zawias w dysko

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » czw kwie 17, 2008 1:55 pm

TRAWOLT pisze:
jpi pisze:"zdanrzaj, zdanrzaj" będzie ciekawiej :)2
ja bym nie chciał nic mówić
ale Twoje miejsce na podium wśród LR
robi się coraz bardziej zagrożone :roll: :D
wyzbywam się resztek ciśnienia, będę oazą spokoju, jak trzeba to pomogę w drodze do wygranej :D
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » czw kwie 17, 2008 2:20 pm

jpi pisze:wyzbywam się resztek ciśnienia, będę oazą spokoju, jak trzeba to pomogę w drodze do wygranej :D
:)2
masz tirfora i trapy?
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
czaya
Posty: 2098
Rejestracja: wt maja 11, 2004 11:21 am
Kontaktowanie:

Post autor: czaya » czw kwie 17, 2008 2:22 pm

Wąż pisze:
czaykowski pisze: ale przez Tasiemca wyczuwam ostatnio niechęć do aut tej marki bo pierdoły wypisywane tu czasem przez niego nawet posiadacza dystansu i odrobinę wyspiarskiej flegmy może pozbawić ochoty posiadania w/w. :)21
zacytuj coś :wink:
http://www.forum4x4.pl/forum/search.php ... or=W%B1%BF

:)21

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » czw kwie 17, 2008 3:43 pm

konrad.w1 pisze: Amorki się urywają w dolnej części gdzie się łączy nagwintowany pręcik z całą resztą :wink:
to jak je obetnę, to do czego amor na dole przykręcę ?
:D

Adamo
 
 
Posty: 8254
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » czw kwie 17, 2008 3:45 pm

Wiechu pisze:
konrad.w1 pisze: Amorki się urywają w dolnej części gdzie się łączy nagwintowany pręcik z całą resztą :wink:
to jak je obetnę, to do czego amor na dole przykręcę ?
:D
Nie przykręcaj to się nie urwie :)21

Awatar użytkownika
konrad.w1
Posty: 468
Rejestracja: czw mar 29, 2007 7:25 pm
Lokalizacja: Jedlina Zdrój

Post autor: konrad.w1 » czw kwie 17, 2008 4:11 pm

Adamo pisze:
Wiechu pisze:
konrad.w1 pisze: Amorki się urywają w dolnej części gdzie się łączy nagwintowany pręcik z całą resztą :wink:
to jak je obetnę, to do czego amor na dole przykręcę ?
:D
Nie przykręcaj to się nie urwie :)21
:lol: :)2

Do...osłony tarczy 8)
Discovery 300 Tdi
http://www.walbrzych4x4.pl/

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » czw kwie 17, 2008 4:55 pm

na dolnym mocowaniu wystepuje taka miseczka której zadaniem jest trzymanie gumy na miejscu - ina wlasnie powoduje szybką dewaluacje tejze gumy i wyrwanie amora
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » czw kwie 17, 2008 6:09 pm

ok
miseczki są dwie, na górze i na dole tegoż mocowania. Obydwie obcinaliście ?

...swoją drogą dziwne, że ma to wpływ na dewastację gum i amora. Powinno być odwrotnie. :roll:

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » czw kwie 17, 2008 6:42 pm

to jak ?

bo muszę lecieć dalej działać
:)21

Awatar użytkownika
RAF z Ochoty
Posty: 530
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 9:00 pm
Lokalizacja: Ochota/WaWa

Post autor: RAF z Ochoty » czw kwie 17, 2008 7:16 pm

a ja nie rozumiem całej waszej dyskusji - czemu upgrade pojazdu ma się zaczynac od wycinania czegoś? co to kurna proteza biodrowa ?

co to się porobiło... Wiechu bądź czujny
LR Disco 96' katowice limited edition

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » czw kwie 17, 2008 7:41 pm

Wiechu pisze:to jak ?
srak :)21

łatwiej kijek pocienkować niż go potem pogrubasić
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
konrad.w1
Posty: 468
Rejestracja: czw mar 29, 2007 7:25 pm
Lokalizacja: Jedlina Zdrój

Post autor: konrad.w1 » czw kwie 17, 2008 8:38 pm

czesław&jarząbek pisze:
Wiechu pisze:to jak ?
srak :)21

łatwiej kijek pocienkować niż go potem pogrubasić
:)21
A morał z tego taki żeby rżnąć obydwie :lol:
Discovery 300 Tdi
http://www.walbrzych4x4.pl/

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » czw kwie 17, 2008 8:47 pm

Wyciąłem jedną dolną na próbę, w razie czego z powrotem ją przypunktuję.
Resztę zostawiam, jakoś mi się ta teoria kupy nie trzyma.

:)21

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » czw kwie 17, 2008 8:51 pm

konrad.w1 pisze: Amorki się urywają w dolnej części gdzie się łączy nagwintowany pręcik z całą resztą :wink:
U mnie się akurat urwało górne ucho :)

A co do wymiany - ja wymieniłem wszystkie sprężyny na +2" przy pomocy podnośnika fabrycznego i hi-lifta.

Z przodu wystarczył ściągacz założony na ściśniętą sprężynę - bez dodatkowego skręcania.

Z tyłu łatwo wchodzą bez ściskania.
(zresztą - jak same w czasie wykrzyżu wypadują z gniazda, to znaczy że miejsca jest dość :))
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
konrad.w1
Posty: 468
Rejestracja: czw mar 29, 2007 7:25 pm
Lokalizacja: Jedlina Zdrój

Post autor: konrad.w1 » czw kwie 17, 2008 9:27 pm

Wiechu pisze:Wyciąłem jedną dolną na próbę, w razie czego z powrotem ją przypunktuję.
Resztę zostawiam, jakoś mi się ta teoria kupy nie trzyma.

:)21
Mnie też, aż pewnej niedzieli wieczorem wracałem do domu z prędkością 20 km/h asfaltem. Silnie bujało :)21
Discovery 300 Tdi
http://www.walbrzych4x4.pl/

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » czw kwie 17, 2008 9:31 pm

Wiechu, pamiętaj o hamulcach, bo zdziwić sie można.... i o kilku innych dobrze robiących rzeczach, bo po co sie męczyć we własnym aucie.

:lol:
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » czw kwie 17, 2008 11:27 pm

ale co mam pamiętać ? :roll:
to, że są do przeglądu, to oczywiste, ale nic więcej mi do głowy nie przychodzi. :roll:

Generalnie wiesz, muszę się hamować bo ja lubię na "dzień dobry" pół samochodu rozebrać i z powrotem na nowych częściach złożyć. :lol:

...można popłynąć
:)21

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » pt kwie 18, 2008 5:10 am

TRAWOLT pisze:
jpi pisze:wyzbywam się resztek ciśnienia, będę oazą spokoju, jak trzeba to pomogę w drodze do wygranej :D
:)2
masz tirfora i trapy?
tirfor niet - aczkolwiek musimy przejść szybki kurs zabawy z liftem

trapy - w zaprzyjaźnionej załodze, może zdąże coś wystrugać, te co mogę mieć za choinkę się nie mieszczą
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » sob kwie 19, 2008 1:03 pm

wracam do tematu

czy przednie sprężyny powinny być skręcone z podstawą tak jak tylne ?
U mnie nie są, a widziałem, że są w sprzedaży te blaszki na tył i na przód.

W przednim zawiasie były wymieniane amortyzatory, więc jest możliwe, że ktoś ich np. nie przykręcił, bo i sprężyny zapragnął wyjąć.
Przy okazji, miałem z przodu całkiem świeże amorki SPAX z regulacją twardości. Zna to ktoś ? Wyglądają nawet przyzwoicie. :roll:
łoś też człowiek

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » sob kwie 19, 2008 1:31 pm

Jak najbardziej skręcone
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » sob kwie 19, 2008 2:18 pm

tak czułem.

to lipa, muszę teraz je skądś skołować :-?
nie ma ktoś w warszawskiej okolicy chociaż jednej, starej na stanie ?
pożyczyłbym sobie dorobić. Chciałem dzisiaj to skończyć...
łoś też człowiek

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Post autor: tybero » sob kwie 19, 2008 2:43 pm

zara, zara
z przodu nie ma blaszek na dolnej misce.
nawet po obnizeniu amora 2'' sprezyna nie wypadnie.
przod ma za slaby skok zeby sprezyna mogla wypasc, wiec i producent nie przewidzial blaszki.
w sprzedazy sa bo po przerobce przodu moga sie przydac.
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » sob kwie 19, 2008 2:46 pm

Jak miałaby sprężyna z przodu wypaść, skoro wewnątrz tejże jest amortyzator?
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Post autor: tybero » sob kwie 19, 2008 2:47 pm

pezet pisze:Jak miałaby sprężyna z przodu wypaść, skoro wewnątrz tejże jest amortyzator?
wypasc z gniazda a nie calkowicie - w sensie polgebkiem :)21
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » sob kwie 19, 2008 2:50 pm

tybero pisze:zara, zara
z przodu nie ma blaszek na dolnej misce.
nawet po obnizeniu amora 2'' sprezyna nie wypadnie.
przod ma za slaby skok zeby sprezyna mogla wypasc, wiec i producent nie przewidzial blaszki.
w sprzedazy sa bo po przerobce przodu moga sie przydac.
dokładnie
#noichuj

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości