Czy ktoś to miał BritPart zawiecho?

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » wt lut 13, 2007 10:24 am

Skoro sobie tutaj bajacie o rozrządach to pozwolę się wtrącić z pytankiem:
Czy ktoś z szanownych słyszał, że pół roku po zrobieniu rozrządu pęka jakaś "żeliwna szpulka" na wale rozwalając tenże? Mowa o 200 tdi - ponoć to się zdarza w 200 a efektem jest wymiana silnika?
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Koro » wt lut 13, 2007 12:22 pm

Tapeworm pisze:normalnie bym napisał, że masz się nad Przemkiem nieznęcać, ale tego nie napisze :)21
widzisz, w mylnym błędzie jesteś i sprawy se z tego nie zdajesz...
temat stanu technicznego Gazfanowego RRa nie jest mi obojętny gdyż lubie wyskoczyc sobie w towarzystwie Gazfana ( i RRa) tu czy tam. A jak sie RR obsra to z wyjazdów nici. Z drugiej strony jest duża grupa ludzi która utrzymuje swój pojazd w stanie wybitnie smieciowym a ja ręce zacieram, bo szanse coraz więkrze są że przez rok ich oglądać nie bede musiał.
8)
paniał ?
:)21
Ostatnio zmieniony wt lut 13, 2007 12:35 pm przez Koro, łącznie zmieniany 1 raz.

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » wt lut 13, 2007 12:26 pm

Stan techniczny w szybkim tempie sie zmieni.... bo jest tak jak jest. i zmiany ida. zawiecho to jeden z elemnetow. :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Koro » wt lut 13, 2007 12:29 pm

GAZFAN pisze:Stan techniczny w szybkim tempie sie zmieni.... bo jest tak jak jest. i zmiany ida. zawiecho to jeden z elemnetow. :)21
oooo to w końcu zdecydowałeś sie na te mosty z GRa??
:)21

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » wt lut 13, 2007 12:30 pm

Lapapalander :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » wt lut 13, 2007 12:31 pm

Koro pisze:[...]
temat stanu technicznego Gazfanowego RRa nie jest mi obojątny gdyż lubie wyskoczyc sobie w toważystwie Gazfana ( i RRa) [...]jest duża grupa ludzi która utrzymuje swój pojazd w stanie wybitnie smieciowym a ja rece zacieram, bo szanse coraz wiekrze [...]
http://www.bykom-stop.avx.pl/jakpisac.html :)21
Obrazek

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Koro » wt lut 13, 2007 12:32 pm

wupasek pisze:
Koro pisze:[...]
temat stanu technicznego Gazfanowego RRa nie jest mi obojątny gdyż lubie wyskoczyc sobie w toważystwie Gazfana ( i RRa) [...]jest duża grupa ludzi która utrzymuje swój pojazd w stanie wybitnie smieciowym a ja rece zacieram, bo szanse coraz wiekrze [...]
http://www.bykom-stop.avx.pl/jakpisac.html :)21
tera bedzie bez błędów:
fak ju
:)21
P.S. ale dzięki ... za wnikliwe czytanie moich dłuższych przemysleń
:wink:

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » wt lut 13, 2007 1:19 pm

:)21 Sympatie do Gazfanowego RRa mam z dwuch powodów:
Primo 200tdi pod maską :wink:
no i lusterka mam z jego poprzedniej budy :)21

Gazfan ty go tak niemotaj tylko przypomnij sobie jak się jeździ :wink: innymi słowy doinwestuj łącznika, tylko nie wiśniówką :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Colorado
 
 
Posty: 968
Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Colorado » wt lut 13, 2007 1:23 pm

Slyszalem ze prezesowy RR nie mial byc juz do terenu :)20
Po co ten zawias? Do lansu?

:)21
Cholerna sprezynka

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » wt lut 13, 2007 1:27 pm

200tdi i mosty z laplandera, toż to bulwar Obrazek
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » wt lut 13, 2007 2:14 pm

Mosty z Lapa to żart.
Ale mechanik bedzie :)2
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
Colorado
 
 
Posty: 968
Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Colorado » wt lut 13, 2007 2:18 pm

Gazfan, wzielo Cie?


:)21
Cholerna sprezynka

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt lut 13, 2007 2:21 pm

mechanik...
zacząłeś uprawiac czynny homoseksualizm?

:)21

"przedwczesny zakup wyciągarki powoduje niedorozwój procesów myślowych"

jeździć nie umiesz to sie bedziesz ciągnął?

żenuła...

:)21
#noichuj

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » wt lut 13, 2007 3:06 pm

Jasne... Jasne.... :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » wt lut 13, 2007 3:57 pm

Mechanik :)20
star czy od defa ?? :wink:
A tak wogóle to nie motaj tak tylko zrób coś i kompleksowo przetestuj,a nie od jednego maotania do drugiego :wink:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » wt lut 13, 2007 5:39 pm

Gazfan zastanow sie jeszcze, mechanik nie jest taki fajny. Oprocz argumentu wagi itp dodam Ci swoje.

- mechanik nie pyta tylko ciagnie do zerwania liny. Nigdy nie zerwalismy liny w elektryku bo dawal glosno znac ze granica sie zbliza. W mechaniku to jest sekunda, wiec daje sie mocniejsze ciezsze liny az jakis element mocowania wyciagarki popusci. Widzialem nadwozie oderwane od ramy bo mechanik nie pytal :)21, widzialem wyciagarke oderwana od mocowan.

- przewaznie skomplikowane prowadzenie liny - nic bardziej wkurzajacego jak pionowo stojace auto w gnojowce po cycki i koniecznosc pociagniecia zerwanej liny prowadnicami do przodu.

- koniecznosc zastosowania specjalnych utwardzanych rolek na prowadnicach pod samochodem.

- wozenie zestawu do skracania liny, kausze itp.

- dodatkowe asekuracje pod gore marnujace czas! - tak tak, na mechaniku za kazdym razem trzeba sie asekurowac bo zerwanie liny to moment a potem dlugi lot w dol.

- problem z ukladaniem sie liny, mocniejsze jej zuzycie i czestsza wymiana, jak sie zakleszcza lina na mechaniku to ja ciez chrzanię :)21 - mega lyzka w komplecie w wozie

- problem blokowania bebna, musi byc bo inaczej splaczesz line a jak dasz za mocne blokowanie to pilot sie skicha i oglosi strajk wiec dochodza dzwignie blokujace klocki na bebnie

- problem dopasowania przelozen - w elektryku prosto mozna pomagac kolami w czasie ciagania, w mechaniku juz nie jest to takie proste i przyjemne

- w benzynach z gaznikiem porazka - albo zalewa go z gory albo pod gore, albo zdycha z braku paliwa pod gore albo z gory

- mechanik jest malo precyzyjny - ciezko nim wyciagnac jakis wgnieciony element wozu

- sterowanie - mamy w suzie dwubebnowego stara, doszly 2 dzwignie glowne + blokady bebnow + + + razem jest 7 dzwigni do obslugi :)21

- przestajesz myslec i to jest fakt niezaprzeczalny, po prostu zapinasz line jak najwyzej wlaczasz 5 bieg i wciskasz gaz wysoko podnoszac nogi jak woda siega wyzej pasa.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » wt lut 13, 2007 5:49 pm

to ja dodam coś od siebie :wink:
Mechanik, do Serii, orginalny: robi i połowa minusów wyszczegulnionych przez Bociana odpada :)21
Jedyną opcją dla RRa jest próba adaptacji mechanika z defektora, stara to ja bym odpuścił :roll:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » wt lut 13, 2007 6:30 pm

RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » wt lut 13, 2007 6:46 pm

czesław&jarząbek pisze:
trwałość sprężyn i amortyzatorów mam w tyle...
:)21

czy rzeczywiście amory sa takie badziewne, jak sie o nich słyszy ?

pytam, bo zamówiłem sobie takie do toyoty .....


:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
jogibabuu
Posty: 784
Rejestracja: ndz sty 18, 2004 9:36 pm
Lokalizacja: brenna

Post autor: jogibabuu » wt lut 13, 2007 7:00 pm

gazfanie,
mam wyciagarke slimakowa elektryczna co prawda, ale jest to to samo co mechanik sprzedawany jakis czas temu w pewnym serwisie do samochodow jedynej slusznej marki :)
lezy i sie kurzy, w koncu ja zaloze kiedys, ale moze bys reflektowal, bo latwo na mechanika przerobic.

i nie piszcie mi tu ze na gielde bo to chec pomocy a nie oferta :)
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
paradox
 
 
Posty: 214
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: W kazdym razie wszedzie mam daleko

Post autor: paradox » wt lut 13, 2007 11:16 pm

Normalnie...czwarty rok bedzie jak ta wyciagarka blaka sie po garazach.
Tyber, badz twardy i zaloz ja...:)21

Ale fakt jeden jest niezaprzeczalny, mechanik z niej bylby przedni...
RR Vogue 300tdi...bylo
smetna cyseta...jest

Awatar użytkownika
Namdan
 
 
Posty: 966
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Z Organizacji Wyzwolenia Plasteliny

Post autor: Namdan » śr lut 14, 2007 12:45 am

Ta wyciągarka się może i nada ale tylko do montażu jako centralna. A wówczas to sporo z punktów wspomnianych przez Bociana jest niestety aktualnych.
Nazywam się Gordon, Gordon Shumway

bast
 
 
Posty: 101
Rejestracja: czw sie 10, 2006 9:33 am
Lokalizacja: pd. W-wy

Post autor: bast » śr lut 14, 2007 8:04 am

TRAWOLT pisze:Skoro sobie tutaj bajacie o rozrządach to pozwolę się wtrącić z pytankiem:
Czy ktoś z szanownych słyszał, że pół roku po zrobieniu rozrządu pęka jakaś "żeliwna szpulka" na wale rozwalając tenże? Mowa o 200 tdi - ponoć to się zdarza w 200 a efektem jest wymiana silnika?
wracając przy okazji do tematu, to o co chodzi?? z "żeliwną szpulką" czy TRAWOLT mial na myśli półksięzyc (klin na wałku)... jestem po wymianie
ale czeka mnie powtórka z rozbierania tego samego bo muszę koło pasowe wymienić ..... :( czy bać się mam już czy za 12 miesięcy :)
LR DISCOVERY '91 200 Tdi

Awatar użytkownika
jogibabuu
Posty: 784
Rejestracja: ndz sty 18, 2004 9:36 pm
Lokalizacja: brenna

Post autor: jogibabuu » śr lut 14, 2007 8:10 am

Namdan pisze:Ta wyciągarka się może i nada ale tylko do montażu jako centralna. A wówczas to sporo z punktów wspomnianych przez Bociana jest niestety aktualnych.
a ja uwazam ze jako centralna to do dupy jest rozwiazanie, bo wtedy to co bocian napisal ma sens, wole ja przod jak to ma wojtek s. w defie - taka sama zreszta.
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
Namdan
 
 
Posty: 966
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Z Organizacji Wyzwolenia Plasteliny

Post autor: Namdan » śr lut 14, 2007 9:01 am

jogibabuu pisze:
Namdan pisze:Ta wyciągarka się może i nada ale tylko do montażu jako centralna. A wówczas to sporo z punktów wspomnianych przez Bociana jest niestety aktualnych.
a ja uwazam ze jako centralna to do dupy jest rozwiazanie, bo wtedy to co bocian napisal ma sens, wole ja przod jak to ma wojtek s. w defie - taka sama zreszta.
Też tak uważam ale popraw mnie jeśli się mylę: ta wyciągarka ma przełożenie na ślimaku 1:29 lub coś bardzo podobnego. Otóż "oryginalna" wyciągarka ma przełożenie 1:54 i do takiego przełożenia skonstruowane jest PTO które jest dostępne na rynku i które daje napęd do przodu. I taka wyciągarka ma zaledwie 3600 kg uciągu. To znaczy, że przy tej waszej wyciągarce maxymalny uciąg teoretyczny będzie w okolicach 2000 kg czyli mało (liczone ze względu na PTO). Czy takie PTO można przeciążyć? Mam dwa takie PTO od różnych producentów, oba właśnie rozebrane, oba działają na łańcuszku, mają wątłe obudowy a zainstalowane wałki i krzyżaki to po prostu śmiech. Zupełnie co innego w przypadku PTO napędzającego tył. Może jogibabuu sprawdził byś to przełożenie?
Nazywam się Gordon, Gordon Shumway

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość