Ja tez nie chce byc zlosliwy tymbardziej dla mojego RRka, mysle ze potrafie zrobic ten remont. Mam miejsce narzedzia i niedlugo bede mial na to czas. Mam manuala tylko tego ktory jest dostepny z forum. Moze on nie wystarcza? Co powinno sie wymienic na nowe przy okazji wymiany pierscieni? Oczywiscie po wczesniejszym wyszarpaniu matoru z samochodu.rafalwicher pisze:Ja naprawde nie chce byc zlosliwy, piszesz ze kasa nie stanowi problemu. Byc moze chcesz po prostu sam cos zrobic ale na Boga, silnik nie jest mechanizmem na ktorym mozna sie uczyc mechaniki.
Jezeli jednak sie tak przy tym zapierasz zdobadz dokumentacje lub manual i rob wedlug niego a nie pytaj na forum bo tyle ile osob tyle bedzie rad i pomyslow.
Przeczytalem w manualu ze przerwa na pierscieniach powinna byc... ale jak ja sprawdzic skoro piercienie musze zamawiac. A nie kupie trzech kapletow.[/quote]
"
Jak tego nie wiesz to już dałeś dupy i na bank umoczysz jeszcze bardziej
