki molibdenowe są spoko.
popieram.

w jednym z poprzednich wcieleń oleje z dodatkami molibdenowymi stosowałem w ciężarówkach-robiły bardzo fajnie.

lane do "naszych syfów" wyraznie zmieniały kulturę pracy mechanizmów.

jedynie mam kiepskie doświadczenie z olejem silnikowym fuchs z dodatkiem molibdenowym właśnie-starzeje się w motórze znacznie szybciej niż każdy inny olej.
ale ćwiczyłem to na wi-ejcie także mógł go wykanczać proces przetwarzania paliwa w ciepło...
:)21
Fuchs to bardzo dobra marka, jeden z nieliczych producentów olejów i smarów. Zgadzam się z tym co napisał Ptak.
Reanimowanie przekładni dodatkami to kieliszek przed krzesłem. Moge polecić zdecydowanie oleje Mobila (zwłaszcza silnikowe) a dla extra Wagantów Motula (choć to już przerost formy nad treścią). Poza tym za nim bezmyślnie coś dodamy warto zasięgnąć opinii u źródła, jedyny problem to tylko do niego trafić.
A propos Alfy (gwarancja), stało w papierach z serwisu jak drut.
mobil jest bardzo często podrabiany. tak jak i pozostałe z "topowych" marek.
miałem też sceny z atf'em mobila w beczkach 20litrowych-automaty nie robiły zimą.
na atf shella nie robiły ostatnio nawet latem...
#noichuj

Awatar użytkownika
jogibabuu
Posty: 784
Rejestracja: ndz sty 18, 2004 9:36 pm
Lokalizacja: brenna

Post autor: jogibabuu » ndz lip 01, 2007 10:31 pm

LR_Olek pisze:
kondziu pisze:Ostatnio dodałem do reduktora i skrzyni dodatek moli z dwusiarczkiem
a ile tego wlales ?

jak w ogole to sie dawkuje,bo wyczytalem gdzies w otchlani sieci ze taka tuba za przeszlo 20 zyli to starczy na litr oleju, co przy ilosciach hurtowych jakie wlewa sie do lr to troszke duzawo keszu ...
na poludniu zaplacilem 15 zl/szt. - dalem 3 szt.
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
kondziu
Posty: 544
Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: kondziu » pn lip 02, 2007 7:06 am

Koszt w hurtowni 19 zł na alllegro koło 20 wchodzi 1 tubka na 1 litr ale warto bo mozna zaoszczędzić później na naprawie skrzyni a to już boli znacznie mocniej
Disco 95 300tdi
ONE LIFE. LIVE IT.
http://4x4.szczecin.pl

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » pn lip 02, 2007 10:50 am

koledzy, ze sie podepnę pod temat... !!

jak ten dwusiarczek molibdenu sie ma do wyciszenia mostu ??

testowal moze ktos ??
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
Ptak
Posty: 1612
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 6:01 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Ptak » pn lip 02, 2007 2:14 pm

A i owszem tylko nie oczekuj cudu zmniejszy tarcie itd. ale w miejsca wyłamanych zębów nie wyrosną nowe. Generalnie robi dobrze :D
LR Disco 300
LR SIII reanimacja
Chodój łópiesz

Awatar użytkownika
M-461
 
 
Posty: 241
Rejestracja: wt sty 13, 2004 11:30 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: M-461 » czw lip 05, 2007 11:47 pm

Ja też zaryzykowałem i podczas wymiany oleju w skrzynkach, dodałem specyfiku. Zrobiło się ciszej, biegi lekko wchodzą. Przed wymianą, gdy wrzucałem pierwszy bieg to potrafił często zgrzytnąć teraz :)2

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » czw lip 05, 2007 11:57 pm

normalnie aż chyba ja tego doleje, bo póki co uszlachetniałem tylko wodą :wink:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości