Liftujemy

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Liftujemy 2": OME czy PROCOMP (jesli cena nieistotna)

Full OME
40
47%
Full PROCOMP 9000
9
10%
Inne lub mieszane
28
33%
Podkladki i inne cuda.
9
10%
 
Liczba głosów: 86

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » czw lip 05, 2007 9:22 pm

A ja - korzystajac z tego ze nie ma Czeslawa - zapytam o sprezyny i amory firmy.......

No nie...
Nie mogie :)21

Mnie po zalozeniu KS +2", wyszlo podniesienie (bez uniesienia):
- przod 3 i 4 cm,
- tyl (HD) - 6 i 7 cm

Czyli, jakby wyciagnac srednia arytmetyczna z wszystkich czterech, to by wyszlo +2" :)

Ale nie wiadomo w jakim stanie byly poprzednie - bo nie wiem nadal ile fabrycznie powinna wynosic odleglosc od ziemi do blotnika.

Przy odkreconych stabilizatorach wykrzyz znacznie sie poprawia (truizm), tylny amor (obnizony) - wydaje sie wystarczac, ale przedni bez stabilizatora jest za krotki.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » pt lip 06, 2007 6:51 am

Ja testuje Scorpiony :)2 wychodzi na prawde fajnie :)

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » pt lip 06, 2007 6:53 am

GAZFAN pisze:Ja testuje Scorpiony :)2 wychodzi na prawde fajnie :)
no fajnie
Obrazek
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
szpak
 
 
Posty: 118
Rejestracja: wt cze 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: W-wa/Bielany

Post autor: szpak » pt lip 06, 2007 9:05 am

[quote="pezet"]
Mnie po zalozeniu KS +2", wyszlo podniesienie (bez uniesienia):
- przod 3 i 4 cm,
- tyl (HD) - 6 i 7 cm
quote]

a tak baj de łej - po jakim czasie siądzie tył ??
założyłem taki zestaw do RRC i wygląda trochę komicznie :)

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » pt lip 06, 2007 10:15 am

szpak pisze:
pezet pisze: Mnie po zalozeniu KS +2", wyszlo podniesienie (bez uniesienia):
- przod 3 i 4 cm,
- tyl (HD) - 6 i 7 cm
quote]

a tak baj de łej - po jakim czasie siądzie tył ??
założyłem taki zestaw do RRC i wygląda trochę komicznie :)
RRC plus 2" wyglada bardzo fajnie. a jeszcze jak buda jest 2" i wyciete ładnie nadkola i jest na 33" to w ogole pieknie :)21

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pt lip 06, 2007 10:27 am

tylko dyfry wybuchają :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
szpak
 
 
Posty: 118
Rejestracja: wt cze 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: W-wa/Bielany

Post autor: szpak » pt lip 06, 2007 10:41 am

GAZFAN pisze: a tak baj de łej - po jakim czasie siądzie tył ??
założyłem taki zestaw do RRC i wygląda trochę komicznie :)
RRC plus 2" wyglada bardzo fajnie. a jeszcze jak buda jest 2" i wyciete ładnie nadkola i jest na 33" to w ogole pieknie :)21[/quote]

ja się będę upierał, że komicznie - podobnie jak w opisie u pezeta tył jest usniesiony dosyć znacznie względem przodu (a co będzie jak zapodam zderzak+wyciągrkę) - dlatego pytam kiedy to klapnie ?

poza tym wydaje mi się, że 300tdi nie za chętnie będzie współpracował z 33''

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » pt lip 06, 2007 12:54 pm

jakie 300 tdi? ja mam 200tdi :)21
stoi rowno bo w zestawie Scorpiona przod ma wyzsze sprezyny co niweluje roznice :)2

Awatar użytkownika
szpak
 
 
Posty: 118
Rejestracja: wt cze 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: W-wa/Bielany

Post autor: szpak » pt lip 06, 2007 1:20 pm

ale ja mam 300 tdi :) na KS i nurkuje (statycznie)

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » pt lip 06, 2007 1:29 pm

u mnie 200tdi nie narzeka na 33"

Awatar użytkownika
szpak
 
 
Posty: 118
Rejestracja: wt cze 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: W-wa/Bielany

Post autor: szpak » pt lip 06, 2007 1:39 pm

no nie wiem - jeżdżąc na szosówkach 205x16 - nawet nie próbuję w terenie działać bez reduktora;
może masz inną skrzynię ? (przełożenia?)
założyłem KSa żeby upchnąć 235/85/16 ale mam lekkie wątpliwości jak autko się będzie na nich spisywać (myślę oczywiście o momencie vs kółka);
GAZFAN - można się gdzieś Twoim RR karnąć (jak by co to na PW)

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » pt lip 06, 2007 1:41 pm

ano wiesz. codziennie pod C.H. Panorama stoi, pod salonem LR :)21

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt lip 06, 2007 3:42 pm

szpak pisze:no nie wiem - jeżdżąc na szosówkach 205x16 - nawet nie próbuję w terenie działać bez reduktora;
może masz inną skrzynię ? (przełożenia?)
założyłem KSa żeby upchnąć 235/85/16 ale mam lekkie wątpliwości jak autko się będzie na nich spisywać (myślę oczywiście o momencie vs kółka);
GAZFAN - można się gdzieś Twoim RR karnąć (jak by co to na PW)
e tam nie ma dramatu na 235/85 MT
ja oprócz jakichś tam zabaw, to jeżdżę codziennie do roboty i czasami nawet się ścigam z plaskaczami :wink:
z tym że ja w między czasie zmiany kółek także byłem na regulacji pompy i jest OK, a to że czasami walnie sadzą z komina to pryszcz :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » pt lip 06, 2007 4:39 pm

Z tago co mowil Jeden Pan, to dlatego z tylu lepiej zapodac HD, bo zwykle szybciej siadaja i z kolei przod jest wyzej.

Misialek wymienil HD na zwykle ze wzgledu na twardosc, ale ja nie czuje zeby byly znaczaco twardsze.

Inna inszosc, ze Inny Pan Co Sie Zna, kiedy jechal na tych niby-oryginalnych, to pytal sie czy mam HD, bo tak jakos sztywniej jest :)

Ale co tam...
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
misialek
 
 
Posty: 1414
Rejestracja: śr lut 04, 2004 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków, Krzeszowice, Misialkowe Lasy

Post autor: misialek » sob lip 07, 2007 9:43 am

pezet pisze:Z tago co mowil Jeden Pan, to dlatego z tylu lepiej zapodac HD, bo zwykle szybciej siadaja i z kolei przod jest wyzej.

Misialek wymienil HD na zwykle ze wzgledu na twardosc, ale ja nie czuje zeby byly znaczaco twardsze.

Inna inszosc, ze Inny Pan Co Sie Zna, kiedy jechal na tych niby-oryginalnych, to pytal sie czy mam HD, bo tak jakos sztywniej jest :)

Ale co tam...
Pojeździj troche na codzień głównie po nasz pięknych asfaltach to zobaczysz jak zmienia się Twój wyraz twarzy z uśmiechu w grymas. Twardość HaDeka wychodzi dopiero po kilkuset kilometrach, zwłaszcza jak często jeździsz. W terenie tego nawet nie czuć.
Jednak nic jak na razie nie przebije seryjnych sprigsów jeśli idzie komfort.
No chyba że sprawne poduchy P38 :wink:
Ranger, XC70, XTZ660

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » sob lip 07, 2007 11:24 am

Tak wyjezdzam z garazu.
W druga strone jest gorzej - bo stromo w dol :)

http://www.youtube.com/watch?v=GHhU8b_xG7E
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
PiotreQ
Posty: 681
Rejestracja: pt lip 22, 2005 6:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: PiotreQ » sob lip 07, 2007 11:59 am

pezet pisze:Tak wyjezdzam z garazu.
W druga strone jest gorzej - bo stromo w dol :)

http://www.youtube.com/watch?v=GHhU8b_xG7E


:)2 nizly patent do nasladowania

Awatar użytkownika
Roch
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: pn lis 08, 2004 10:32 am
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Roch » sob lip 07, 2007 12:15 pm

pezet pisze:Tak wyjezdzam z garazu.
W druga strone jest gorzej - bo stromo w dol :)

http://www.youtube.com/watch?v=GHhU8b_xG7E
niezle.
na filmie wlasciwie wyglada, ze bys sie zmiescil bez gimnastyki...
Landrąver Discovęry 200tdi

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » sob lip 07, 2007 12:46 pm

Nie miesci sie.
Ociera juz o dach, a szyber wystaje jeszcze wyzej.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
scyzoryk73
Posty: 2058
Rejestracja: ndz sty 22, 2006 12:07 pm
Lokalizacja: lasy, wody, piachy pod Kielcami

Post autor: scyzoryk73 » sob lip 07, 2007 12:55 pm

no jest jeszcze inny sposób na niski wyjazd z garażu:
przed wjazdem ładujesz tak z 900 kg np. w postaci bloczka betonowego - wyjdzie ze 30 szt i po wyjeździe zrzucasz co by balast nie przeszkadzał w trakcji :)21
zawsze trzeba widzieć plusy w minusach
za pasem nóż a w ręku kij, krawieckie szydło w kapeluszu

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » sob lip 07, 2007 3:39 pm

pezet pisze:Nie miesci sie.
Ociera juz o dach, a szyber wystaje jeszcze wyzej.
No tak,
przez kiepska jakosc filmu nie widac czarnej gumy u dolu bramy - to ona zawadza i trzeba podnieśc :)
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

rafalwicher
 
 
Posty: 180
Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
Lokalizacja: Oppdal

Post autor: rafalwicher » wt paź 30, 2007 7:51 pm

a ja dzisiaj otrzymalem przesylke od paddock z 2" liftem do mojego RR z czego jestem strasznie szczesliwy. HD oczywiscie. W sklad wchodza sprezyny BriPart zestaw polibuszy i amorki ProComp ES9000.
Pisze ze wzgledu na obsmarowna marke pro comp. Moje pro compy sa obspawane bardzo OK zreszta jak widac na zalaczonym obrazku. kurcze niewiem jak zalaczyc zdjecie :( Ale szpilki obspawane sa bardzo ladnie rowniutenko dookola. Pazdrawiam. Teraz jaka gume najepiej wlozyc po 2"lifcie?
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » wt paź 30, 2007 8:46 pm

rafalwicher pisze:Teraz jaka gume najepiej wlozyc po 2"lifcie?
NIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...........
moge, przeciez w co drugim poscie ktos o to pyta i dostaje odpowiedz,a ty jeszcze nie wiesz?

a w ogole silnik wyremontowales? 8)

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » wt paź 30, 2007 9:09 pm

rafalwicher pisze: Teraz jaka gume najepiej wlozyc po 2"lifcie?
Durex,
Unimil,
Simplex,
Contex....
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

rafalwicher
 
 
Posty: 180
Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
Lokalizacja: Oppdal

Post autor: rafalwicher » śr paź 31, 2007 9:02 am

silnik jeszcze nie ale zawias jest juz przygotowany do instal. Oponki tp czytalem ze 235/85 wchodza bez zadnego ciecia tak ze mysle o nich. Ale moze jest jakies inne lepsze wieksze ogumienie ktore wejdzie bez wiekszych ciec. No i jaka wysokosc w centymetrach maja te 235/85?
Za silniczek bire sie moze juz dzisaj to zalezy od roboty czy uda mi sie wykreci wczesniej. pozdrawiam.
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość