wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » śr maja 09, 2007 8:38 am
Albert_N pisze:a z czym oni sie mieli w srodku dzungli zderzac

skoro w wietnamie były kangury to równie dobrze mogła na drodze wyrosnąc sekwoja

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
Bartas

- Posty: 2215
- Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bartas » śr maja 09, 2007 8:41 am
czesław&jarząbek pisze:samochody były do lansu po hanoi
na dżungle lali napalm

i tak powstał "napalm death" kapela o iście gładkim wokalu i gorących tekstach

VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R
-
cichy_SIII_109_SW
-

- Posty: 281
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 4:14 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cichy_SIII_109_SW » śr maja 09, 2007 8:47 am
Lightweight i militarna Santana też mają krótsze błotniki z przodu.
Seria III'75 109 SW - samodzielny zestaw do majsterkowania
"Stado Baranów"
-
bratek

- Posty: 387
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 3:09 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: bratek » śr maja 09, 2007 9:26 am
Tapeworm pisze:Ja tam też niemusiałem zaglądać dopuki nie ruszyłem skrzyni...
zakłuciłem delikatną równowagę starego układu hydraulicznego...pompa i wysprzęglik do wymiany
a pisałem - uważaj....
Ja poprzestałem na wymianie gumek i robi. Żadnych szlifierek kątowych... pompę hamulcową na bok na przewodach, serwo hamulca z pedalierą odkręcić i odchylić, pompę sprzęgła odkręcić - i dostęp jak marzenie...
Disco 3.9 LPG
-
Roch
-

- Posty: 1072
- Rejestracja: pn lis 08, 2004 10:32 am
- Lokalizacja: 3miasto
Post
autor: Roch » śr maja 09, 2007 10:09 am
Eskapada pisze:skoro w wietnamie były kangury to równie dobrze mogła na drodze wyrosnąc sekwoja

nie znasz sie ;]
a jak nieby mieli by wcinac hamburgery z kangura nie przywozac ich ze soba?! a?
Landrąver Discovęry 200tdi
-
JarekK

- Posty: 2397
- Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: JarekK » śr maja 09, 2007 12:24 pm
czesław&jarząbek pisze:samochody były do lansu po hanoi

-
Jerry
-

- Posty: 4554
- Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno
Post
autor: Jerry » śr maja 09, 2007 12:58 pm
JarekK pisze:Jak w temacie dlaczego Australijczycy m.in. w Wietnamie w seriach podcinali przednie błotniki?

Chciał se lajtłejta zrobic ?

Disco 300 ES
-
JarekK

- Posty: 2397
- Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: JarekK » śr maja 09, 2007 1:04 pm
Jerry pisze:
Chciał se lajtłejta zrobic ?

robili to masowo - mam chyba zdjęcia z 10-ciu różnych serii tak zrobionych
a tu inna wersja

-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » śr maja 09, 2007 1:50 pm
lr australia miał dość dużą autonomię. może to robili specjalnie żeby zaznaczyć odrębność swojego produktu od oryginału z brytfanii.
#noichuj
-
HERROS
-

- Posty: 178
- Rejestracja: pn lis 21, 2005 10:19 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: HERROS » śr maja 09, 2007 5:43 pm
"The Series 2A models were characterised by a number of uniquely Australian modifications, the most well known and easily identifiable being the cut – away front mudguards. The mudguards were cut higher and wider as well as being angled rather than the rounded types of the civilian vehicles"
W Polsce wojsko ma garbate Land Rovery. W Australii cieli błotniki. Po prostu była firma która na modyfikacjach dobrze zarabiała.

DISCO 300 TDI
-
HERROS
-

- Posty: 178
- Rejestracja: pn lis 21, 2005 10:19 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: HERROS » śr maja 09, 2007 5:45 pm
Garbaty Landek WP
DISCO 300 TDI
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » śr maja 09, 2007 6:30 pm
HERROS pisze:...pic...
Garbaty Landek WP
Ta made in wrocław TEAM

kokosy na tym robią tak samo jak na tych kopalnianych

a garbate są po to żeby mógł koleś z kałachem wyprostowany siedzieć na specjalnym foteliku i napierdalać to małych zółtych ludzików albo innego koloru

w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » śr maja 09, 2007 6:54 pm
Te kanistry są na wodę, mam taki na stanie. Różni się tym że ma dwa wlewy z czego jeden słuzy do odpowietrzania kanistra w trakcie wylewania. I oczywiście jest wytłoczony napis water

Czyli w trakcie zderzenia jedynie zostanią zmyte slady hamowania

Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » śr maja 09, 2007 7:17 pm
Jarek zdjęcia super

Szkoda,że tak mało serii 2 jest w obrocie można by było zrobić" ala Wietnam".
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
HERROS
-

- Posty: 178
- Rejestracja: pn lis 21, 2005 10:19 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: HERROS » śr maja 09, 2007 7:50 pm
a garbate są po to żeby mógł koleś z kałachem wyprostowany siedzieć na specjalnym foteliku i napierdalać to małych zółtych ludzików albo innego koloru
Po pierwsze

w normalnym def'ie też się da strzelać. Anglicy robią to od 25 lat.
Po drugie

te garbate hardtopy przypominają mi takiego niedorozwiniętego kuzyna że jak jest delegacja z zachodu to się pokazuje softopa.

DISCO 300 TDI
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » śr maja 09, 2007 8:39 pm
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
bratek

- Posty: 387
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 3:09 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: bratek » czw maja 10, 2007 7:36 am

Nowe przysłowie Polak sobie kupi...

Disco 3.9 LPG
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » czw maja 10, 2007 7:46 am
HERROS pisze:a garbate są po to żeby mógł koleś z kałachem wyprostowany siedzieć na specjalnym foteliku i napierdalać to małych zółtych ludzików albo innego koloru
Po pierwsze

w normalnym def'ie też się da strzelać. Anglicy robią to od 25 lat.
Po drugie

te garbate hardtopy przypominają mi takiego niedorozwiniętego kuzyna że jak jest delegacja z zachodu to się pokazuje softopa.

oba są beznadziejne
ktoś za tą specyfikację powinien beknąć jak za aro dla policji
#noichuj
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » czw maja 10, 2007 7:54 am
bratek pisze:

Nowe przysłowie Polak sobie kupi...
Walić, że kupi... mnie to termin zwaliło...tylko przez jebaną pompe nieukończyłem Serii przed długim weekendem

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
Bartas

- Posty: 2215
- Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bartas » czw maja 10, 2007 8:13 am
Tapeworm pisze:...tylko przez [cenzura] pompe nieukończyłem Serii przed długim weekendem

no to ciesz się, że nie masz plastikowych łożysk jak w suzuce, która też mi skopała długi week

VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » czw maja 10, 2007 8:16 am
a gdzie te łożyskla były

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
Bartas

- Posty: 2215
- Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bartas » czw maja 10, 2007 8:18 am
Tapeworm pisze:a gdzie te łożyskla były

tak ogólnie to wszędzie są w suzuce i lecą na potęgę

VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość