Salisbury do disco

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » wt mar 25, 2008 10:53 pm

Hmm, drazkow kierowniczych nie bralem pod uwage ... Kurde mowisz ze az tak zle :roll:

Opowiedziec, ale co ??
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » wt mar 25, 2008 10:56 pm

Adamek pisze:Opowiedziec, ale co ??
generalnie nic, tak se fristajlowo bajam :roll: :D


PS a mówili nie kupuj LRa :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » wt mar 25, 2008 11:04 pm

No wlasnie mowili zeby kupic :)21

Opowiedz lepiej o tych drazkach kierowniczych.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » wt mar 25, 2008 11:08 pm

Adamek pisze:Opowiedz lepiej o tych drazkach kierowniczych.
wyluzuj, ja tylko tak Cię podpuszczam :roll: :D

jak będziesz miał dobrze skręcone cybanty
to może się nie rozlecą - ja nie miałem :cry: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » wt mar 25, 2008 11:09 pm

Uff, to dobrze ... Zreszta pod spodem oprocz wlasnie drazkow bedzie wszystko zmienione.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » wt mar 25, 2008 11:13 pm

no tylko pamiętaj, że plotka niesie
iż tylny jest łatwiej rozwalić niż przedni
więc warto nad osłoną pomyśleć
zanim zacznie się testować srutraki na maksa :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » wt mar 25, 2008 11:18 pm

A gdzie oni tam w GB maja hardcore uprawiac? :)21 Pzeciez to lans glownie bedzie a jak se ukrecita poloske z tylu przy gruszce to faktycznie se mozna latwiej wyjmowac ukrecona poloske a szczegolnie jej czesc z mechanizmu roznicowego. Pamietajmy ze jak sie ukreca na laczeniu wieloklin polos przy dyfrze to dochodzi do skrecenia wieloklinu co oznacza jego blokade i koniecznosc wybijania od srodka. Niedawno 5 kilowym mlotem nie moglismy wybic lekko skreconej na wieloklinie poloski z dyfra.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » wt mar 25, 2008 11:19 pm

O czyms takim wspominasz ??
Obrazek
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » wt mar 25, 2008 11:21 pm

Discotheque pisze:A gdzie oni tam w GB maja hardcore uprawiac? :)21 Pzeciez to lans glownie bedzie
No tak jak w polsce to nie ma fakt, ale nie ma strachu miejsca sa tez dobre do upalania ... Z tym lansem to troche nie trafiles, nie u mnie 8)
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » wt mar 25, 2008 11:22 pm

Discotheque pisze:A gdzie oni tam w GB maja hardcore uprawiac? :)21 Pzeciez to lans glownie bedzie a jak se ukrecita poloske z tylu przy gruszce to faktycznie se mozna latwiej wyjmowac ukrecona poloske a szczegolnie jej czesc z mechanizmu roznicowego. Pamietajmy ze jak sie ukreca na laczeniu wieloklin polos przy dyfrze to dochodzi do skrecenia wieloklinu co oznacza jego blokade i koniecznosc wybijania od srodka. Niedawno 5 kilowym mlotem nie moglismy wybic lekko skreconej na wieloklinie poloski z dyfra.
no tak, ale to wszystko działa w ten sam sposób i z przodu
a tam jeszcze dochodzą przeguby i zwrotnice
więc nadal się upieram, że z tyłu mniej zabawy
ale co ja tam wiem :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » wt mar 25, 2008 11:27 pm

Adamek pisze:O czyms takim wspominasz ??
Obrazek
to też na most

a o tym co ja mówię to tu:

Obrazek
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » wt mar 25, 2008 11:30 pm

Oslony mostu sa konieczne zarowno z przodu jak i z tylu. Te co wkleiles sa bardzo dobre, jedynie od razu polecam przerobke w postaci wyciecia otworow odplywow blota o duzej srednicy, inaczej co pol roku bedziesz je musial sciagac zeby wyczyscic z blota.

Kolejnosc oslon w LRze jest taka:

1. oslona mostu przod
2. oslona tylnego drazka kierowniczego
3. oslona mostu tyl
4. oslona przedniego drazka
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » wt mar 25, 2008 11:34 pm

Discotheque pisze:Oslony mostu sa konieczne zarowno z przodu jak i z tylu. Te co wkleiles sa bardzo dobre, jedynie od razu polecam przerobke w postaci wyciecia otworow odplywow blota o duzej srednicy, inaczej co pol roku bedziesz je musial sciagac zeby wyczyscic z blota.

Kolejnosc oslon w LRze jest taka:

1. oslona mostu przod
2. oslona tylnego drazka kierowniczego
3. oslona mostu tyl
4. oslona przedniego drazka
Cenne uwagi mile widziane ... Podziekowal :)2
:)21
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » wt mar 25, 2008 11:41 pm

Jak pierdykniesz nawet leciuchcno mostem w korzen albo kamien moze skonczyc sie rwaniem gruchy z mostu na trawie i jazda na jednej osi. Jak zegniesz nawet drazek to 15 minut i jedziesz dalej.

Przy okazji na przyszlosc drazkow nigdy nie prostowac wyciagarka, gnac go o zderzaki czy jakos tak. Bierze sie drazek nawet hard madafaka i napierd..la zgieciem w jakas drewniana belke lub pieniek. Drazek odegnie sie dokladnie w tym miejscu w ktorym sie zgial. To stary sposob gosci ktorzy targaja wynalazkami drewno z lasu i sprawdzony w praktyce.

Jeszcze dobra rada dla bezoslonowcow tylnego drazka, kupic za 25zl sciagacz do koncowek i nigdy nie prostowac drazka na samochodzie, a jak nie macie sciagacza to nie walic mlotkiem w koncowke tylko napiac rurka i walic w gniazdo z boku, zejdzie bezszkodowo.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » wt mar 25, 2008 11:43 pm

Discotheque pisze: 1. oslona mostu przod
2. oslona tylnego drazka kierowniczego
3. oslona mostu tyl
4. oslona przedniego drazka
Prawda :)2
Tylko osłona przedniego drążka, w niektórych przypadkach działa jak spych. Up w tym króluje :wink:

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » wt mar 25, 2008 11:46 pm

Toroo pisze:...Up w tym króluje :wink:

UP jest wagowo pomylka. Wazy chyba 25kg a porzadne aluminiowe 8kg.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » wt mar 25, 2008 11:48 pm

Discotheque pisze:
Toroo pisze:...Up w tym króluje :wink:

UP jest wagowo pomylka.
Dokładnie.

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » wt mar 25, 2008 11:49 pm

No wlasnie to chcialem napisac ... Nie za bardzo usmiecha mi sie ladowac pod spod ciezkie oslony do juz i tak ciezkiego auta.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » wt mar 25, 2008 11:51 pm

Discotheque pisze:a jak nie macie sciagacza to nie walic mlotkiem w koncowke tylko napiac rurka i walic w gniazdo z boku, zejdzie bezszkodowo.
taa :D
dodam że dobrze jest mieć konkretny młotek
bo małym to se można napierdzielać dość długo
i po którymś razie młotek się z gniazda omsknie
i przypierdzieli w gwint końcówki - więc trzeba mieć końcówki na zapas :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » wt mar 25, 2008 11:55 pm

Adamek pisze:No wlasnie to chcialem napisac ... Nie za bardzo usmiecha mi sie ladowac pod spod ciezkie oslony do juz i tak ciezkiego auta.
Wagowo to sie zbiera, policzmy

tylna oslona jakies 8kg
przednia oslona 8kg
wyciagarka 40kg
dobra plyta z 15kg

i mamy 71kg na przodzie wiecej, jak dorzucisz zderzak to kolejne 40kg wiecej i mamy maly 111kg dramat :)21 a springi przednie przewaznie maja +50kg w wersji with winch nawet w wersji HD

100kg z przodu dziala jak plug i nagle auto przestaje jezdzic
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » wt mar 25, 2008 11:56 pm

TRAWOLT pisze: i po którymś razie młotek się z gniazda omsknie
i przypierdzieli w gwint końcówki - więc trzeba mieć końcówki na zapas :roll: :D
Ty to farciarz Jesteś :)21

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » wt mar 25, 2008 11:59 pm

TRAWOLT pisze:
Discotheque pisze:a jak nie macie sciagacza to nie walic mlotkiem w koncowke tylko napiac rurka i walic w gniazdo z boku, zejdzie bezszkodowo.
taa :D
dodam że dobrze jest mieć konkretny młotek
bo małym to se można napierdzielać dość długo
i po którymś razie młotek się z gniazda omsknie
i przypierdzieli w gwint końcówki - więc trzeba mieć końcówki na zapas :roll: :D
Woze sciagacz i mlotek 0,8kg, wystarcza do wszystkiego.

Mam w disco obie koncowki tylnego drazka identyczne z tym samym gwintem co mocno ulatwia sprawe zapasu :)21
Zreszta w terenie jest dosyc latwo zregenerowac luzna wybita koncowke.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » wt mar 25, 2008 11:59 pm

Toroo pisze:
TRAWOLT pisze: i po którymś razie młotek się z gniazda omsknie
i przypierdzieli w gwint końcówki - więc trzeba mieć końcówki na zapas :roll: :D
Ty to farciarz Jesteś :)21
raczej zdolniacha :D

ale farta też miałem, bo za nami jechała jeszcze jedna ostatnia załoga
akurat tą trasą co my, a nie reszta
i akurat końcówkę mieli i jeszcze zawieźli do najbliższej wsi żeby drążek pospawać :)2 :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » śr mar 26, 2008 12:02 am

Discotheque pisze:
Adamek pisze:No wlasnie to chcialem napisac ... Nie za bardzo usmiecha mi sie ladowac pod spod ciezkie oslony do juz i tak ciezkiego auta.
Wagowo to sie zbiera, policzmy

tylna oslona jakies 8kg
przednia oslona 8kg
wyciagarka 40kg
dobra plyta z 15kg

i mamy 71kg na przodzie wiecej, jak dorzucisz zderzak to kolejne 40kg wiecej i mamy maly 111kg dramat :)21 a springi przednie przewaznie maja +50kg w wersji with winch nawet w wersji HD



100kg z przodu dziala jak plug i nagle auto przestaje jezdzic
No tak panie Bocian, ale to raczej nie uniknione jak sie chce upalac :roll:
Ostatnio zmieniony śr mar 26, 2008 12:03 am przez Adamek, łącznie zmieniany 1 raz.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » śr mar 26, 2008 12:03 am

Discotheque pisze: Zreszta w terenie jest dosyc latwo zregenerowac luzna wybita koncowke.
ale końcówka była spoko - nówka
ino się gwint zblazował, że się nakrętki nie dało zakręcić
a pilniczka też nie było co by gwint deczko poprawić :D

PS jak możesz napisz coś o tej regeneracji końcówki
LR Rendzi stajla :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości