LR 110 do oceny. Kupic ?

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
robert_smoldzino
Posty: 625
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 6:30 pm
Lokalizacja: Smoldzino
Kontaktowanie:

Post autor: robert_smoldzino » czw mar 13, 2008 9:49 pm

Rade pewnie dasz ale pamietaj, ze stawka jest Twoje auto, bo jak Cie zdupca to nie bedzie sie oplacalo go wykupywac z parkingu policyjnego (okolo tauzena ta przyjemnosc).

pzdr
robert ktoremu sie kiedys udalo ale ktory wiecej nie cwiczyl takich sztuczek

Awatar użytkownika
Roch
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: pn lis 08, 2004 10:32 am
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Roch » pt mar 14, 2008 10:09 am

i assistance na 2 dni na podroz wykup
Landrąver Discovęry 200tdi

stasieks
 
 
Posty: 102
Rejestracja: pn kwie 16, 2007 1:58 pm

Post autor: stasieks » pn mar 17, 2008 11:02 pm

OK

Potrzebuje rady.

Na tapete ida swiatla, zeby nie oslepiac innych musze wymienic odblysnik (czy jak to sie nazywa). I tu mam dylemat bo w katalogach sa te nieszczesne czesci do lewej kierownicy ale obydwa takie same (tak ma byc ??) w innych autach sa osobno lewe i prawe (coprawda nie sa symetryczne swiatla).

Numery sa takie :

RTC3683 (Headlamp Sealed Beam)
PRC 7994 (Headlamp Halogen) - co to ?

Reszta taka sama w LHR I RHR.

Potrzebuje i to i to czy jak ?

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pn mar 17, 2008 11:12 pm

2x STC1210
#noichuj

stasieks
 
 
Posty: 102
Rejestracja: pn kwie 16, 2007 1:58 pm

Post autor: stasieks » pn mar 17, 2008 11:17 pm

czesław&jarząbek pisze:2x STC1210
:)2

Jakis dupny katalog wydrukowalem (bearmach), nie ma tej czesci w nim (jest STC1209).
W sklepach jest STC1210 i to kupie.

stasieks
 
 
Posty: 102
Rejestracja: pn kwie 16, 2007 1:58 pm

Post autor: stasieks » wt mar 18, 2008 9:59 pm

No dobra kolejne pytanie niestety z gatunku niskich lotow.

Jak to jest z kluczami, rozumiem ze musza byc calowe (gdzie kupic w polsce ??) i metryczne nie beda pasowaly ??

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt mar 18, 2008 10:10 pm

który to rok jest tych zgliszczy?

od 85/86 BL przechodził na system metryczny...

do dziś zostały jedynie 9/16
ale typoszereg narzędzi jest niestandardowy bo wynikający z przeliczenia cala na metryk.
można sobie calowe narzędzia odpuścić...
#noichuj

stasieks
 
 
Posty: 102
Rejestracja: pn kwie 16, 2007 1:58 pm

Post autor: stasieks » wt mar 18, 2008 10:15 pm

czesław&jarząbek pisze:który to rok jest tych zgliszczy?

od 85/86 BL przechodził na system metryczny...

do dziś zostały jedynie 9/16
ale typoszereg narzędzi jest niestandardowy bo wynikający z przeliczenia cala na metryk.
można sobie calowe narzędzia odpuścić...
1985 VIN z koncowka 231448

Kupowac calowe czy nie - napisz jak krowie na rowie.

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt mar 18, 2008 10:18 pm

sześciokątne metryczne wysokiej jakości+27, 32, 34, 52+2x9/16
#noichuj

stasieks
 
 
Posty: 102
Rejestracja: pn kwie 16, 2007 1:58 pm

Post autor: stasieks » wt mar 18, 2008 10:25 pm

czesław&jarząbek pisze:sześciokątne metryczne wysokiej jakości+27, 32, 34, 52+2x9/16
Dzieki, nieoceniona z Ciebie pomoc.

stasieks
 
 
Posty: 102
Rejestracja: pn kwie 16, 2007 1:58 pm

Post autor: stasieks » wt kwie 22, 2008 1:29 pm

No i jest - stoi pod domem.

Pewnie jestescie ciekawi :lol: co i jak sie dzialo wiec krotki opis.

W aucie jechaly 3 osoby, dla uproszczenie wywodu pisze per "ja" - jakbym jechal sam. Bohater to - dla przypomnienia - LR 110 1985 2,5D.

W UK bylem od wtorku, wyjechalem w sobote o 9:30. Te kilka dni poswiecilem na drobne naprawy auta (elektryka i inne pierdoly), dodatkowo zebralem fanty do defa ktore wczesniej kupilem na ebay.

Auto wczesniej bylo na MOT, nie przeszlo - 20 usterek - w tym np. zle dokrecona rura wydechowa, zle wyregulowane swiatla itp. Generalnie auto przeszlo by przez MOT ale - spawanie za drogie w w UK. Poniewaz kara za brak MOT i taxu (tez nie kupilem) jest konfiskata auta (zaplacilem za niego 375 funtow) zdecydowalem sie pojechac. Kupilem ubezpieczenie na 3 dni (swiadomy ze przez brak motu moze byc problem z wyplata odszkodowania).

W UK jazda autostradami - luzik, ale serce bilo szybciej jak mi ktos dluzej na ogonie siedzial - generalnie moja glupota ze sie tak wybralem - trudno.

Dojechalem do Dover (350 km) i tu kupilem bilet (50 funtow do Dunkierki) i szczesliwy pojechalem na prom i ...... bach celnicy mnie zgarneli. Wiec z luzem tam wjechalem (celnik nie policjant). A oni sie dobrali do baku i biora probke ropy. I jakie bylo moje zdziwienie - CZERWONA. Nosz kuwa mac, angol debil zalal se defa paliwem rolniczym. No i co dalej - 2 godziny niby przesluchania - w zasadzie spokojnie i na luzie - nic strasznego, zarekwirowali mi auto i zaoferowali odkupienie go za 250 funtow. Trudno, wykupilem auto. Gdybym byl angolem to by mi je zabrali :( Podpisalem papier ze jak mnie znowu zlapia to mam areszt i takie tam. Ale teraz juz bede sprawdzal czym auto zalane.

Spalem w Belgii - hotel 50 euro.

Nastepnego dnia jade dalej na autostradzie i z daleka widze - 90 na poboczu stoi. Oczywiscie wczesniej pomyslalem ze stane - zobacze co i jak. Gosc zaczal machac wiec tym bardziej. Auto belgijskiej - w srodku belgowie, brak paliwka - pojechalem na stacje nalalem im do butelki ropy i wrocilem - 30 minut w plecy ale jaka satysfakcja ;) Co ciekawe jak juz wrocilem zatzymal sie kolo nas trzeci def - chcial pomoc. Fajnie i przyjemnie.

Oto zdjecie z tego zdarzenia

Obrazek

Obrazek

Dalej Holandia i Niemcy - pierwsza potencjalna awaria - zaczyna sie pocic skrzynia biegow - malo ale zawsze. Na szczescie sie rozmyslila i przestala - do dzis sucho.

Na terenie PL bylem w niedziele o 22, jechalem do Poznania w ktorym bylem okolo 1:30 w poniedzialek. Na polskich drogach maskara - mrugali na mnie, trabili i zajezdzali droge "truckmani". Cholerne imbecyle.

Predkosc podrozna 66 - 75 wg GPSu, spalanie jakies smieszne cos okolo 10 litrow. Auto nawet grzalo i jest szczelne - generalnie milo sie zaskoczylem. Halas nie jest straszny ale jak wsiadlem do swojego drugiego - cywilnego - auta to doznalem szoku ;) (ale tu cisza).

Nie uzupelnialem olejow po drodze, lalem tylko rope - czesto (malo tankowalem) zeby wypalic ten czerwony barwnik.

Teraz spawanie i przekladka. Do wymiany lozyska, trzeba wymienic paski, plyny itp.

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: JarekK » wt kwie 22, 2008 1:36 pm

stasieks pisze:jechalem do Poznania
następne jajo w Pozku przybyło? kurcze niedługo alu powinno stanieć w skupach :)21

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » wt kwie 22, 2008 1:44 pm

stasieks pisze: I jakie bylo moje zdziwienie - CZERWONA. Nosz kuwa mac, angol debil zalal se defa paliwem rolniczym.
Wcale mu się nie dziwię, jakbym miał 2,5D też bym na czerwonej jeździł :)21
stasieks pisze: Teraz spawanie i przekladka. Do wymiany lozyska, trzeba wymienic paski, plyny itp.
Jak byłeś w Anglii to trzeba było od razu fanty kupić :wink:
A teraz najlepsze, chyba przepisy się jakoś pozmieniały i nie wszędzie chcą przekładowe rejestrować. Musisz mieć, fakturę za przekładkę(choćbyś nawet sam ją zrobił), a na dodatek papier od "importera" np: JLR, że samochód ma ramę przystosowaną do przekładki :)21
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: JarekK » wt kwie 22, 2008 1:49 pm

Wąż pisze:
stasieks pisze: I jakie bylo moje zdziwienie - CZERWONA. Nosz kuwa mac, angol debil zalal se defa paliwem rolniczym.
Wcale mu się nie dziwię, jakbym miał 2,5D też bym na czerwonej jeździł :)21
ciekawe jak by w serii przez to sitko sprawdzali :)21

stasieks
 
 
Posty: 102
Rejestracja: pn kwie 16, 2007 1:58 pm

Post autor: stasieks » wt kwie 22, 2008 1:56 pm

JarekK pisze:
Wąż pisze:
stasieks pisze: I jakie bylo moje zdziwienie - CZERWONA. Nosz kuwa mac, angol debil zalal se defa paliwem rolniczym.
Wcale mu się nie dziwię, jakbym miał 2,5D też bym na czerwonej jeździł :)21
ciekawe jak by w serii przez to sitko sprawdzali :)21
Nie wiem jakie jest w serii ale w 110 poszlo z sitkiem gladko - wiedzial celnik co i jak.

Czy sie uda zrejestrowac ?? Nie wiem najwyzej zostanie na angielskich blachach. Ale swoje szanse oceniam na powyzej 90 % :)

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » wt kwie 22, 2008 2:00 pm

dać się da tylko upierdliwej jest :-?
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

stasieks
 
 
Posty: 102
Rejestracja: pn kwie 16, 2007 1:58 pm

Post autor: stasieks » wt kwie 22, 2008 2:11 pm

A jeszcze dodam ciekawostke.

Gadalem z celnikami i coraz czesciej polacy wpadaja za czerwnonego diesla na granicy. Podejrzewaja ze angole specjalnie dolewaja zeby udupic polaka.

Takie ostrzezenie dla wszystkich.

Bak trzeba zalac conajmniej 3 razy zeby wyplukac barwnik (tak mowili).

stasieks
 
 
Posty: 102
Rejestracja: pn kwie 16, 2007 1:58 pm

Post autor: stasieks » wt kwie 22, 2008 2:16 pm

Kupilem okazyjnie duzo fantow w tym sprezyny i amory z disco 200tdi.

Mialem nadzieje ze beda pasowac - beda ?? Na sucho (tylko przymierzylem) nie chce sie zmiescic do kielicha 110 (tez kupilem).

Jak nie to mam fajne do sprzedania :)

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt kwie 22, 2008 2:20 pm

nie będą
:)21
#noichuj

stasieks
 
 
Posty: 102
Rejestracja: pn kwie 16, 2007 1:58 pm

Post autor: stasieks » wt kwie 22, 2008 2:24 pm

czesław&jarząbek pisze:nie będą
:)21
Czyli ze chcesz tanio kupic ;)

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » wt kwie 22, 2008 2:29 pm

Wąż pisze: Wcale mu się nie dziwię, jakbym miał 2,5D też bym na czerwonej jeździł :)
a ja mialem 2.5 d i jezdzilem na noormalnej :)21

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » wt kwie 22, 2008 2:31 pm

to ile ten strucel wyszedl summa summarum?

zakup+kwity+zarcie+nocleg+wykupienie od celnikow+podroz tam+podroz nazad + inne koszta+ przerejstrowanie+ cos tam jeszcze?

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt kwie 22, 2008 2:37 pm

stasieks pisze:
czesław&jarząbek pisze:nie będą
:)21
Czyli ze chcesz tanio kupic ;)
takich gratów ci moge kopsnąć potrójną ilość za kratę browaru
:)21

ile ta "okazja" kosztowała?
:)21
#noichuj

stasieks
 
 
Posty: 102
Rejestracja: pn kwie 16, 2007 1:58 pm

Post autor: stasieks » wt kwie 22, 2008 2:40 pm

LR_Olek pisze:to ile ten strucel wyszedl summa summarum?

zakup+kwity+zarcie+nocleg+wykupienie od celnikow+podroz tam+podroz nazad + inne koszta+ przerejstrowanie+ cos tam jeszcze?
nie wiecej niz 5000 pln + przekladka (okolo 3000) + spawanie (z 1000) (wliczylem czesci do tych 5000 tzn 4 kielichy).

Calosc nie wiecej niz 9 000. No i przywiozlem troche fantow na sprzedaz np dwa bull bary w tym jeden orygnalny z lampami LR. Takie proby zarobienia "przy okazji". Jak ktos chce bull bar to pisac.

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » wt kwie 22, 2008 2:42 pm

ja mam nawet ładniejsze,
i mozna sobie nawet poudawać, że śrubką twardość się reguluje

:)21
łoś też człowiek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości