

Moderator: Jerry
Plan co do tego auta jest hmmm - minimum.Pepek pisze:A sprawdzałeś numer podwoziaBo zdaje się tam gdzie masz wstawkę z płaskownika powinny być numery. Ale równie dobrze mogą być z drugiej strony nigdy tego nie pamiętam. Kolega we Wrocku przekłada właśnie ramę jak byś potrzebował jakiejś wiedzy to służę kontaktem. Z własnego doświadczenia nie pchał bym się w rekonstrukcję tej którą masz.
jak taki zjedzony to można go obciąć i na 90 zapakowaćPepek pisze:Jak to auto przejdzie MOT to diagności w UK są strasznie liberalni. Jak się dobrze pokręcisz w temacie to znajdziesz w Polandzie ramę w lepszym stanie niż twoja. Gdyby to była 90tka to wiem gdzie leży prawie nówka, nikomu nie potrzebna za 2tyś
jakby Ci to powiedzieć, mi się w ramie zrobiła się jedna dziurka (kiedyś przytarta od spodu podłużnica ... nie zabezpieczona ...) i się bardzo wku...em - choć bez problemu jest to do naprawy i będzie.stasieks pisze:Jak naprawia sie (czy sie naprawia) zardzewiala rame. Jak sie spawa i gdzie itd. Z gory dziekuje za kasliwe uwagi - nie wierze ze wszyscy z Was maja auta z rama jak dzwon![]()
Jasna sprawa. Nie miala baba klopotu kupila ... LR'a.Pepek pisze:Co do spawania. Zeby dobrze ramę pospawać a nie glucić to najlepiej zdjąć budę i wypiaskować ramę. I tym sposobem wróciliśmy do punktu wyjścia : czy spawać , czy wymieniać na nową
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość