Duuuza kałuza ;/

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » sob maja 12, 2007 9:21 am

Tarsus pisze:ja tam sie nie znam... ale odkad leze pod swoim to nie wiem dlaczego wszedzie: 9/16... potrzebny, wystarczajacy, konieczny... ale ja na wyspach wiec moze inaczej :) kupilem sobie wkoncu ladny i mocny... i wszedzei sie przydal... pisza mi koledzy: 13! a w tym przypadku 14! .... a jakos nie wiem dlaczego zakladam oczkowa 9/16 i pasuje i odkrecam :) kurde w moim landzie 9/16 to kamien filozoficzny .... :)20
9/16 to podstawa podstaw i podwalina fundamentalna
7/8 też
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » sob maja 12, 2007 9:23 am

czarny75 pisze:do nadejscia priorytetu niebieskie sczezną Czesławie :)21


wymienie wtedy na białe :)4
rekord poczty polskiej: trójmiasto-katowice priorytet...6 tygodni
:)21
prawdopodobieństwo zagubienia przesyłki jest wprost proporcjonalne do natężenia oczekiwania na nią
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Roch
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: pn lis 08, 2004 10:32 am
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Roch » sob maja 12, 2007 10:05 am

No i pokonałem wiatraka.
W pewnym momencie czułem sie juz jak Don Kichot.
Wystarczyło:
- załozyc spowrotem pasek uzywajac szesciokatnej 10tki.
- jedna ręką napiac pasek żeby motór nie "popuszczał",
- druga przytrzymac klucz 32 [niepocienkowany, bo nie było jak]'
- trzecia WHO-HA! strzałem z zaskoczenia odkrecic wiskozo-wiatrak od pompy w strone taka jakby sie zakretke na flaszke przykrecało [czyli bez sensu].

Reszta później bo padac zaczeło.

Dzieki zapomoc.
eR
Landrąver Discovęry 200tdi

Awatar użytkownika
Roch
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: pn lis 08, 2004 10:32 am
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Roch » ndz maja 13, 2007 12:06 pm

Dogrzebałem sie wreszcie i tak to ogólnie wygląda:

Obrazek

A cieknie z tej o... o...dziurki:

Obrazek

Dziurka wydaje sie byc przewidziana przez fabrykę. :wink:
I jak to wygląda?
- Poszła jakaś uszczelka w srodku?
- Wypadł siakis korek :o z dziurki?
- Sie pompa zepsuła - wymieniac w całości?
Landrąver Discovęry 200tdi

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » ndz maja 13, 2007 12:32 pm

W Serii w pompie jest "otwór techniczny"...z tego co tam w moim rozumku się zalęgło wynika, że jak żygnie płynem z otworu to jest to zgon pompy "mało spektakularny" :wink:
Zgon "spektakularny" występuje gdy(nie zauważamy że żygneło) i całoś rozpada się masakrując chłodnice :roll:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » ndz maja 13, 2007 3:29 pm

W disko masz tak samo. Poszło uszczelnienie na pompie. Zaczyna się powolny zgon
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
Roch
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: pn lis 08, 2004 10:32 am
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Roch » ndz maja 13, 2007 5:53 pm

mozna wymienic samo uszczelnienie czy trzeba od razu całą pompe?
Landrąver Discovęry 200tdi

Awatar użytkownika
czarny75
 
 
Posty: 900
Rejestracja: pt paź 20, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: LODZ
Kontaktowanie:

Post autor: czarny75 » ndz maja 13, 2007 6:49 pm

szukałem w łodzi reparaturki jakiejs co by pasowała
ale dupa :)3
ceny pomp : 400 zamiennik
700 orginał :)21
"najwiekszym nieszczęściem jest szczęśliwe małżeństwo..maleją szanse na rozwód" M. Kundera

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz maja 13, 2007 6:51 pm

Roch pisze:mozna wymienic samo uszczelnienie czy trzeba od razu całą pompe?
tylko cała pompa
#noichuj

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » ndz maja 13, 2007 7:06 pm

pąpa pisze się pąpa, a nie pompa :)21

Awatar użytkownika
czarny75
 
 
Posty: 900
Rejestracja: pt paź 20, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: LODZ
Kontaktowanie:

Post autor: czarny75 » ndz maja 13, 2007 7:22 pm

Roch pisze:mozna wymienic samo uszczelnienie czy trzeba od razu całą pompe?
teraz by zakonczyc serial potrzebujesz:
skrobnac na pw do c&j :)21

i konską dawke anielskiej cierpliwosci

i jak mowił jeden kabareciarz"lepiej nie bedzie ale napewno smieszniej" :)21
"najwiekszym nieszczęściem jest szczęśliwe małżeństwo..maleją szanse na rozwód" M. Kundera

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz maja 13, 2007 7:23 pm

Student pisze:pąpa pisze się pąpa, a nie pompa :)21
a tak...przepraszam
:)21
"pąpa"
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » ndz maja 13, 2007 8:49 pm

czarny75 pisze: ceny pomp : 400 zamiennik
700 orginał :)21
boszzz "pąpa" :wink: do 200tdi tyle kosztuje ?? :o ja normalnie myślałem, że mnie oskubali gdy za Seriową zapłaciełem... 130 :)20
Orginał oczywiscie :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » pn maja 14, 2007 7:17 pm

Heh... pąpiarze :)21

Odborchałem dziś sprzęta.

Od wyjazdu na mutta coraz bardziej go lubię :)21

Stał dwa tygodnie i zagadał od strzała. Umyłem karcherem silnik - zagadał od strzała, umyłem podwozie i koła - ja pierdziu, ale ten beton z kotlarni jest ciężkousuwalny i namierzyłem awarię zwalniaczy - rzyga płynem z lewego przodu. Co nie zmienia faktu, że serwo i tak świruje. Zdarłem podłogę w środku - ale extra - wystarczyło odkręcić pare wkrętów i rozwiercić pare nitów i całe auto dostępne od góry :)2

Jeżeli jutro nie pojadę do opola, to śmigam do sklepu po tarcze do flexa i likwiduję zwis tylny. Będzie miał kąt zejścia prawie 90 stopni według tego co dziś wykreśliłem. Oprócz tego jest zajebiście ciepło i mam zimny browar :)21

A co tak sie chciałem podzielić dobrym nastrojem. Niech se dżipiarze nie myślą , że posiadacz land rovera nie może mieć dobrego dnia :)21

Dla pikanterii dodam, że stanęła mi dla odmiany dziś pąpa paliwowa we fordzie :)21

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pn maja 14, 2007 7:29 pm

Wiesz Student...Seria też zawsze gada...no może nie ze strzała, ale z kilku...no w ostateczności korba jest :)20 :)21

A co do podłogi, to już mam wprawe(i niedobór blachowkrętów)...dziś zrzut całej podłogi w kabinie: 8 min bo dwie śroby na grzechotkę są :wink:

Poprawek w skrzyni cią dalszy, bo ciekła ostro, nawet jak na Serie, a dzień wrzeczy samej był miły do bobrowania :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » pn maja 14, 2007 7:56 pm

No, to jeszcze dodam do zaognienia sytuacji, że pąpa w bronco pochodzi z land rovera :)21

Jak se myślę, o zrzucaniu baku i przyjęciu na klate ponownie osłony tegoż, która waży zylion kilo, to se chyba wole rendża podłubać w tym tygodniu :)21

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pn maja 14, 2007 9:54 pm

taa...praktyke już masz to bobruj :)21
Jak ci się zamarzy jeszcze krótszy RR to poszukamy ci wałów od 88, rame też rżnij a co :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » wt maja 15, 2007 7:34 am

:)21

Rama to jest u mnie od góry silnie zarumieniona. Ale nic to sie zwiąże antykorozyjną farbą i hajda :)21

Wczora ją bez pardonu półkiolwym czujnikiem sprawdzałem i wygląda, że jak się zatrzyma postęp korozji w tym stadium, to jeszcze troche pożyje :)2

A rozstawu osi nie zmienie - ten jest idealny - a jak se bede chciał pogalopować, to se na konia wsiądę :)21

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » wt maja 15, 2007 7:38 am

maszynkę do przeciągania sznura od bielizyn ze Starachowic chcesz zapodać ?? :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » wt maja 15, 2007 1:23 pm

Ta :)21

Ale to na przyszły rok.

Na razie w ramach akcji "szkolenie pilota 2007" pojawię sie tu i ówdzie w klasie wyczynowej :)21

BTW.

Rama skrócona z tyłu o 85 centymetrów.

Tył nadwozia właśnie wlazł na swoje miejsce. Jakby mi sie chciało popycić na skład do grodziska, to i pierwszy pałąk by dizś stanął już.

Pojazd w końcu zaczyna przypominać terenówkę, a nie dyliżans do wożenia królowej :)21


Niestety nie mam pod ręką cyfraka, więc zdjęć z przeobrażenia nie bydzie :cry:

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » śr maja 16, 2007 7:42 am

cotam fotki i tak każdy wie, że szkarada z tego wyjdzie :)21
Itak cię podziwiam, że porwałeś się na 5d :)2 :wink:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » śr maja 16, 2007 8:51 am

sam jesteś szkarada :)21

Normalnie tak mi ładnie wyszło, że sam w szoku jestem :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości