disco blacharka

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pt kwie 27, 2007 8:52 am

pod zwgędem braku miejsca na nogi to 101 wszystko przebija :)21 tam nawet ja muszę wchodzić i wychodzić za pomocą "wyszukanych układów choreograficznych" :)21
A 109 to normalny samochód, nawet regulacja foteli jest :)23
mnie w niej tylko wkurza jedna rzecz: grafitacyjnie zamykające się drzwi... po dwuch tygodniach grzebania w Serii i pod nią uwarzam, ze przed każdą grubszą robotą należy drzwi zdemontować :roll:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

bratek
Posty: 387
Rejestracja: pn gru 13, 2004 3:09 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: bratek » pt kwie 27, 2007 9:00 am

śnurkiem do zderzaka z przodu...
klinów nie polecam, bo jak się wk......wisz i zechcesz drzwiami trzasnąć to polecą conajmniej zawiasy...
Disco 3.9 LPG

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pt kwie 27, 2007 9:01 am

bratek pisze:śnurkiem do zderzaka z przodu...
wiem problem w tym, że miejsca nie miałem by skrzela rozchylić :wink: :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

bratek
Posty: 387
Rejestracja: pn gru 13, 2004 3:09 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: bratek » pt kwie 27, 2007 9:27 am

Tapeworm pisze:
bratek pisze:śnurkiem do zderzaka z przodu...
wiem problem w tym, że miejsca nie miałem by skrzela rozchylić :wink: :)21
ee?
śnurkiem drzwi do zderzaka coby się nie zamykały podczas roboty
chyba, że remontujesz wóz w basenie...

A jak już będziesz wrzucał skrzynię na jej miejsce - uważaj na pedał sprzęgła. Ja uważałem, ale kumpel, który pomagał - nie. I w krótkim czasie zapoznałem się z tematem "Budowa, działanie, naprawa układu hydraulicznego sprzęgła w LR SIII". Temat wielce (momentami) inspirujący... :)23
Disco 3.9 LPG

Awatar użytkownika
harris
 
 
Posty: 198
Rejestracja: sob kwie 23, 2005 6:31 am
Lokalizacja: GKA<->WH

Post autor: harris » pt kwie 27, 2007 9:40 am

Tapeworm pisze:
harris pisze:jednym słowem stałes sie bezwiednie ofiarą druciarstwa poprzednika
wiesz co nawet mnie nie wku.wiaj cały samochód jest podokręcany tak, że długa laga i zapieranie się nogami o koło pozwalają odkręcić cokolwiek podspodem :evil:
ogółnie to muszę wszystko poodkręcać...wszystko pokolei i skręcić pożądnie i z głową :roll:
ale teraz przynajmniej jak zrobisz sam to bedzie samochod zrobiony na cycus
mogles sie tego spodziewac kupujac 40 letni samochod
jest dobrze, ale nie najgorzej jest

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » sob kwie 28, 2007 8:16 am

bratek pisze:
A jak już będziesz wrzucał skrzynię na jej miejsce - uważaj na pedał sprzęgła. Ja uważałem, ale kumpel, który pomagał - nie. I w krótkim czasie zapoznałem się z tematem "Budowa, działanie, naprawa układu hydraulicznego sprzęgła w LR SIII". Temat wielce (momentami) inspirujący... :)23
Prorok pier.lony normalnie :)21
tak kurde przypadkiem moje dupsko spoczeło na pedale sprzęgła nim przykręciłem wysprzęglik :lol: :roll:
odpowietrzać już umiem, ale to nie załatwiło sprawy, dziś kończe montarz nowego wysprzęglika :-? przyznam że temat "Budowa układu, naprawa, działanie układu hydraulicznego sprzęgła w LR SIII" jest pasjonujący :wink: ale po 10 godzinach pod samochodem ma się ochote pojeździć, a nie leżeć dalej :roll:

BTW jakieś 100metrów bez sprzęgła przejechałem...więc chyba skrzynie dobrze złożyłem :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości