wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
LandRadek
-

- Posty: 209
- Rejestracja: sob gru 02, 2006 11:07 pm
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Post
autor: LandRadek » ndz sie 12, 2007 8:07 pm
Witam szanowne Grono!
Zaolejone szczęki hamulcowe, tarcza hamulcowa, z jej osłony kapie olejo-smar. Padła uszczelka półosi?
Na wymianę jakich elementów się nastawić i czy są one ogólniedostępne ?
Niefajnie jeździć na trzech kołach czekając tydzień na przesyłkę...
Disco 300
Jak ktoś umi, to proszę o sugestie
-
świerszcz

- Posty: 483
- Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Sulejówek
Post
autor: świerszcz » ndz sie 12, 2007 8:28 pm
LandRadek pisze:Witam szanowne Grono!
Zaolejone szczęki hamulcowe, tarcza hamulcowa, z jej osłony kapie olejo-smar. Padła uszczelka półosi?
Na wymianę jakich elementów się nastawić i czy są one ogólniedostępne ?
Niefajnie jeździć na trzech kołach czekając tydzień na przesyłkę...
Disco 300
Jak ktoś umi, to proszę o sugestie
nie półosi tylko piasty - półoś masz uszczelnianą papierową geniu uszczlką lub hamskim silikonem łod zewnątrz - zabierak znaczy.
jeśłi polało ci łod środka, po tarczy i masz mokrą oponę i felgę - to uszczelniacz piasty - przy okazji sprawdź sobie łożyska tejże - graty ogólnie dostępne bez histerii
możesz mieć oczywiście wywaloną bieżnię uszczelniacza na piaście - trzeba by zabielić u tokarza ale nie popadajmy w skrajności

-
LandRadek
-

- Posty: 209
- Rejestracja: sob gru 02, 2006 11:07 pm
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Post
autor: LandRadek » ndz sie 12, 2007 8:42 pm
A dziekuję Koledze!
-
świerszcz

- Posty: 483
- Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Sulejówek
Post
autor: świerszcz » ndz sie 12, 2007 8:44 pm
silwuple

-
LandRadek
-

- Posty: 209
- Rejestracja: sob gru 02, 2006 11:07 pm
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Post
autor: LandRadek » ndz sie 12, 2007 8:54 pm
Ach ta etykieta...

-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » ndz sie 12, 2007 8:55 pm
w 200zl w czesciach powinienes sie zamknac...,mozliwe ze taniej
lozyska,podkladka i simmering
-
misiacz
- jestem tu nowy...

- Posty: 22
- Rejestracja: czw mar 30, 2006 12:46 am
- Lokalizacja: Klecza Dolna
Post
autor: misiacz » pn sie 13, 2007 8:24 am
świerszcz pisze:LandRadek pisze:Witam szanowne Grono!
Zaolejone szczęki hamulcowe, tarcza hamulcowa, z jej osłony kapie olejo-smar. Padła uszczelka półosi?
Na wymianę jakich elementów się nastawić i czy są one ogólniedostępne ?
Niefajnie jeździć na trzech kołach czekając tydzień na przesyłkę...
Disco 300
Jak ktoś umi, to proszę o sugestie
nie półosi tylko piasty - półoś masz uszczelnianą papierową geniu uszczlką lub hamskim silikonem łod zewnątrz - zabierak znaczy.
jeśłi polało ci łod środka, po tarczy i masz mokrą oponę i felgę - to uszczelniacz piasty - przy okazji sprawdź sobie łożyska tejże - graty ogólnie dostępne bez histerii
możesz mieć oczywiście wywaloną bieżnię uszczelniacza na piaście - trzeba by zabielić u tokarza ale nie popadajmy w skrajności

A właśnie że trzeba wymienić simering półosi. Co z tego że wymienisz simering piasty jak w środku olej będzie sobie wypłukiwał smar z łożysk. Też mi sie tak stało więc dokonałem następującego zakupu :
-simering półośki (20 zeta)
-uszczelka na łączeniu mostu i piasty + uszczelka na zabierak (grosze).
-simering piasty (22 zeta)
Papierowa uszczelka na zabieraku uszczelnia tylko żeby sie z frontu olej nie wylewał. Popaczciesz se na schematy.
-
świerszcz

- Posty: 483
- Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Sulejówek
Post
autor: świerszcz » pn sie 13, 2007 2:45 pm
misiacz pisze:świerszcz pisze:LandRadek pisze:Witam szanowne Grono!
Zaolejone szczęki hamulcowe, tarcza hamulcowa, z jej osłony kapie olejo-smar. Padła uszczelka półosi?
Na wymianę jakich elementów się nastawić i czy są one ogólniedostępne ?
Niefajnie jeździć na trzech kołach czekając tydzień na przesyłkę...
Disco 300
Jak ktoś umi, to proszę o sugestie
nie półosi tylko piasty - półoś masz uszczelnianą papierową geniu uszczlką lub hamskim silikonem łod zewnątrz - zabierak znaczy.
jeśłi polało ci łod środka, po tarczy i masz mokrą oponę i felgę - to uszczelniacz piasty - przy okazji sprawdź sobie łożyska tejże - graty ogólnie dostępne bez histerii
możesz mieć oczywiście wywaloną bieżnię uszczelniacza na piaście - trzeba by zabielić u tokarza ale nie popadajmy w skrajności

A właśnie że trzeba wymienić simering półosi. Co z tego że wymienisz simering piasty jak w środku olej będzie sobie wypłukiwał smar z łożysk. Też mi sie tak stało więc dokonałem następującego zakupu :
-simering półośki (20 zeta)
-uszczelka na łączeniu mostu i piasty + uszczelka na zabierak (grosze).
-simering piasty (22 zeta)
Papierowa uszczelka na zabieraku uszczelnia tylko żeby sie z frontu olej nie wylewał. Popaczciesz se na schematy.
cz ja napisałem że nie trzeba

- napisałem co cieknie.... czytać proszę uważniej, abstrahując od diagnostyki na odległość

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości