
Disco I jaki silnik?
Moderator: Jerry
wydaje ci się.TRAWOLT pisze:no ten to chyba mało pali
Disco to krowa, ciężka krowa, 2,5tdi zapewnia jej ruchliwość, ale na miernym poziomie. Jest za szerokie, za ciężkie, za wysoko środek ciężkości. Jak by z dyskoteki zostawić skróconą ramę z podzespołami, dać lekką konstrukcje rurkową na górę i coś z mostami zrobić to by ładnie robiło. Wadą tego samochodu jest przede wszystkim buda.
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos 
always look on the bright side of life

always look on the bright side of life

1/ większość wad które wymieniłeś jest "zaletami" pfu super patrola?Wąż pisze:wydaje ci się.TRAWOLT pisze:no ten to chyba mało pali
Disco to krowa, ciężka krowa, 2,5tdi zapewnia jej ruchliwość, ale na miernym poziomie. Jest za szerokie, za ciężkie, za wysoko środek ciężkości. Jak by z dyskoteki zostawić skróconą ramę z podzespołami, dać lekką konstrukcje rurkową na górę i coś z mostami zrobić to by ładnie robiło. Wadą tego samochodu jest przede wszystkim buda.
2/ ponadto mniej więcej opisałeś, jak mogę zbudować zmotę do "powalczenia w ekstremie"
nadal nie wiem dlaczego nie mogę jeździć disco w terenie, a jeżdżę?
podkreślam jeszcze raz, topienie auta po dach, czy wyścig wyciągarek to nie jest teren w moim rozumowaniu!
LR Rendzi stajla 

oj Wąż, czepiasz sięWąż pisze:wydaje ci się.TRAWOLT pisze:no ten to chyba mało pali
Disco to krowa, ciężka krowa, 2,5tdi zapewnia jej ruchliwość, ale na miernym poziomie. Jest za szerokie, za ciężkie, za wysoko środek ciężkości. Jak by z dyskoteki zostawić skróconą ramę z podzespołami, dać lekką konstrukcje rurkową na górę i coś z mostami zrobić to by ładnie robiło. Wadą tego samochodu jest przede wszystkim buda.
- k160 na 33 jest szerszy
- jest cięższy o prawie 250 kg (patrząc na to co w papierach)
- jak ma 3,3 bez turbiny to koni ma tyle samo a i z turbiną nie wiele więcej
- środek ciężkości

Ty masz po prostu alergię

jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team
LR disco 200
5 o'clock offroad team
do Twojego wywodu dodam, że żeby parch w ogóle robił w terenie musi mieć przynajmniej 33"jpi pisze:oj Wąż, czepiasz się
- k160 na 33 jest szerszy
- jest cięższy o prawie 250 kg (patrząc na to co w papierach)
- jak ma 3,3 bez turbiny to koni ma tyle samo a i z turbiną nie wiele więcej
- środek ciężkościna razie słabo wytrenowałem zwieracze więc porównanie vs parch słabo
disco lepiej lub gorzej na 32 robi
nie on ma super zajebistą najlepsiejszą na świecie seriiejpi pisze:Ty masz po prostu alergię

LR Rendzi stajla 


Poza tym nic nie wspominałem o patrolu(przemilczę to po prostu), więc co się go uczepiliście? Wyznacznikiem dla was jest?
Disco to jest kompromis między komfortem akceptowalnym na co dzień, rodzinnością, prostotą konstrukcji i dzielnością w terenie.
Jeżeli samochód tylko do terenu to zmodyfikowana suza, 90 lub cokolwiek innego w miarę zwartego, zwinnego,o dobrym stosunku mocy do masy i ... odpowiednio przerobionego.
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos 
always look on the bright side of life

always look on the bright side of life

wcale nie na siłę, raczej kwestia w jakim terenie chce się bawićWąż pisze:Oj ludzie na siłę wszystkim się da
nie jest żadnym wyznacznikiem, poza faktem, że oprócz suk, jest najczęściej spotykany np. na rajdach czy innych popierdółkach - przecież disco do suki odnosić nie będęWąż pisze:Poza tym nic nie wspominałem o patrolu(przemilczę to po prostu), więc co się go uczepiliście? Wyznacznikiem dla was jest?
nigdy nie twierdziłem, że jest inaczejWąż pisze:Disco to jest kompromis między komfortem akceptowalnym na co dzień, rodzinnością, prostotą konstrukcji i dzielnością w terenie.
nigdzie nie napisałem że disco jest najlepsze, czy jest lepsze od np. 90tkiWąż pisze:Jeżeli samochód tylko do terenu to zmodyfikowana suza, 90 lub cokolwiek innego w miarę zwartego, zwinnego,o dobrym stosunku mocy do masy i ... odpowiednio przerobionego.
natomiast Wy sugerujecie, że disco się do terenu nie nadaje
ja twierdzę, że się nadaje, może nie do ekstremów (bo są lepsze konstrukcje) ale radzi sobie tu i tam
więc jeden z drugim proszę mnie tu nie imputować OK

LR Rendzi stajla 

Re: Disco I jaki silnik?
mikolaj_k pisze:trochę dużo pali (w terenie 60 L na 100km)
Benzyna to się chyba przez rurę wydechową wylewa
Mój strucel w terenie spala ok. 30-32l gazu na 100km, miasto 20-25l, trasa 16-18l.
Spalania benzyny nie liczę, więc spala tyle ile wleję
- scyzoryk73
- Posty: 2058
- Rejestracja: ndz sty 22, 2006 12:07 pm
- Lokalizacja: lasy, wody, piachy pod Kielcami
- Broncosaurus
- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość