Disco I jaki silnik?

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pn mar 03, 2008 7:42 pm

2.0 MPi :)21

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn mar 03, 2008 7:44 pm

no ten to chyba mało pali :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » pn mar 03, 2008 8:13 pm

TRAWOLT pisze:no ten to chyba mało pali :D
wydaje ci się.
Disco to krowa, ciężka krowa, 2,5tdi zapewnia jej ruchliwość, ale na miernym poziomie. Jest za szerokie, za ciężkie, za wysoko środek ciężkości. Jak by z dyskoteki zostawić skróconą ramę z podzespołami, dać lekką konstrukcje rurkową na górę i coś z mostami zrobić to by ładnie robiło. Wadą tego samochodu jest przede wszystkim buda.
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn mar 03, 2008 8:27 pm

Wąż pisze:
TRAWOLT pisze:no ten to chyba mało pali :D
wydaje ci się.
Disco to krowa, ciężka krowa, 2,5tdi zapewnia jej ruchliwość, ale na miernym poziomie. Jest za szerokie, za ciężkie, za wysoko środek ciężkości. Jak by z dyskoteki zostawić skróconą ramę z podzespołami, dać lekką konstrukcje rurkową na górę i coś z mostami zrobić to by ładnie robiło. Wadą tego samochodu jest przede wszystkim buda.
1/ większość wad które wymieniłeś jest "zaletami" pfu super patrola?
2/ ponadto mniej więcej opisałeś, jak mogę zbudować zmotę do "powalczenia w ekstremie"
nadal nie wiem dlaczego nie mogę jeździć disco w terenie, a jeżdżę?

podkreślam jeszcze raz, topienie auta po dach, czy wyścig wyciągarek to nie jest teren w moim rozumowaniu!
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » pn mar 03, 2008 8:39 pm

Wąż pisze:
TRAWOLT pisze:no ten to chyba mało pali :D
wydaje ci się.
Disco to krowa, ciężka krowa, 2,5tdi zapewnia jej ruchliwość, ale na miernym poziomie. Jest za szerokie, za ciężkie, za wysoko środek ciężkości. Jak by z dyskoteki zostawić skróconą ramę z podzespołami, dać lekką konstrukcje rurkową na górę i coś z mostami zrobić to by ładnie robiło. Wadą tego samochodu jest przede wszystkim buda.
oj Wąż, czepiasz się
- k160 na 33 jest szerszy
- jest cięższy o prawie 250 kg (patrząc na to co w papierach)
- jak ma 3,3 bez turbiny to koni ma tyle samo a i z turbiną nie wiele więcej
- środek ciężkości ?? na razie słabo wytrenowałem zwieracze więc porównanie vs parch słabo

Ty masz po prostu alergię :wink:
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn mar 03, 2008 8:45 pm

jpi pisze:oj Wąż, czepiasz się
- k160 na 33 jest szerszy
- jest cięższy o prawie 250 kg (patrząc na to co w papierach)
- jak ma 3,3 bez turbiny to koni ma tyle samo a i z turbiną nie wiele więcej
- środek ciężkości ?? na razie słabo wytrenowałem zwieracze więc porównanie vs parch słabo
do Twojego wywodu dodam, że żeby parch w ogóle robił w terenie musi mieć przynajmniej 33"
disco lepiej lub gorzej na 32 robi
jpi pisze:Ty masz po prostu alergię :wink:
nie on ma super zajebistą najlepsiejszą na świecie seriie :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » pn mar 03, 2008 9:11 pm

:roll: Oj ludzie na siłę wszystkim się da, nawet Serią która jest o lata świetlne od konstrukcji które wygrywają teraz na rajdach.
Poza tym nic nie wspominałem o patrolu(przemilczę to po prostu), więc co się go uczepiliście? Wyznacznikiem dla was jest?
Disco to jest kompromis między komfortem akceptowalnym na co dzień, rodzinnością, prostotą konstrukcji i dzielnością w terenie.
Jeżeli samochód tylko do terenu to zmodyfikowana suza, 90 lub cokolwiek innego w miarę zwartego, zwinnego,o dobrym stosunku mocy do masy i ... odpowiednio przerobionego.
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn mar 03, 2008 9:27 pm

Wąż pisze::roll: Oj ludzie na siłę wszystkim się da
wcale nie na siłę, raczej kwestia w jakim terenie chce się bawić
Wąż pisze:Poza tym nic nie wspominałem o patrolu(przemilczę to po prostu), więc co się go uczepiliście? Wyznacznikiem dla was jest?
nie jest żadnym wyznacznikiem, poza faktem, że oprócz suk, jest najczęściej spotykany np. na rajdach czy innych popierdółkach - przecież disco do suki odnosić nie będę
Wąż pisze:Disco to jest kompromis między komfortem akceptowalnym na co dzień, rodzinnością, prostotą konstrukcji i dzielnością w terenie.
nigdy nie twierdziłem, że jest inaczej
Wąż pisze:Jeżeli samochód tylko do terenu to zmodyfikowana suza, 90 lub cokolwiek innego w miarę zwartego, zwinnego,o dobrym stosunku mocy do masy i ... odpowiednio przerobionego.
nigdzie nie napisałem że disco jest najlepsze, czy jest lepsze od np. 90tki
natomiast Wy sugerujecie, że disco się do terenu nie nadaje
ja twierdzę, że się nadaje, może nie do ekstremów (bo są lepsze konstrukcje) ale radzi sobie tu i tam

więc jeden z drugim proszę mnie tu nie imputować OK :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » pn mar 03, 2008 9:32 pm

do terenu to przed wszystkim powinien nadawać się kierownik :)21

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn mar 03, 2008 9:36 pm

Flor pisze:do terenu to przed wszystkim powinien nadawać się kierownik :)21
kierownik to ma się nadawać do picia z rozpaczy :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » pn mar 03, 2008 9:40 pm

TRAWOLT pisze:
Flor pisze:do terenu to przed wszystkim powinien nadawać się kierownik :)21
kierownik to ma się nadawać do picia z rozpaczy :D
jak już utopi pilota :)21

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn mar 03, 2008 9:42 pm

nie pilota
tylko swój super najlepszy na świecie wóz drabiniasty :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
KrzyK
 
 
Posty: 212
Rejestracja: śr gru 08, 2004 12:03 pm
Lokalizacja: Pisz

Post autor: KrzyK » pn mar 03, 2008 9:55 pm

Rzeczywiście, raczej podejrzane tak wysokie zużycie benzyny. Do wstawienia gazu raczej zalecany jest silnik w dobrym stanie.
Mój pali 15-17 benzyny i 20 gazu. Gaz od trzech lat, bez problemów, instalacja zwykła z dwoma parownikami.
LR Disco 3.5 V8i, 92', +2''
"I hate asfalt"

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pn mar 03, 2008 10:01 pm

KrzyK pisze: Mój pali 15-17 benzyny i 20 gazu.
W terenie? :o

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn mar 03, 2008 10:05 pm

LR_Olek pisze:
KrzyK pisze: Mój pali 15-17 benzyny i 20 gazu.
W terenie? :o
nie, na lawecie :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pn mar 03, 2008 10:14 pm

TRAWOLT pisze:
LR_Olek pisze:
KrzyK pisze: Mój pali 15-17 benzyny i 20 gazu.
W terenie? :o
nie, na lawecie :D
a ile pali laweta?

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn mar 03, 2008 10:15 pm

w pip :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
sbb
 
 
Posty: 3753
Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: sbb » pn mar 03, 2008 10:15 pm

KrzyK pisze:Mój pali 15-17 benzyny i 20 gazu.
naraz? :o
:)21
Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony :)

Awatar użytkownika
M-461
 
 
Posty: 241
Rejestracja: wt sty 13, 2004 11:30 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: Disco I jaki silnik?

Post autor: M-461 » pn mar 03, 2008 11:08 pm

mikolaj_k pisze:trochę dużo pali (w terenie 60 L na 100km)

Benzyna to się chyba przez rurę wydechową wylewa
Mój strucel w terenie spala ok. 30-32l gazu na 100km, miasto 20-25l, trasa 16-18l.
Spalania benzyny nie liczę, więc spala tyle ile wleję

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pn mar 03, 2008 11:24 pm

Mi kiedyś wyszło cos koło 40 i to przechyliło szalę :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » pn mar 03, 2008 11:28 pm

Misiek 3,0 V6 40 l/40 km /24h :)21 Camp Pisz :)2

Awatar użytkownika
sbb
 
 
Posty: 3753
Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: sbb » wt mar 04, 2008 12:01 am

Flor pisze:Misiek 3,0 V6 40 l/40 km /24h :)21 Camp Pisz :)2
40/40 ? :o
chyba razem chlaliście :)21
Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony :)

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » wt mar 04, 2008 12:07 am

sbb pisze:
Flor pisze:Misiek 3,0 V6 40 l/40 km /24h :)21 Camp Pisz :)2
40/40 ? :o
chyba razem chlaliście :)21
nie 40/40 :D tylko 1,66 /h :)21

Awatar użytkownika
scyzoryk73
Posty: 2058
Rejestracja: ndz sty 22, 2006 12:07 pm
Lokalizacja: lasy, wody, piachy pod Kielcami

Post autor: scyzoryk73 » wt mar 04, 2008 9:14 am

no bo w terenie trzeba przeliczać jak w traktorach lub inszym sprzęcie,
na motogodziny :roll:
zawsze trzeba widzieć plusy w minusach
za pasem nóż a w ręku kij, krawieckie szydło w kapeluszu

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » wt mar 04, 2008 9:23 am

40/40 to gruzawik marki ził palił w standardzie
OneTen
Discofery 300tdi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość