dodatkowy wskaźnik

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
bredfan
 
 
Posty: 814
Rejestracja: wt sie 01, 2006 1:18 pm
Lokalizacja: gmina Solina

Post autor: bredfan » śr lut 06, 2008 7:30 pm

leszek torbicki pisze:nie są to motory wysilone, ale z duuuużymi przebiegami , więc sprawdzenie ciśnienia smarowania daje ci jakiś tam obraz stanu tego silnika , przynajmniej tak mi się wydaje

eee...czasami lepiej żyć w błogiej nieświadomości...przeznaczenia i tak nie oszukasz
"brazylijski serial już nie cieszy jak kiedyś...."

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » śr lut 06, 2008 7:44 pm

Mniej wiesz ,spokojniej śpisz :D
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » śr lut 06, 2008 7:47 pm

Pepek pisze: :D
Dałeś radę ??
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » śr lut 06, 2008 7:57 pm

Oczywiście :wink: Piepszone imo. Tak jak mówiłeś
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
hojek
 
 
Posty: 121
Rejestracja: czw wrz 07, 2006 5:20 pm
Lokalizacja: TARNOWSKIE GÓRY

Post autor: hojek » śr lut 06, 2008 10:00 pm

Jesli chodzi o wskaznik turbiny to polecam z VDO (manualny, podcisnienie pociagniete do same zegara) dosc dokladny. Cisnienie i temp. oleju jak i woltomierz mialem wczesniej z jakies taniej firmy pokazowaly jak im sie podobalo :) strata pieniedzy. Do temp oleju jak i wody jest fajny cyfrowy z firmy STAGE6 .
http://www.gearparts24.de/images/artike ... 1_3664.jpg
(osprzet do motocykli). Mam go juz jakis czas i wydaje mi sie ze jest duzo lepszy niz inne analogi i nie zajmuje duzo miejsca w aucie :)

leszek torbicki

Post autor: leszek torbicki » pn lut 11, 2008 11:03 pm

LANDEK zamtaczyłeś już coś z tymi zegarami

LANDEK
 
 
Posty: 843
Rejestracja: śr lut 07, 2007 6:09 pm
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA - TUREK

Post autor: LANDEK » śr lut 20, 2008 2:09 pm

Właśnie je odebrałem - wyglądają fajnie zobaczymy jak będą działać :lol:
Jak zamontuję to dam zdjęcia...
NISSAN PATROL Y 61, 6.5 TD V8 :)
GG10114884

Awatar użytkownika
grzegorzh
 
 
Posty: 1140
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: grzegorzh » śr lut 20, 2008 5:26 pm

LANDEK pisze:Właśnie je odebrałem - wyglądają fajnie zobaczymy jak będą działać :lol:
Jak zamontuję to dam zdjęcia...
Ale w końcu co ci mierzą te zegary?
Podaj linka może ;)

leszek torbicki

Post autor: leszek torbicki » śr lut 20, 2008 8:44 pm

mierzą czas jaki pozostał do remontu motora :)21

LANDEK
 
 
Posty: 843
Rejestracja: śr lut 07, 2007 6:09 pm
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA - TUREK

Post autor: LANDEK » czw lut 21, 2008 12:20 am

O to to właśnie :lol:
NISSAN PATROL Y 61, 6.5 TD V8 :)
GG10114884

Awatar użytkownika
grzegorzh
 
 
Posty: 1140
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: grzegorzh » czw lut 21, 2008 12:22 am

leszek torbicki pisze:mierzą czas jaki pozostał do remontu motora :)21
Tiaaa.
Pokaż te zegary z jakimiś zdjęciami.

leszek torbicki

Post autor: leszek torbicki » pt lut 22, 2008 8:09 pm

dzisiaj zrobiłem pomiar ciśnienia oleju , co o tym sądzicie
zimny
wolne obroty 3.3 bar
max obr 4.4
na rozgrzanym silniku
wolne 1.4
max 3.0

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » pt lut 22, 2008 8:14 pm

I jak to mówią "nie miała baba kłopotu ...." Gdybyś zostawił kontrolkę nie miał byś zmarwień :wink: . Według mojej wiedzy nie ma tragedii, ale Ja się nieznam :D
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

leszek torbicki

Post autor: leszek torbicki » pt lut 22, 2008 9:57 pm

na ciepłym nie zachwycają te wyniki , jeszcze raz zrobię pomiar po wymianie oleju ,ewentualnie dodatek do oleju motor life :cry:

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » pt lut 22, 2008 10:01 pm

Spróbuj z dodatkiem molibdenowym. Ja testuję od dłuzszego czasu i same pozytywy
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt lut 22, 2008 10:31 pm

leszek torbicki pisze:dzisiaj zrobiłem pomiar ciśnienia oleju , co o tym sądzicie
zimny
wolne obroty 3.3 bar
max obr 4.4
na rozgrzanym silniku
wolne 1.4
max 3.0
taki pomiar to zalej mlekiem
ma być mierzone pod obciążeniem na ciepłym motórze
jak bedzie powyżej 2 to jest w normie
#noichuj

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pt lut 22, 2008 10:36 pm

czesław&jarząbek pisze: taki pomiar to zalej mlekiem
nie lubisz mleka :o
PIJ MLEKO BĘDZIESZ WIELKI :)20
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

leszek torbicki

Post autor: leszek torbicki » pt lut 22, 2008 10:54 pm

manometr mam na krótko pod maską bo zrezygnowałem z doprowadzenia oleju do kabiny , a elektryczny taki jak bym chciał to musi jeszcze poczekać

Awatar użytkownika
sys-kom
Posty: 1810
Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontaktowanie:

Post autor: sys-kom » ndz mar 02, 2008 9:24 pm

najtaniej bedzie jak kupisz zegar od UAZa i czujnik od niego . zapłacisz za nowe z 50 zł np. w Tarmocie .

i nie słuchaj innych do jest dobry pomysł zwłaszcza gdzy masz kiepski silnik i niewiesz kiedy sie zatrze
Off Road to choroba przenoszona przez błoto


HERBU BIEDRONKA

LANDEK
 
 
Posty: 843
Rejestracja: śr lut 07, 2007 6:09 pm
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA - TUREK

Post autor: LANDEK » czw mar 20, 2008 7:03 pm

Zamontowane i podłączone wskazania:

1. Ładowanie 13,5 volt
2. Turbina max 1,1 bar
3. Temperatura wody max 80 stopni (przeważnie 70-75)
4. Temperatura oleju max 70 stopni (przeważnie 60)
5. Ciśnienie oleju zimny silnik - wolne 3 bary, pod obciążeniem 4,2 bara
ciepły silnik - wolne 1,2 bara, pod obciążeniem 3 bary

Zdjęcia zrobię jutro.
NISSAN PATROL Y 61, 6.5 TD V8 :)
GG10114884

leszek torbicki

Post autor: leszek torbicki » pt mar 21, 2008 10:08 pm

LANDEK mamy silniki prawie w tym samym stanie technicznym , jaki olej masz w motorku

LANDEK
 
 
Posty: 843
Rejestracja: śr lut 07, 2007 6:09 pm
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA - TUREK

Post autor: LANDEK » pt mar 21, 2008 10:15 pm

Mobila półsyntetyk
NISSAN PATROL Y 61, 6.5 TD V8 :)
GG10114884

leszek torbicki

Post autor: leszek torbicki » pt mar 21, 2008 10:23 pm

jak zrobiłeś wyjścia na czujniki , trójnik w miejsce oryginała

LANDEK
 
 
Posty: 843
Rejestracja: śr lut 07, 2007 6:09 pm
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA - TUREK

Post autor: LANDEK » pt mar 21, 2008 10:59 pm

Ciśnienie oleju z trójnika, temp. oleju z miski olejowej, temp. wody gwintowany otwór przy termostacie (w kolanku).
NISSAN PATROL Y 61, 6.5 TD V8 :)
GG10114884

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » sob mar 22, 2008 9:55 pm

LANDEK pisze:
Zdjęcia zrobię jutro.
juz jest pojutrze,a zdjec nie ma....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości