wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
bredfan
-

- Posty: 814
- Rejestracja: wt sie 01, 2006 1:18 pm
- Lokalizacja: gmina Solina
Post
autor: bredfan » śr lut 06, 2008 7:30 pm
leszek torbicki pisze:nie są to motory wysilone, ale z duuuużymi przebiegami , więc sprawdzenie ciśnienia smarowania daje ci jakiś tam obraz stanu tego silnika , przynajmniej tak mi się wydaje
eee...czasami lepiej żyć w błogiej nieświadomości...przeznaczenia i tak nie oszukasz
"brazylijski serial już nie cieszy jak kiedyś...."
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » śr lut 06, 2008 7:44 pm
Mniej wiesz ,spokojniej śpisz

Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » śr lut 06, 2008 7:47 pm
Pepek pisze: 
Dałeś radę

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » śr lut 06, 2008 7:57 pm
Oczywiście

Piepszone imo. Tak jak mówiłeś
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
hojek
-

- Posty: 121
- Rejestracja: czw wrz 07, 2006 5:20 pm
- Lokalizacja: TARNOWSKIE GÓRY
Post
autor: hojek » śr lut 06, 2008 10:00 pm
Jesli chodzi o wskaznik turbiny to polecam z VDO (manualny, podcisnienie pociagniete do same zegara) dosc dokladny. Cisnienie i temp. oleju jak i woltomierz mialem wczesniej z jakies taniej firmy pokazowaly jak im sie podobalo

strata pieniedzy. Do temp oleju jak i wody jest fajny cyfrowy z firmy STAGE6 .
http://www.gearparts24.de/images/artike ... 1_3664.jpg
(osprzet do motocykli). Mam go juz jakis czas i wydaje mi sie ze jest duzo lepszy niz inne analogi i nie zajmuje duzo miejsca w aucie

-
leszek torbicki
Post
autor: leszek torbicki » pn lut 11, 2008 11:03 pm
LANDEK zamtaczyłeś już coś z tymi zegarami
-
LANDEK
-

- Posty: 843
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 6:09 pm
- Lokalizacja: WIELKOPOLSKA - TUREK
Post
autor: LANDEK » śr lut 20, 2008 2:09 pm
Właśnie je odebrałem - wyglądają fajnie zobaczymy jak będą działać
Jak zamontuję to dam zdjęcia...
NISSAN PATROL Y 61, 6.5 TD V8
GG10114884
-
grzegorzh
-

- Posty: 1140
- Rejestracja: czw kwie 12, 2007 9:04 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: grzegorzh » śr lut 20, 2008 5:26 pm
LANDEK pisze:Właśnie je odebrałem - wyglądają fajnie zobaczymy jak będą działać :lol:
Jak zamontuję to dam zdjęcia...
Ale w końcu co ci mierzą te zegary?
Podaj linka może ;)
-
leszek torbicki
Post
autor: leszek torbicki » śr lut 20, 2008 8:44 pm
mierzą czas jaki pozostał do remontu motora

-
LANDEK
-

- Posty: 843
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 6:09 pm
- Lokalizacja: WIELKOPOLSKA - TUREK
Post
autor: LANDEK » czw lut 21, 2008 12:20 am
O to to właśnie

NISSAN PATROL Y 61, 6.5 TD V8
GG10114884
-
grzegorzh
-

- Posty: 1140
- Rejestracja: czw kwie 12, 2007 9:04 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: grzegorzh » czw lut 21, 2008 12:22 am
leszek torbicki pisze:mierzą czas jaki pozostał do remontu motora :)21
Tiaaa.
Pokaż te zegary z jakimiś zdjęciami.
-
leszek torbicki
Post
autor: leszek torbicki » pt lut 22, 2008 8:09 pm
dzisiaj zrobiłem pomiar ciśnienia oleju , co o tym sądzicie
zimny
wolne obroty 3.3 bar
max obr 4.4
na rozgrzanym silniku
wolne 1.4
max 3.0
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » pt lut 22, 2008 8:14 pm
I jak to mówią "nie miała baba kłopotu ...." Gdybyś zostawił kontrolkę nie miał byś zmarwień

. Według mojej wiedzy nie ma tragedii, ale Ja się nieznam

Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
leszek torbicki
Post
autor: leszek torbicki » pt lut 22, 2008 9:57 pm
na ciepłym nie zachwycają te wyniki , jeszcze raz zrobię pomiar po wymianie oleju ,ewentualnie dodatek do oleju motor life

-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » pt lut 22, 2008 10:01 pm
Spróbuj z dodatkiem molibdenowym. Ja testuję od dłuzszego czasu i same pozytywy
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » pt lut 22, 2008 10:31 pm
leszek torbicki pisze:dzisiaj zrobiłem pomiar ciśnienia oleju , co o tym sądzicie
zimny
wolne obroty 3.3 bar
max obr 4.4
na rozgrzanym silniku
wolne 1.4
max 3.0
taki pomiar to zalej mlekiem
ma być mierzone pod obciążeniem na ciepłym motórze
jak bedzie powyżej 2 to jest w normie
#noichuj
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » pt lut 22, 2008 10:36 pm
czesław&jarząbek pisze:
taki pomiar to zalej mlekiem
nie lubisz mleka
PIJ MLEKO BĘDZIESZ WIELKI

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
leszek torbicki
Post
autor: leszek torbicki » pt lut 22, 2008 10:54 pm
manometr mam na krótko pod maską bo zrezygnowałem z doprowadzenia oleju do kabiny , a elektryczny taki jak bym chciał to musi jeszcze poczekać
-
sys-kom

- Posty: 1810
- Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sys-kom » ndz mar 02, 2008 9:24 pm
najtaniej bedzie jak kupisz zegar od UAZa i czujnik od niego . zapłacisz za nowe z 50 zł np. w Tarmocie .
i nie słuchaj innych do jest dobry pomysł zwłaszcza gdzy masz kiepski silnik i niewiesz kiedy sie zatrze
Off Road to choroba przenoszona przez błoto
HERBU BIEDRONKA
-
LANDEK
-

- Posty: 843
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 6:09 pm
- Lokalizacja: WIELKOPOLSKA - TUREK
Post
autor: LANDEK » czw mar 20, 2008 7:03 pm
Zamontowane i podłączone wskazania:
1. Ładowanie 13,5 volt
2. Turbina max 1,1 bar
3. Temperatura wody max 80 stopni (przeważnie 70-75)
4. Temperatura oleju max 70 stopni (przeważnie 60)
5. Ciśnienie oleju zimny silnik - wolne 3 bary, pod obciążeniem 4,2 bara
ciepły silnik - wolne 1,2 bara, pod obciążeniem 3 bary
Zdjęcia zrobię jutro.
NISSAN PATROL Y 61, 6.5 TD V8
GG10114884
-
leszek torbicki
Post
autor: leszek torbicki » pt mar 21, 2008 10:08 pm
LANDEK mamy silniki prawie w tym samym stanie technicznym , jaki olej masz w motorku
-
LANDEK
-

- Posty: 843
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 6:09 pm
- Lokalizacja: WIELKOPOLSKA - TUREK
Post
autor: LANDEK » pt mar 21, 2008 10:15 pm
Mobila półsyntetyk
NISSAN PATROL Y 61, 6.5 TD V8
GG10114884
-
leszek torbicki
Post
autor: leszek torbicki » pt mar 21, 2008 10:23 pm
jak zrobiłeś wyjścia na czujniki , trójnik w miejsce oryginała
-
LANDEK
-

- Posty: 843
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 6:09 pm
- Lokalizacja: WIELKOPOLSKA - TUREK
Post
autor: LANDEK » pt mar 21, 2008 10:59 pm
Ciśnienie oleju z trójnika, temp. oleju z miski olejowej, temp. wody gwintowany otwór przy termostacie (w kolanku).
NISSAN PATROL Y 61, 6.5 TD V8
GG10114884
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » sob mar 22, 2008 9:55 pm
LANDEK pisze:
Zdjęcia zrobię jutro.
juz jest pojutrze,a zdjec nie ma....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości