Nowy prosi o pomoc ,Problem z Td5

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Kwasiu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pt wrz 08, 2006 3:38 pm
Lokalizacja: Krakow

Nowy prosi o pomoc ,Problem z Td5

Post autor: Kwasiu » pn sie 27, 2007 8:25 pm

Witam!
Miesiac temu osobiscie sprowadzilem disko Td5 z 2002r .110tys km z salonu w niemczech (ksiazka serwisowa faktury z serwisu ).Autko smigalo aż miło,po przejechaniu ok 5000km wracajac z urlopu zaczął słabnąć,nierówno pracować(brakowało mu mocy). Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu pracował normalnie ale po przejechaniu paru kilometrów problem powracał.Przewertowałem dość dokładnie posty i znalazłem kilka podobnych objawów ale niechce nic sugerować.
Na koniec dodam ,ze paliwo raczej ok tankuje na firmowych stacjach a problem wystąpił jakieś 200km po ostatnim tankowaniu.
Prosze o jakieś sugestie .
Ostatnio zmieniony pn sie 27, 2007 9:01 pm przez Kwasiu, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pn sie 27, 2007 8:38 pm

prodżekt thunder
:)21

zagadnienie jest złożone i wielowątkowe.
wielowątkowość rozwija się zależnie od środków zaangażowanych...
to coś jak taki piętrowy epitet...np zamiast powiedzieć o kobiecie klabzdra można użyć określenia "wygląda jak smiercionośna sekretarka szatana z niemieckiego filmu porno"
:)21

nie ma łatwych odpowiedzi. są drogie lub bardzo drogie.
najtańsza to podpięcie się pod komputer i odczytanie błędów zapisanych w sterowniku...
#noichuj

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pn sie 27, 2007 8:51 pm

czesław&jarząbek pisze: najtańsza to podpięcie się pod komputer i odczytanie błędów zapisanych w sterowniku...
to jest nie do pomyslenia... :lol: iz to taie proste.
sadze ze czycha w tej prostocie jakis podstep :D

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pn sie 27, 2007 8:54 pm

nie ma podstępu.
jest przedział...
podpięcie [cena zależna od specyfiki rynku lokalnego]+przedział...od 700 do 12000
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » pn sie 27, 2007 9:16 pm

12000 to pół nowego komputera jak mniemam
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pn sie 27, 2007 9:23 pm

czesław&jarząbek pisze:nie ma podstępu.
jest przedział...
podpięcie [cena zależna od specyfiki rynku lokalnego]+przedział...od 700 do 12000
:)21
to tak jak z zakupem akwarium....

zaczynamy od 35zl i tak do konca mojej wybujalej wyobrazni :)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pn sie 27, 2007 9:26 pm

Broncosaurus pisze:12000 to pół nowego komputera jak mniemam
bynajmniej.

zaledwie komplet pompowtrysków z rabatem a bez robocizny.


:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pn sie 27, 2007 9:27 pm

LR_Olek pisze:
czesław&jarząbek pisze:nie ma podstępu.
jest przedział...
podpięcie [cena zależna od specyfiki rynku lokalnego]+przedział...od 700 do 12000
:)21
to tak jak z zakupem akwarium....

zaczynamy od 35zl i tak do konca mojej wybujalej wyobrazni :)21
poniekąd...

ale system akwarystyczny pasuje bardziej do freelanderów

:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » pn sie 27, 2007 9:31 pm

zaledwie komplet pompowtrysków z rabatem a bez robocizny.


:)21[/quote]



nice :)

a do mojego jakos tanie mi zwirek policzył wtryski
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pn sie 27, 2007 9:32 pm

no.
coś w okolicy 170zeta/sztuka o ile pamiętam.
nie warto nawet zapinać na maszynę do sprawdzania tylko od razu zmieniać na nowe.
#noichuj

Kwasiu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pt wrz 08, 2006 3:38 pm
Lokalizacja: Krakow

Post autor: Kwasiu » czw sie 30, 2007 11:03 am

Dzieki za dotychczasową pomoc,i prosze o dalsze uwagi.
Serwis stwierdził"1 pompowtryskiwacz do wymiany i może 5 ale to sie wyjaśni po wymianie 1 i diagnostyce na kompie.Co robic ,czy diagnostyka komputerowa daje 100% pewnosci co do koniecznosci wymiany pompowtryskiwacza?

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » czw sie 30, 2007 11:42 am

cóż...jak mawiają...każdego szkoda
:)21

jak nie umiesz czytać ze zrozumieniem to zbieraj na pompowtryski sztuk 5...
#noichuj

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » czw sie 30, 2007 12:05 pm

taa te komputery

ja jak kiedyś pojechałem z płaskim do ASO na kompa bo samochód gasł po rozgrzaniu, to z kompa wyszło, że jest walnięty czujnik temperatury na przepływomierzu i dawaj szukanie przez długi czas nowego przepływomierza bo w ASO był okrutnie drogi.
I tak po dłuższym czasie fartem trafiłem do speca który stwierdził, że przyczyną jest zwalony moduł zapłonu, a i sam czujnik też wymienił choć był przepływomierz był niby nierozbieralny.
Jak mi powiedziano to niektóre kompy pokazują pierwszy błąd z brzega jaki zarejestrują, który nie koniecznie musi być przyczyną konkretnych problemów.
Ale jak to jest w LR to ja nie wiem.

:D
LR Rendzi stajla :)

Robert Patrol
Posty: 371
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 4:22 pm
Lokalizacja: Bielsk Podl.

Post autor: Robert Patrol » czw sie 30, 2007 12:14 pm

TRAWOLT pisze:taa te komputery

ja jak kiedyś pojechałem z płaskim do ASO na kompa bo samochód gasł po rozgrzaniu, to z kompa wyszło, że jest walnięty czujnik temperatury na przepływomierzu i dawaj szukanie przez długi czas nowego przepływomierza bo w ASO był okrutnie drogi.
I tak po dłuższym czasie fartem trafiłem do speca który stwierdził, że przyczyną jest zwalony moduł zapłonu, a i sam czujnik też wymienił choć był przepływomierz był niby nierozbieralny.
Jak mi powiedziano to niektóre kompy pokazują pierwszy błąd z brzega jaki zarejestrują, który nie koniecznie musi być przyczyną konkretnych problemów.
Ale jak to jest w LR to ja nie wiem.

:D
w LR komputer pokazuje tylko te najdroższe błędy ;)
Y60 Dobinsons+3"

Obejrzyj!! "Nocna zmiana" na google.com

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » czw sie 30, 2007 12:17 pm

Robert Patrol pisze: w LR komputer pokazuje tylko te najdroższe błędy ;)
:)2 :D
LR Rendzi stajla :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość