Disco III

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » wt paź 16, 2007 10:05 am

darkman pisze:
Yoorek pisze:Jeździłem dwutygodniowym autem z salonu z 08.2007 nie było za dobrze.
Ciekawe jak spraw z chip tuningem - znalazłem jakąś ofetę ->235 ph, 500Nm.
Jurku, cziptuningów generalnie nie poleca się, choć w nowym aucie w zasadzie nie ma przeciwskazań, póki nowe. Jest sporo art., na temat dostrajania 3ki w ogólnie dostępnych miejscach. Na forum 3kę osobiście ma tylko Kuba znaczy Mudder, parę osób ma niejakie doświadczenia z jazd próbnych i testowych co w jakimś sensie wystarcza do wyrobienia sobie zdania ogólnego i podjecia ryzyka kupna, natomiast na konkrety eksploatacyjnego doswiadczenia przyjdzie jeszcze trochę poczekać mimo, ze przecież model ma juz pare lat.
łoń... piękny temat. :)21
zwłaszcza konfrontacja D3 vs X5. Igor.. prosze cie, szczerze 8)
Jakoś mam styczność z DIII w wielu sytuacjach, egzemplarzach, z wieloma uzytkownikami itd. W końcu dwa lata juz mi uplywa w tej pracy.
4.4 nie pali 14l. :)21

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » wt paź 16, 2007 10:10 am

GAZFAN pisze: zwłaszcza konfrontacja D3 vs X5. Igor.. prosze cie, szczerze 8)
To wytłumacz mi Prezesie czym one się różnią :roll:
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » wt paź 16, 2007 10:16 am

1. DIII posiada klasyczną rame.
....
dalej mnie sie nie chce :)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt paź 16, 2007 10:16 am

Igor909 pisze:
mudder pisze: tych aut nie można w ogóle porównywać :roll:
Niby dlaczego ??
Disco jest tak samo terenowe jak X5
Za przekazywanie i rozkład napędu odpowiada elektronika
Do X5 też się da założyć MT
Nie uważam żeby była jakakolwiek różnica .......
.... może tylko jedna
- jakość wykonania
- właściwości jezdne
igorek...mulisz jak tasiemiec...

zapraszam, przyjedz tu x5...
http://www.landrover.katowice.pl/foto/f ... edited.JPG
http://www.landrover.katowice.pl/foto/f ... edited.JPG
http://www.landrover.katowice.pl/foto/f ... edited.JPG
http://www.landrover.katowice.pl/foto/f ... edited.JPG

:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » wt paź 16, 2007 10:23 am

Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » wt paź 16, 2007 10:24 am

GAZFAN pisze:1. DIII posiada klasyczną rame.
....
dalej mnie sie nie chce :)21
.... i to wszystko 8)
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » wt paź 16, 2007 10:27 am

w DIII brak Xdrive. :)21

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » wt paź 16, 2007 10:28 am

Nie wiem czym Wy się tak podniecacie :roll:
Disco III to już normalna bulwarówka [ no na ramie ]
Pojeździła trochę po trawniku i widzę ogólne poruszenie 8)
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » wt paź 16, 2007 10:29 am

Igor. ... Ja prosze Cie po raz drugi. 8)

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt paź 16, 2007 10:30 am

a taki problem że jak sie jest mientką fają to sie tylko ujada z klawiatury zamiast pokazać przynajmniej cień swojego wyszczekania w terenie
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » wt paź 16, 2007 10:31 am

GAZFAN pisze:Igor. ... Ja prosze Cie po raz drugi. 8)
No dobra 8)
Zobaczyłem zielone jajko i alergia powróciła :roll:
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » wt paź 16, 2007 10:34 am

Igor909 pisze:Nie wiem czym Wy się tak podniecacie :roll:
Disco III to już normalna bulwarówka [ no na ramie ]
Pojeździła trochę po trawniku i widzę ogólne poruszenie 8)
zapraszam cię do mnie w zimie jak dojedziesz x5 pod mój dom to zwracam honor :)21
DIII to jest bulwarówka ale założysz mt i właściwości terenowe ma dość spore natomiast x5 na jakichkolwiek oponach po prostu nie jedzie
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » wt paź 16, 2007 10:34 am

czesław&jarząbek pisze: a taki problem że jak sie jest mientką fają to sie tylko ujada z klawiatury zamiast pokazać przynajmniej cień swojego wyszczekania w terenie
:)21
Słuchaj twarda pało .......:wink:
Ze Ty nie widziałeś mnie w terenie to nie znaczy że ktoś mnie nie widział :roll:
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » wt paź 16, 2007 10:37 am

mudder pisze:natomiast x5 na jakichkolwiek oponach po prostu nie jedzie
Ponowię pytanie ......
Jeździłeś X5 ??
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » wt paź 16, 2007 10:40 am

Igor909 pisze:
mudder pisze:natomiast x5 na jakichkolwiek oponach po prostu nie jedzie
Ponowię pytanie ......
Jeździłeś X5 ??
tak i x6 i cayenne i vw i c-crosserem i panda i jeszcze paroma :)21
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Yoorek
Posty: 396
Rejestracja: wt wrz 16, 2003 9:45 am
Lokalizacja: Kraków / Wieliczka

Post autor: Yoorek » wt paź 16, 2007 10:41 am

GAZFAN pisze: łoń... piękny temat. :)21
zwłaszcza konfrontacja D3 vs X5. Igor.. prosze cie, szczerze 8)
Jakoś mam styczność z DIII w wielu sytuacjach, egzemplarzach, z wieloma uzytkownikami itd. W końcu dwa lata juz mi uplywa w tej pracy.
4.4 nie pali 14l. :)21
No to napisz proszę coś konkretnie.
Szczególnie awaryjność, spalanie 4.4 - w 14 jak pisalem nie wierze w 18 tez mam kłopot :)

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » wt paź 16, 2007 10:46 am

mudder pisze:
Igor909 pisze:
mudder pisze:natomiast x5 na jakichkolwiek oponach po prostu nie jedzie
Ponowię pytanie ......
Jeździłeś X5 ??
tak i x6 i cayenne i vw i c-crosserem i panda i jeszcze paroma :)21
Nie ma X6 :roll:
Póżniej Wam wkleję parę zdjęć X5 z Bieszczad :roll:
X5 wjeżdzało na sławetną górkę gdzie Defy nie dawały radę
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » wt paź 16, 2007 10:50 am

Igor909 pisze:
mudder pisze:
Igor909 pisze: Ponowię pytanie ......
Jeździłeś X5 ??
tak i x6 i cayenne i vw i c-crosserem i panda i jeszcze paroma :)21
Nie ma X6 :roll:
Póżniej Wam wkleję parę zdjęć X5 z Bieszczad :roll:
X5 wjeżdzało na sławetną górkę gdzie Defy nie dawały radę
sorry chodziło mi o x3 :oops:
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt paź 16, 2007 10:51 am

Igor909 pisze:
Ze Ty nie widziałeś mnie w terenie to nie znaczy że ktoś mnie nie widział :roll:
wymień trzech...w terenie
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » wt paź 16, 2007 10:57 am

nie znasz ich przypuszczam :)21
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt paź 16, 2007 10:58 am

tak mi sie widzi...
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
HiJack
 
 
Posty: 284
Rejestracja: pt cze 15, 2007 6:57 pm
Lokalizacja: Warszawa.......................UK

Post autor: HiJack » wt paź 16, 2007 11:04 am

Yoorek pisze:CZy nik nie "slyszal" ile pali owo 4.4 V8 ja znalalem infomracje za 14-18 w miejskim ale coś mi się wydaje ze na 2.5tony i 300koni i Cx cegły to ciut mało
Ja slyszalem ze
12-15 - ale mpg :o (miles/galon) w cyklu miejskim czyli jakies 18-23 po naszemu
22-24 mpg w na autostradzie - 12-13 (spokojna jazda).

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » wt paź 16, 2007 11:10 am

18-20 litrów. 4.4
wydałem w 2006 roku okolo 30 sztuk D3 a w 2007 jakies 18. jeden klient narzekajacy na awarie (ma racje - felerny egzemplarz). Reszta zadowolona.

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » wt paź 16, 2007 11:11 am

Zeby porownywac tak rozne konstrukcje trzeba miec mocno przytlumiony przeplyw informacji miedzy neuronami...
Moze mniej pij w samotnosci, a zacznij w koncu jezdzic?
:wink:

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » wt paź 16, 2007 11:11 am

GAZFAN pisze:18-20 litrów. 4.4
wydałem w 2006 roku okolo 30 sztuk D3 a w 2007 jakies 18. jeden klient narzekajacy na awarie (ma racje - felerny egzemplarz). Reszta zadowolona.
to mnie pocieszyłeś bo właśnie myślę nad zamianą na d3 w benzynie :)21
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości