Def 90 koła max

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pn mar 05, 2007 2:24 pm

AM Patrol pisze:w mojej 110 Kubo :D sa 235/85R16 ale wynika to z mocy mojego silniczka wierzbik ma 255/85R16 i jezdzi zaje....
moc mocą, ale pomys co ile przy takich oponkach luzy się kasuje, jak czują się przeguby i przy jeździe ala Gazfi, co ile coś eksploduje, lub bokiem wychodzi? :wink:

BTW 2,5D czy 2,5TD 8)
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
PiotreQ
Posty: 681
Rejestracja: pt lip 22, 2005 6:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: PiotreQ » pn mar 05, 2007 3:59 pm

Tapeworm pisze:
AM Patrol pisze:w mojej 110 Kubo :D sa 235/85R16 ale wynika to z mocy mojego silniczka wierzbik ma 255/85R16 i jezdzi zaje....
moc mocą, ale pomys co ile przy takich oponkach luzy się kasuje, jak czują się przeguby i przy jeździe ala Gazfi, co ile coś eksploduje, lub bokiem wychodzi? :wink:

BTW 2,5D czy 2,5TD 8)
najlepiej wiedza ci co takie maja :)2

AM Patrol
 
 
Posty: 162
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 10:30 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: AM Patrol » pn mar 05, 2007 4:12 pm

dramatyzujecie w suzuce gdzie przegubik maluski i poloski takie cieniutkie kola takie DUZZZZE zalozone mamy i wiesz samochod troszke dostaje w dup.... :D
Asia

AM Patrol
 
 
Posty: 162
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 10:30 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: AM Patrol » pn mar 05, 2007 4:16 pm

Tapeworm pisze:
AM Patrol pisze:w mojej 110 Kubo :D sa 235/85R16 ale wynika to z mocy mojego silniczka wierzbik ma 255/85R16 i jezdzi zaje....
moc mocą, ale pomys co ile przy takich oponkach luzy się kasuje, jak czują się przeguby i przy jeździe ala Gazfi, co ile coś eksploduje, lub bokiem wychodzi? :wink:

BTW 2,5D czy 2,5TD 8)
jak mu wybuchnie poraz kolejny to moze sie skusi na blokadki z polosiami :D mamy 2,5TD kiedys podobno 88 konikow ale i tak jest fajny :)2
Asia

Awatar użytkownika
PiotreQ
Posty: 681
Rejestracja: pt lip 22, 2005 6:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: PiotreQ » pn mar 05, 2007 4:28 pm

AM Patrol pisze:dramatyzujecie w suzuce gdzie przegubik maluski i poloski takie cieniutkie kola takie DUZZZZE zalozone mamy i wiesz samochod troszke dostaje w dup.... :D
tez uważam ze przesadzają...

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pn mar 05, 2007 6:59 pm

AM Patrol pisze:dramatyzujecie w suzuce gdzie przegubik maluski i poloski takie cieniutkie kola takie DUZZZZE zalozone mamy i wiesz samochod troszke dostaje w dup.... :D
wszystko zależy od tego jak się jedzie, jak ktoś myśli, że Def czy Disco nadają się do upalania i wszystko zniosą, że wogule są super, to w połączeniu z brakiem wyczucia i techniki...a potem opinia jest jaka jest :roll:
BTW ile suza ma satelit, ile waży i ile koni pcha ją do przodu ?? :)21
Może mieć słabsze półosie bo nie są aż tak obciążone :wink:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

AM Patrol
 
 
Posty: 162
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 10:30 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: AM Patrol » pn mar 05, 2007 8:11 pm

wbrew pozorom nasza suzuka wazy 1400 kg i ma prawie 33' i dosc przelozen wiec moment na kolach spory ostatnio wzmocniona polos troszke skrecilismy i pod noga darka latwo to ona nie ma choc znamy takiego co bardziej katuje sprzeta :)21 podobnego
Asia

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pn mar 05, 2007 8:34 pm

AM Patrol pisze: nasza suzuka wazy 1400 kg i ma prawie 33'
Wasza suzuka ma niewiele wspólnego z orginałem :)21
Myślałem tu o sprzętach pokroju Kuszmana lub Sałaty :wink:

Moje Disco też waży trochę więcej niż w kwitach :wink:
tylko raz mogę powiedzieć, że go katowałem, w Serocku na piaskarniach... jakbym miał tam zwykłe półosie i dwie satelity to w połączeniu z 265/75 była by masakra :roll:
A tak poszło inne ogniwo w układzie: krzyżaki :)21
Dodam, że przed Serocckiem luzu nie miały, a tydzień po spotkaliśmy się pod tesko...reszte znasz :wink:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pn mar 05, 2007 8:40 pm

tasiemiec...ja cie prosze...obiecaj przy świadkach, że na zlocie nie bedziesz tyle i tak durnowato gadał...

:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pn mar 05, 2007 8:44 pm

Tak naprawde to ja cichy jestem, mordy niedre, pije mało, upijam się szybko :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

AM Patrol
 
 
Posty: 162
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 10:30 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: AM Patrol » pn mar 05, 2007 9:40 pm

ty tasiemiec my rozmawiamy o wiekszych oponach i fabrycznym ukladzie przeniesienia napedu a nie o koleczkach kuszmana i salaty :D a ukrecic mozna i polos srednicy tunelu WZ :)21
Asia

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » wt mar 06, 2007 8:09 am

Ja tam mam oryginał i 255/85/16 i na razie zyje :)2 Z silnym akcentem na "na razie" bo suzus czesci nie ma :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
PiotreQ
Posty: 681
Rejestracja: pt lip 22, 2005 6:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: PiotreQ » wt mar 06, 2007 8:38 am

GAZFAN pisze:Ja tam mam oryginał i 255/85/16 i na razie zyje :)2 Z silnym akcentem na "na razie" bo suzus czesci nie ma :)21
ale ty nie masz defektera !!

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » wt mar 06, 2007 9:08 am

Tasiemiec tez nie ma i sie wypowiada :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
Namdan
 
 
Posty: 966
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Z Organizacji Wyzwolenia Plasteliny

Post autor: Namdan » wt mar 06, 2007 9:56 am

Trzy lata upalam defektera na przemian 255/85/16 i 35/12.5/15 (przewaga 33jek) i to auto służy mi tylko w teren do upalania. Chociaż technikę jazdy jaką miałem za czasów patrola to zmieniłem...
Co do mechaniki auta vs duże koła to: przez ten czas grzecznie kasuje luzy na piastach (dwa razy w roku ale żadnych wymian łożysk i awarii) i wymieniam prawe przeguby (specyfika kierowcy myślę). Auto ma do tego jeszcze 1 calowe dystanse. Piasty są w sumie OK.
Nie wypowiadam się co do satelit bo nie mam standartowych, niedługo trzeba będzie regenerować wały ale myśle, ze dużo wytrzymały. Poszło sprzęgło ale to co z nim wyprawiałem to zgroza więc się nie liczy, zarżnąłem dwie pompy wspomagania ale po prostu były to tanie zamienniki.
LT230 i R380 stan bdb. Brak problemów z dwójką, minimalny, symboliczny luz na wałku łaczącym.
silnik bez problemów, zero awarii.
Nie jest tak źle.
Defender głupio wygląda na kółkach mniejszych niż 7.5R16 a jak sie da 2 cale liftu to 33ki wyglądają smutno...

Silnik ma parę tym kręcić. Niedawno zdarzyło mi się zerwać przyczepność na suchym asfalcie na 35kach przy ruszaniu spod świateł w czasie próby z patrolem. Faktem jest, że było bardzo zimno.
Nazywam się Gordon, Gordon Shumway

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » wt mar 06, 2007 6:54 pm

GAZFAN pisze:Tasiemiec tez nie ma i sie wypowiada :)21
mam dychoteke, praktycznie całkowita zgodność podzespołów, nie licząc reduktora i mostu w 110 tkach :wink:
mówie o układzie napędowym :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

AM Patrol
 
 
Posty: 162
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 10:30 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: AM Patrol » wt mar 06, 2007 9:02 pm

Na wytknięciu słusznego błędu :oops: w podpisie , Kuba poprawiono :)21
Asia

Awatar użytkownika
PiotreQ
Posty: 681
Rejestracja: pt lip 22, 2005 6:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: PiotreQ » wt mar 06, 2007 10:18 pm

Namdan pisze: Niedawno zdarzyło mi się zerwać przyczepność na suchym asfalcie na 35kach przy ruszaniu spod świateł w czasie próby z patrolem. Faktem jest, że było bardzo zimno.
to jaki ty tam masz motor ??

Awatar użytkownika
Namdan
 
 
Posty: 966
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Z Organizacji Wyzwolenia Plasteliny

Post autor: Namdan » wt mar 06, 2007 10:50 pm

Piotreq pisze:
Namdan pisze: Niedawno zdarzyło mi się zerwać przyczepność na suchym asfalcie na 35kach przy ruszaniu spod świateł w czasie próby z patrolem. Faktem jest, że było bardzo zimno.
to jaki ty tam masz motor ??
Przeciętna 300ka. To dobre motorki. Na ciepłym asfalcie pewnie by nie wyszło a tak poprawiło mi to humor. 8)
Nazywam się Gordon, Gordon Shumway

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości