Nalewki AT/MT

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » pn kwie 14, 2008 10:16 pm

HUSKYTEAM pisze: W błocie zdecydowana różnica "na plus", ale myślałem, że będzie lepiej.
ciśnienie zmniejsz, to zobaczysz jak robią, ja jeżdżę na 1.8 z tendencją do spadków :wink:
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » pn kwie 14, 2008 10:21 pm

bo po piachu to trza umieć :)23 i MT ma piachu robią gorzej :D szczególnie jak kierownik but ma ciężki i gumę nadymaną :)21

Awatar użytkownika
HUSKYTEAM
Posty: 413
Rejestracja: pt cze 16, 2006 6:15 pm
Lokalizacja: lasy podwarszawskie
Kontaktowanie:

Post autor: HUSKYTEAM » wt kwie 15, 2008 3:35 pm

Flor - to, że grzęznę w piasku nie znaczy, że umiem w błocie ale to, że nie umiem ani tu, ani tu, więc tym lepsze porównanie dla opony ;)
Fakt, ciśnienia nie zmniejszałem następnym razem spróbuję znaleźc złoty środek dla jazdy mieszanej (chyba, że podpowiesz jak ustawic, jeżeli wbijasz się w piach, ale potem masz znów lasy i ogólnie jazdę po twardym). Te 1,5 zadac?
Jacek Szadkowski
http://www.war-saw.net
Pajero I > Disco I 2.5 > Vitara I 1,6 > Samurai...

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » wt kwie 15, 2008 3:42 pm

HUSKYTEAM pisze:Flor - to, że grzęznę w piasku nie znaczy, że umiem w błocie ale to, że nie umiem ani tu, ani tu, więc tym lepsze porównanie dla opony ;)
Fakt, ciśnienia nie zmniejszałem następnym razem spróbuję znaleźc złoty środek dla jazdy mieszanej (chyba, że podpowiesz jak ustawic, jeżeli wbijasz się w piach, ale potem masz znów lasy i ogólnie jazdę po twardym). Te 1,5 zadac?
jak zwykle nic co uniwersalne nie jest dobre :D kup kompresor i po piasku do dmuchaj jak wypadniesz na twarde :wink: ew jedź na jak najniższym ciśnieniu :)2 i uważaj na zakrętach na twardym żeby nie zgubić gumy :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości