wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » wt mar 25, 2008 10:53 pm
Hmm, drazkow kierowniczych nie bralem pod uwage ... Kurde mowisz ze az tak zle
Opowiedziec, ale co

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » wt mar 25, 2008 10:56 pm
LR Rendzi stajla

-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » wt mar 25, 2008 11:04 pm
No wlasnie mowili zeby kupic
Opowiedz lepiej o tych drazkach kierowniczych.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » wt mar 25, 2008 11:08 pm
Adamek pisze:Opowiedz lepiej o tych drazkach kierowniczych.
wyluzuj, ja tylko tak Cię podpuszczam
jak będziesz miał dobrze skręcone cybanty
to może się nie rozlecą - ja nie miałem

LR Rendzi stajla

-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » wt mar 25, 2008 11:09 pm
Uff, to dobrze ... Zreszta pod spodem oprocz wlasnie drazkow bedzie wszystko zmienione.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » wt mar 25, 2008 11:13 pm
no tylko pamiętaj, że plotka niesie
iż tylny jest łatwiej rozwalić niż przedni
więc warto nad osłoną pomyśleć
zanim zacznie się testować srutraki na maksa

LR Rendzi stajla

-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » wt mar 25, 2008 11:18 pm
A gdzie oni tam w GB maja hardcore uprawiac?

Pzeciez to lans glownie bedzie a jak se ukrecita poloske z tylu przy gruszce to faktycznie se mozna latwiej wyjmowac ukrecona poloske a szczegolnie jej czesc z mechanizmu roznicowego. Pamietajmy ze jak sie ukreca na laczeniu wieloklin polos przy dyfrze to dochodzi do skrecenia wieloklinu co oznacza jego blokade i koniecznosc wybijania od srodka. Niedawno 5 kilowym mlotem nie moglismy wybic lekko skreconej na wieloklinie poloski z dyfra.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » wt mar 25, 2008 11:19 pm
O czyms takim wspominasz

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » wt mar 25, 2008 11:21 pm
Discotheque pisze:A gdzie oni tam w GB maja hardcore uprawiac?

Pzeciez to lans glownie bedzie
No tak jak w polsce to nie ma fakt, ale nie ma strachu miejsca sa tez dobre do upalania ... Z tym lansem to troche nie trafiles, nie u mnie

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » wt mar 25, 2008 11:22 pm
Discotheque pisze:A gdzie oni tam w GB maja hardcore uprawiac?

Pzeciez to lans glownie bedzie a jak se ukrecita poloske z tylu przy gruszce to faktycznie se mozna latwiej wyjmowac ukrecona poloske a szczegolnie jej czesc z mechanizmu roznicowego. Pamietajmy ze jak sie ukreca na laczeniu wieloklin polos przy dyfrze to dochodzi do skrecenia wieloklinu co oznacza jego blokade i koniecznosc wybijania od srodka. Niedawno 5 kilowym mlotem nie moglismy wybic lekko skreconej na wieloklinie poloski z dyfra.
no tak, ale to wszystko działa w ten sam sposób i z przodu
a tam jeszcze dochodzą przeguby i zwrotnice
więc nadal się upieram, że z tyłu mniej zabawy
ale co ja tam wiem

LR Rendzi stajla

-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » wt mar 25, 2008 11:27 pm
Adamek pisze:O czyms takim wspominasz

to też na most
a o tym co ja mówię to tu:

LR Rendzi stajla

-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » wt mar 25, 2008 11:30 pm
Oslony mostu sa konieczne zarowno z przodu jak i z tylu. Te co wkleiles sa bardzo dobre, jedynie od razu polecam przerobke w postaci wyciecia otworow odplywow blota o duzej srednicy, inaczej co pol roku bedziesz je musial sciagac zeby wyczyscic z blota.
Kolejnosc oslon w LRze jest taka:
1. oslona mostu przod
2. oslona tylnego drazka kierowniczego
3. oslona mostu tyl
4. oslona przedniego drazka
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » wt mar 25, 2008 11:34 pm
Discotheque pisze:Oslony mostu sa konieczne zarowno z przodu jak i z tylu. Te co wkleiles sa bardzo dobre, jedynie od razu polecam przerobke w postaci wyciecia otworow odplywow blota o duzej srednicy, inaczej co pol roku bedziesz je musial sciagac zeby wyczyscic z blota.
Kolejnosc oslon w LRze jest taka:
1. oslona mostu przod
2. oslona tylnego drazka kierowniczego
3. oslona mostu tyl
4. oslona przedniego drazka
Cenne uwagi mile widziane ... Podziekowal

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » wt mar 25, 2008 11:41 pm
Jak pierdykniesz nawet leciuchcno mostem w korzen albo kamien moze skonczyc sie rwaniem gruchy z mostu na trawie i jazda na jednej osi. Jak zegniesz nawet drazek to 15 minut i jedziesz dalej.
Przy okazji na przyszlosc drazkow nigdy nie prostowac wyciagarka, gnac go o zderzaki czy jakos tak. Bierze sie drazek nawet hard madafaka i napierd..la zgieciem w jakas drewniana belke lub pieniek. Drazek odegnie sie dokladnie w tym miejscu w ktorym sie zgial. To stary sposob gosci ktorzy targaja wynalazkami drewno z lasu i sprawdzony w praktyce.
Jeszcze dobra rada dla bezoslonowcow tylnego drazka, kupic za 25zl sciagacz do koncowek i nigdy nie prostowac drazka na samochodzie, a jak nie macie sciagacza to nie walic mlotkiem w koncowke tylko napiac rurka i walic w gniazdo z boku, zejdzie bezszkodowo.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
-
Toroo
-

- Posty: 2636
- Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
- Lokalizacja: Łask
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Toroo » wt mar 25, 2008 11:43 pm
Discotheque pisze:
1. oslona mostu przod
2. oslona tylnego drazka kierowniczego
3. oslona mostu tyl
4. oslona przedniego drazka
Prawda
Tylko osłona przedniego drążka, w niektórych przypadkach działa jak spych. Up w tym króluje

-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » wt mar 25, 2008 11:46 pm
Toroo pisze:...Up w tym króluje

UP jest wagowo pomylka. Wazy chyba 25kg a porzadne aluminiowe 8kg.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
-
Toroo
-

- Posty: 2636
- Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
- Lokalizacja: Łask
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Toroo » wt mar 25, 2008 11:48 pm
Discotheque pisze:Toroo pisze:...Up w tym króluje

UP jest wagowo pomylka.
Dokładnie.
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » wt mar 25, 2008 11:49 pm
No wlasnie to chcialem napisac ... Nie za bardzo usmiecha mi sie ladowac pod spod ciezkie oslony do juz i tak ciezkiego auta.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » wt mar 25, 2008 11:51 pm
Discotheque pisze:a jak nie macie sciagacza to nie walic mlotkiem w koncowke tylko napiac rurka i walic w gniazdo z boku, zejdzie bezszkodowo.
taa
dodam że dobrze jest mieć konkretny młotek
bo małym to se można napierdzielać dość długo
i po którymś razie młotek się z gniazda omsknie
i przypierdzieli w gwint końcówki - więc trzeba mieć końcówki na zapas

LR Rendzi stajla

-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » wt mar 25, 2008 11:55 pm
Adamek pisze:No wlasnie to chcialem napisac ... Nie za bardzo usmiecha mi sie ladowac pod spod ciezkie oslony do juz i tak ciezkiego auta.
Wagowo to sie zbiera, policzmy
tylna oslona jakies 8kg
przednia oslona 8kg
wyciagarka 40kg
dobra plyta z 15kg
i mamy 71kg na przodzie wiecej, jak dorzucisz zderzak to kolejne 40kg wiecej i mamy maly 111kg dramat

a springi przednie przewaznie maja +50kg w wersji with winch nawet w wersji HD
100kg z przodu dziala jak plug i nagle auto przestaje jezdzic
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
-
Toroo
-

- Posty: 2636
- Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
- Lokalizacja: Łask
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Toroo » wt mar 25, 2008 11:56 pm
TRAWOLT pisze:
i po którymś razie młotek się z gniazda omsknie
i przypierdzieli w gwint końcówki - więc trzeba mieć końcówki na zapas

Ty to farciarz Jesteś

-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » wt mar 25, 2008 11:59 pm
TRAWOLT pisze:Discotheque pisze:a jak nie macie sciagacza to nie walic mlotkiem w koncowke tylko napiac rurka i walic w gniazdo z boku, zejdzie bezszkodowo.
taa
dodam że dobrze jest mieć konkretny młotek
bo małym to se można napierdzielać dość długo
i po którymś razie młotek się z gniazda omsknie
i przypierdzieli w gwint końcówki - więc trzeba mieć końcówki na zapas

Woze sciagacz i mlotek 0,8kg, wystarcza do wszystkiego.
Mam w disco obie koncowki tylnego drazka identyczne z tym samym gwintem co mocno ulatwia sprawe zapasu

Zreszta w terenie jest dosyc latwo zregenerowac luzna wybita koncowke.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » wt mar 25, 2008 11:59 pm
Toroo pisze:TRAWOLT pisze:
i po którymś razie młotek się z gniazda omsknie
i przypierdzieli w gwint końcówki - więc trzeba mieć końcówki na zapas

Ty to farciarz Jesteś

raczej zdolniacha
ale farta też miałem, bo za nami jechała jeszcze jedna ostatnia załoga
akurat tą trasą co my, a nie reszta
i akurat końcówkę mieli i jeszcze zawieźli do najbliższej wsi żeby drążek pospawać

LR Rendzi stajla

-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » śr mar 26, 2008 12:02 am
Discotheque pisze:Adamek pisze:No wlasnie to chcialem napisac ... Nie za bardzo usmiecha mi sie ladowac pod spod ciezkie oslony do juz i tak ciezkiego auta.
Wagowo to sie zbiera, policzmy
tylna oslona jakies 8kg
przednia oslona 8kg
wyciagarka 40kg
dobra plyta z 15kg
i mamy 71kg na przodzie wiecej, jak dorzucisz zderzak to kolejne 40kg wiecej i mamy maly 111kg dramat

a springi przednie przewaznie maja +50kg w wersji with winch nawet w wersji HD
100kg z przodu dziala jak plug i nagle auto przestaje jezdzic
No tak panie Bocian, ale to raczej nie uniknione jak sie chce upalac

Ostatnio zmieniony śr mar 26, 2008 12:03 am przez
Adamek, łącznie zmieniany 1 raz.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » śr mar 26, 2008 12:03 am
Discotheque pisze:
Zreszta w terenie jest dosyc latwo zregenerowac luzna wybita koncowke.
ale końcówka była spoko - nówka
ino się gwint zblazował, że się nakrętki nie dało zakręcić
a pilniczka też nie było co by gwint deczko poprawić
PS jak możesz napisz coś o tej regeneracji końcówki
LR Rendzi stajla

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości