ESP-DEFENDER

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » śr cze 20, 2007 7:01 pm

w terenie tak, na asfalcie nie da rady, przynajmniej w mojej konfiguracji :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
konrad.w1
Posty: 468
Rejestracja: czw mar 29, 2007 7:25 pm
Lokalizacja: Jedlina Zdrój

Post autor: konrad.w1 » śr cze 20, 2007 9:37 pm

stasieks pisze:
M&M pisze:A u Niemców to chyba występuje co raz większa tendencja na auta dla odmóżdżonych kierowców.
Co za bezsensowna opinia.

Myslisz ze jak ktos ma glowe na karku to jest w stanie wyprowadzic samochod z poslizgu (polecam np BMW serii 7 lub 5 kombi wazy okolo 2500 kilo i ma naped na tylna os - naprawde w uslizgu tylnej osi masz przesrane). System ma ratowac zycie i potencjalnie pomagac w sytuacjach w ktorych kierowca moze stracic panowanie nad autem. Pamietaj ze nie kazdy umie wyprowadzic auto z poslizgu.

Inna kwestia jest wykorzystywanie systemow do jezdzenia na krawedzi poslizgu - oczywiscie nie popieram.
Ale kasztanienie !! Nie wiem skąd jesteś , ale wpadnij zimą w górki jakąś bm-ką serii 7 naszpikowaną elektroniką a mi przywież mb 190 z 2.0 d silnikiem to zobaczymy czym sie lepiej jeżdzi :)21
Discovery 300 Tdi
http://www.walbrzych4x4.pl/

Awatar użytkownika
Najmłodszy_Gazowiec
Posty: 374
Rejestracja: czw maja 27, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: Karczew

Post autor: Najmłodszy_Gazowiec » śr cze 20, 2007 9:54 pm

ka¿dy samochód sie da wyprowadziæ, kwestia tylko ilo¶ci miejsca :)21 a z tymi elektronicznymi gadgetami te¿ tzreba umieæ je¼dziæ... a i tak wole samochody bez elektroniki przynajmniej wiem ¿e wszystko zalezy ode mnie.
Gaz 69

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » śr cze 20, 2007 10:02 pm

konrad.w1 pisze:Nie wiem skąd jesteś , ale wpadnij zimą w górki jakąś bm-ką serii 7 naszpikowaną elektroniką a mi przywież mb 190 z 2.0 d silnikiem to zobaczymy czym sie lepiej jeżdzi :)21
Co rozumiesz przez 'lepiej jeździ' ? Bo to dość szerokie pojęcie.
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Awatar użytkownika
konrad.w1
Posty: 468
Rejestracja: czw mar 29, 2007 7:25 pm
Lokalizacja: Jedlina Zdrój

Post autor: konrad.w1 » śr cze 20, 2007 10:16 pm

TomaszRT pisze:
konrad.w1 pisze:Nie wiem skąd jesteś , ale wpadnij zimą w górki jakąś bm-ką serii 7 naszpikowaną elektroniką a mi przywież mb 190 z 2.0 d silnikiem to zobaczymy czym sie lepiej jeżdzi :)21
Co rozumiesz przez 'lepiej jeździ' ? Bo to dość szerokie pojęcie.
Faktycznie mało precyzyjnie sie wyraziłem. jak wiadomo zimą wygodniej poruszać sie przednio-napędowcem. Każdy kto twierdzi inaczej nie widział pożądnego śniegu. Mając do dyspozycji auto z tylnym napędem wyposażone w różnego rodzaju systemy "ułatwiające" jazde po śliskiej nawierzchni, ja mam na myśli śnieg czy lód, a auto bez "elektroniki trakcji" śmiem twierdzić że szybciej dojechałbym do celu tym drugim.

ps. nie ma jak 4x4 zimową porą. dotąd tylko zazdrościłem teraz sam sie przekonam :lol:
Discovery 300 Tdi
http://www.walbrzych4x4.pl/

Awatar użytkownika
Roch
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: pn lis 08, 2004 10:32 am
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Roch » śr cze 20, 2007 10:31 pm

no to sobie za wiele nie obiecuj
fizyka dziala wciaz ta sama ;]
Landrąver Discovęry 200tdi

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » śr cze 20, 2007 10:33 pm

a dwie tony na śliskim od razu nie stają :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » śr cze 20, 2007 10:40 pm

ale jak fajnie lecą z górki(wiem coś o tym :)21 )
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » śr cze 20, 2007 10:44 pm

:lol: racja zapomniałem,a górka wcale stroma być nie musi :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » śr cze 20, 2007 11:01 pm

stasieks pisze:

Duzo ludzi ginie na drogach w glupich okolicznosciach. Jezeli nawet 10% uda sie uratowac dzieki systemom aktywnego bezpieczenstwa to trzeba je wprowadzac. Obojetnie czy w Fordzie czy w LR ....
A po co :o jak się debile pozabijają to będzie bezpieczniej tylko żeby kogoś nie trafili :( a tak to krzyż na drogę do nieba :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

bratek
Posty: 387
Rejestracja: pn gru 13, 2004 3:09 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: bratek » czw cze 21, 2007 6:48 am

LR_Olek pisze:
Tapeworm pisze:chodzi o całość, czy o bok Serią ?? :wink:
bok seria, ciolku serie latwiej polozyc niz cokolwiek innego... :lol:
oj tak...
Disco 3.9 LPG

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » czw cze 21, 2007 7:54 am

Najmłodszy_Gazowiec pisze:każdy samochód sie da wyprowadzić, kwestia tylko ilości miejsca :)21 a z tymi elektronicznymi gadgetami też tzreba umieć jeździć... a i tak wole samochody bez elektroniki przynajmniej wiem że wszystko zalezy ode mnie.

Rozwiń myśl :)21

Awatar użytkownika
konrad.w1
Posty: 468
Rejestracja: czw mar 29, 2007 7:25 pm
Lokalizacja: Jedlina Zdrój

Post autor: konrad.w1 » czw cze 21, 2007 5:37 pm

Roch pisze:no to sobie za wiele nie obiecuj
fizyka dziala wciaz ta sama ;]
Mam jedna nadzieje że troszke łatwiej będzie mi sie jeżdziło w głębokim śniegu Disco niż jak do tej pory osobowym tylnonapędowcem :wink: [/img]
Discovery 300 Tdi
http://www.walbrzych4x4.pl/

Awatar użytkownika
konrad.w1
Posty: 468
Rejestracja: czw mar 29, 2007 7:25 pm
Lokalizacja: Jedlina Zdrój

Post autor: konrad.w1 » czw cze 21, 2007 5:38 pm

Tapeworm pisze:a dwie tony na śliskim od razu nie stają :)21
Podobnie jak tona czy trzy tony. Na lód nie ma mocnych jak sie przegina z szybkością. :)21
Discovery 300 Tdi
http://www.walbrzych4x4.pl/

Awatar użytkownika
Najmłodszy_Gazowiec
Posty: 374
Rejestracja: czw maja 27, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: Karczew

Post autor: Najmłodszy_Gazowiec » czw cze 21, 2007 5:46 pm

wole Gaza ni¿ np. Outlandera. jak sie wyg³upia³em nad Wis³± to wiedzia³em ¿e musze krêciæ kierownic±, operowaæ gazem i wszystko zalezy ode mnie... Czego¶ siê cz³owiek nauczy³, poki co doswiadczenie ma³e, ale ro¶nie ro¶nie :D
Gaz 69

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » czw cze 21, 2007 5:50 pm

:lol:

Awatar użytkownika
Pasza
    
    
Posty: 1837
Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pasza » czw cze 21, 2007 6:41 pm

ten wątek za chwilkę będzie wybitny...
:)20
...to je reli...
...były pilot... :roll:
:)21

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » czw cze 21, 2007 7:16 pm

kwadratura kola wchodzi w rachube :)21

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » czw cze 21, 2007 7:29 pm

a ja tam pieprze te wszystkie systemy :)21 "fight the norm fuck the war" czy jakoś tak :lol: mnie systemy wkurzają a do tego po ostatniej szybkiej jeździe
do morskiego za defekterem klocki mi się przez dsc ze smażyły :roll: fakt moja wina bo zapomniałem wyłączyć a hamulca ani razy nie wcisnąłem bo pod górę było :roll:
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
jdef90
Posty: 355
Rejestracja: czw sie 19, 2004 12:45 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: jdef90 » pt cze 22, 2007 11:55 am

czesław&jarząbek pisze:a ja się chciałem spytać ilu z zabierających głos w dyskusji jezdziło defenderem dłużej niż podczas jazdy próbnej wyłudzonej u dealera?
ja ja ja :)21
czesław&jarząbek pisze:wbrew pozorom nie jest go tak łatwo wywrócić.


oczywiście że nie. na suchym asfalcie bokiem sunałm z predkością około 90 km/h i się nie wywrócił.
czesław&jarząbek pisze:nie jest też łatwo wykonać manewr dynamicznego ominięcia przeszkody-przełożenie układu kierowniczego nie puszcza. może zdążysz odkręcić kawałek w jedną stronę...więcej nie....


no przeca... każde dziecko wię że przeszkody defenderem się nie omija. szczególnie organicznej. warto sobie jedynie osłonę drążków założyć...

niemiaszki popełniły błąd w sztuce omijając łosia... oczywiście przy trafieniu łosia też za ciekawie by nie było, ale nie kopsnął by się na bok.
czesław&jarząbek pisze:dwie tony zawieszone pół metra nad ziemią polecą jak chcą gdy nastąpi utrata przyczepności albo stabilności.
znacznie łatwiej jest wyprowadzić tylnonapędówkę z nadwyżką mocy z takiej sytuacji niż czteronapędowego defektera z wielkimi kołami, zdechłym przełożeniem mostów i dychawicznym turbodieslem.


hmm... def ma za to piękne hamowanie silnikiem, przy odjęciu gazu zacieśnia zakret a przy dodaniu cały wyjeżdża z zakrętu na zewnątrz...

oczywiście w ekstremalnej sytuacji łatwiej jest bawić się osobówką.

czesław&jarząbek pisze:ale...ja sie nie znam...
:)21

i nie ma nic fajniejszego niż mocna tylnonapędówka
:)21

:)21
wyjałes mi to z ust :)
"Nie jestem bardzo analityczny. Mało myślę o sobie i dlaczego robię różne rzeczy."
G.W.Bush :)21

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » pt cze 22, 2007 7:04 pm

czy jak sie zalozy kit pt. tarcze do serii to jest opcja z esp/abs ew. TC ?:):)

to pytanie do tapeworma specjalnie
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
henry
 
 
Posty: 1030
Rejestracja: czw paź 28, 2004 3:10 pm
Lokalizacja: Breslau
Kontaktowanie:

Post autor: henry » pt cze 22, 2007 7:06 pm

jdef90 pisze: no przeca... każde dziecko wię że przeszkody defenderem się nie omija. szczególnie organicznej. warto sobie jedynie osłonę drążków założyć...
no wlasnie nie kazde i dlatego chodzi im po glowie montowanie "systemow" a feee...

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pt cze 22, 2007 10:19 pm

Broncosaurus pisze:czy jak sie zalozy kit pt. tarcze do serii to jest opcja z esp/abs ew. TC ?:):)

to pytanie do tapeworma specjalnie
:)21 z warsztatu, gdzie okresowo pomieszkujemy, wyjechała taka jedna :wink:
tarcze, wspomaganie, normalnie full opcja, bo właściciel miał kasę i fantazje 8)
ABSu nie miała, ale zwalam to tylko na to, że fantazja właściciela miała swoją granice :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » sob cze 23, 2007 9:31 am

jezdzilem nią

bardzo fajnie zrobiona

ale wspomaganie to straszny błąd, bo niestety zamieniła sie ta seria w jednostkę żaglową jeśli chodzi o prowadzenie

ale założyli mu też overdrive co jest juz niezłą opcją

fajny samochód ale kolorek taki sobie :0
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » sob cze 23, 2007 9:42 am

właściciel, czy też jego syn po pół nową skrzynie zmielili :roll: :)3
ja tam zamiast overdriva wolałbym winde :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości